立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
公爵府
積分: 28938
原帖由 janjan28 於 14-06-23 發表 你自己帶唔帶到呀?自己帶到我自己覺得自己帶好d
原帖由 carpisam 於 14-06-23 發表 打咗去鳴琴果間問,一定要去蝴蝶個間買
原帖由 janjan28 於 14-06-23 發表 想請問知唔知學校係咪穿黑皮鞋同有無特別要求架
禁止發言
積分: 70805
男爵府
積分: 7731
janjan28 發表於 14-6-23 12:23 校車有上車時間未呀?
珊瑚宮
積分: 114350
carpisam 發表於 14-6-23 10:57 打咗去鳴琴果間問,一定要去蝴蝶個間買
安室だがな 發表於 14-6-23 10:20 條褲太緊
原帖由 girlbear 於 14-06-23 發表 哈哈! 我個仔相反, 條褲鬆 我諗住幫佢用針線整下就算 係呢! 你買校服/運動服幾錢一套?
安室だがな 發表於 14-6-23 13:26 100左右一套
原帖由 girlbear 於 14-06-23 發表 你喺維多利亞買? 我去咗美樂買 運動服$120.00 校服$149.00 貴咁多喎
安室だがな 發表於 14-6-23 13:34 我在維多利亞買,未買風褸,只買了冷外套
原帖由 girlbear 於 14-06-23 發表 冷外套咩色架? 幾錢? 佢唔係話凍係著運動風褸咩? 咁冷外套咩時候著?
安室だがな 發表於 14-6-23 14:06 我買校服時個姐姐問要不要冷外套,所以順便買埋,她沒有問我風褸所以唔知要買,你買幾錢? ...
原帖由 girlbear 於 14-06-23 發表 我就係未買 美樂果度未有得賣 話要9-10月先有 但果日家長日我專登問啲老師, 我除咗要買校服/運動服., 仲 ...
原帖由 janjan28 於 14-06-23 發表 冷外套有無學校名架?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy