自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


伯爵府

積分: 15699


161#
發表於 13-6-18 11:27 |只看該作者

回覆:今日嬲左C6成日,比你嬲唔嬲,定係我小氣!

其實你可以諗諗,點解唔開開心心一齊去食個早餐?無謂咁小事就勞氣傷身


另外,可能上得bk多,我會陰謀論諗,佢會唔會特登早d出門口,有時間玩d乜chat物chat識女仔?!mouth:




水晶宮

積分: 64276

育兒性格勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


162#
發表於 13-6-18 11:35 |只看該作者
男人要用命令式, 叫佢唔好郁等埋你一齊行, 如果唔係真係會自己走左去.


男爵府

積分: 8587


163#
發表於 13-6-18 11:40 |只看該作者
根本無嘢值得嬲


瑪瑙宮

積分: 133372


164#
發表於 13-6-18 11:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ivycwl+於+13-06-17+發表我個

原帖由 Superman-GF 於 13-06-18 發表
唔排除你老公其實知你發悔氣,咁你話好,佢大條道理離開,知你追緊來,哈哈仲唔中計!!等你小姐脾氣呀嗱, ...
刁蠻公主戇駙馬





珍珠宮

積分: 34886

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 認識瑞士牛牛第一回 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 笑得好勳章


165#
發表於 13-6-18 11:57 |只看該作者
tkop 發表於 13-6-18 11:48
刁蠻公主戇駙馬

好貼切


大宅

積分: 2220


166#
發表於 13-6-18 12:14 |只看該作者
又係你自己答佢好既~ 既然你地咁難得先同到佢一齊返工, 而且你都換好哂衫出得門口, 又點解唔可以陪下你老公, 就下佢早 D 一齊慢慢嘆下早餐, 拍下拖, 呢 D 先係真正既情趣, 並唔係你所指既要老公估下你心諗咩先至係"情趣".

我真係一D都唔覺你老公有問題囉! 根本冇野應該嬲! 咁樣都話諗住嬲到星期六, 真係佩服!

相處咗咁多年, 都仲要人氹? 仲細咩......


翡翠宮

積分: 86053

好媽媽勳章 畀面勳章


167#
發表於 13-6-18 12:16 |只看該作者
會嬲,但唔唔會嬲好耐。仲要講清楚無下次。


男爵府

積分: 7048

食得好勳章


168#
發表於 13-6-18 12:24 |只看該作者

回覆:今日嬲左C6成日,比你嬲唔嬲,定係我小氣!

我c6都好緊張每朝嘅早餐但佢一定會等埋我一齊依


男爵府

積分: 8526


169#
發表於 13-6-18 12:34 |只看該作者
咁又真係好小事,你答應分頭行動先O既。又無事無幹,佢又無得罪你,為乜要講反話呢。況且,趕緊巴士果陣聽唔到電話係好正常,我平時都成日聽唔到來電。


男爵府

積分: 6667

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


170#
發表於 13-6-18 12:41 |只看該作者
其實你又冇諗過你老公出門後的一連串行為是不是一種無聲抗議?

點評

pandababy1127  我都覺得係~  發表於 13-6-18 12:43


水晶宮

積分: 59166


171#
發表於 13-6-18 12:45 |只看該作者
其實都唔係食唔食早餐既問題, 點解自己一條友走左去咁怪既..
我就算同爸爸同時間出門口, 知道佢差不多出, 都會叫佢一齊行啦..
目的地唔同, 但係一齊等車..


男爵府

積分: 5049


172#
發表於 13-6-18 12:50 |只看該作者
男人唔喜歡時間趕,其實諗深層,你C6可能想多D時間同你享受早餐,食完仲可以坐陣傾計呢~你係屋企執執整整,坐唔定,話唔定佢想大家舒舒服服坐下,然後先拍住拖上去嘛~

一切都係誤會引起,大家都無錯,你亦唔應該嬲佢,小小事都嬲咁耐,分分鐘覺得你愈來愈野蠻渣~
親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


侯爵府

積分: 23412


173#
發表於 13-6-18 12:57 |只看該作者


男爵府

積分: 7060


174#
發表於 13-6-18 13:02 |只看該作者
唔好嬲啦~~溝通出錯啫~~
<div><a target=_blank href=http://www.pregnology.com/pregnancy/11/12/2013><img border=0 width=650 height=120 src='http://www.pregnology.com/preggoticker120/777777/000000/My%20pregnancy/11/12/2013.png' alt='Pregnancy%20ticker'></a><br><a style=font-size:9pt;color:#444444 target=_blank href=http://www.pregnology.com>Make a pregnancy ticker</a></div>


男爵府

積分: 5840


175#
發表於 13-6-18 13:05 |只看該作者

回覆:今日嬲左C6成日,比你嬲唔嬲,定係我小氣!

其實好簡單,樓主覺得個男人唔識估自己。見到都唔識等埋。。係c6有問題。。

但樓主。講一聲。等埋我啦。。

事情解決曬~~~唔洗嬲唔洗氹。。兩個拖住手出門口。。

你覺得你c6唔細心。。都感多年啦,你依家先知咩?
你c6估唔中你心事。。都感多年啦,點解個男重感蠢?

~* 如果因為對方有病就唔愛嘅,就唔係真正嘅愛。
無人,知道生命嘅長短,就算做醫生嘅,都唔可以,保證自己 長命百歲....
所以結婚誓詞裡面無話到"百頭到老",但係就要保證,無論健 康疾 病,都要係 埋一齊........ *~

★這是一輩子的諾言,你願意嗎�


子爵府

積分: 11716


176#
發表於 13-6-18 13:13 |只看該作者

回覆:今日嬲左C6成日,比你嬲唔嬲,定係我小氣!

你自己叫人走架喎


水晶宮

積分: 51853

牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


177#
發表於 13-6-18 13:15 |只看該作者

回覆:今日嬲左C6成日,比你嬲唔嬲,定係我小氣!

唔小氣,大家係女人,我明既,你老公亦冇錯喎,因為男女諗野唔一樣,女人梗係覺得難得可以拍拖番工啦,男人會覺得,日日都見到老婆嫁啦,一齊番有咩特別呢,梗係醫肚緊要~!!溝通下就冇事啦。


禁止訪問

積分: 1022


178#
發表於 13-6-18 13:30 |只看該作者

回覆:今日嬲左C6成日,比你嬲唔嬲,定係我小氣!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 80247


179#
發表於 13-6-18 13:30 |只看該作者

引用:其實你又冇諗過你老公出門後的一連串行為是

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8215


180#
發表於 13-6-18 13:40 |只看該作者

回覆:今日嬲左C6成日,比你嬲唔嬲,定係我小氣!

哈,女人有時會口不對心,我都會甘!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo