自由講場

跳至

首頁

尾頁
   4


大宅

積分: 2328


161#
發表於 13-11-21 12:04 |只看該作者

回覆:唉~~唔知點好...想喊...可以有咩人幫到我? update #96, #155

其實...僱員同僱主...雙方同意轉合約及part time呢d 冇問題。但我會堅持乜都不變不簽...跟足勞工法例俾醫生紙(記住自己keep張copy),跟足勞工法例點扣錢...。你亞姐俾得你嘅offer都係全部維護公司利益的,你又點可以確保產前不請假又或者轉parttime就剛在on duty時突發要請假...如果簽咗,分分鐘俾人炒得仲快...仲冇保障...到時勞工處先介入仲麻煩...堅決say No呀!



點評

CarrieNazi  明白  發表於 13-11-21 12:23


珍珠宮

積分: 39449


162#
發表於 13-11-21 12:07 |只看該作者

回覆:唉~~唔知點好...想喊...可以有咩人幫到我? update #96, #155

乜都唔駛應承佢,只要你有醫生紙證明你有必要攞病假就OK,如果佢要求你轉呢樣轉嗰樣就會觸犯<懷孕歧視條例>,所以你毋需妥協~你唔妥協佢亦唔能夠用任何理由解僱你,理由同上~
大肚陀住B已經夠辛苦同攰,冇一個準媽媽想自己成日病!你上司唔體諒你仲反過黎蝦你實在可惡!好好保重身子,跟番醫生安排就ok~



點評

CarrieNazi  知道, 多謝關心  發表於 13-11-21 12:26
人生不如意事十常八九,最緊要跌低咗識爬番起身!活在當下,珍惜所有。


公爵府

積分: 25102


163#
發表於 13-11-21 12:17 |只看該作者
CarrieNazi 發表於 13-11-21 10:22
我問過勞記, 如果我同意, 係可以轉...如果我唔同意, 就唔駛理....

但我有個問題, 如果我唔同意, 我就有機 ...


你最好問清楚勞工處如果同時有兩份合約, (一份FULL TIME /較舊日子, 一份兼職/較新日子), 有問題會跟邊份? 我個人覺得會計較新日子嗰份, 唔好比佢花言巧語呃到.

另外, 我覺得佢而家咁攪你, (轉做PT), 你生完收入都唔會做得好邊, 或者佢哋會對你好得好邊? 到時呀B 出咗世你估你洗唔洗請假帶佢去做檢查, 你應該搵定後路, 我覺得你太林, 下下會諗人哋點點點, 公司唔可以容納到一個大肚婆返工, 呢D 公司好極有限.


伯爵府

積分: 15625


164#
發表於 13-11-21 12:41 |只看該作者
月光兔 發表於 13-11-21 12:17
你最好問清楚勞工處如果同時有兩份合約, (一份FULL TIME /較舊日子, 一份兼職/較新日子), 有問題會跟邊份 ...

哎呀~~~我都諗唔到呢個問題添....唉

我都未見過d公司咁樣安排人手....我以前d公司, 一有員工大肚, 佢地就開始諗幾時要請part time, 我以前個間公司, 我見個shipping(以前做採購公司)大肚同事個肚有反咁上下, 已經有個part time反緊工, 大肚個個一路教佢做野...帶到佢自己放產假, 中途佢產檢就得part time同事同另一個shipping同事係度...如果唔係, 請個part time反黎做咩?? 就係隨時頂我嫁嘛....(我有無諗錯)


公爵府

積分: 25102


165#
發表於 13-11-21 14:06 |只看該作者
Vickymouse 發表於 13-11-21 12:04
其實...僱員同僱主...雙方同意轉合約及part time呢d 冇問題。但我會堅持乜都不變不簽...跟足勞工法例俾醫生 ...


仲有呀.....如果轉咗做pt, 到樓主生完有乜e 郁炒既時候按pt 咁賠償咁公司就得呈啦....都係搵勞工處幫你啦...樓主


大宅

積分: 3025


166#
發表於 13-11-21 14:28 |只看該作者

引用:Quote:lulu0879+發表於+13-11-21+07:32+產

原帖由 CarrieNazi 於 13-11-21 發表
我問過勞記, 如果我同意, 係可以轉...如果我唔同意, 就唔駛理....

但我有個問題, 如果我唔同意, 我就有機 ...
講真,你公司咁衰,就算你轉咗做pt,都唔一定代表你放完產假佢會轉返你做ft或者唔炒你㗎喎,因為bb出咗世,話唔埋有時都要請假㗎嘛,睇嚟你阿姐一定又唔like囉。我諗你點都要謀定後路。同埋佢可以喺份pt合約做手腳,每四星期入面有一個禮拜叫你返少過18個鐘,佢同你就已經唔係連續性合約,你就冇晒年假、病假、所有勞工福利(我見過有公司啲pt係個個星期返17.5個鐘嚟走法律罅),萬一佢第時炒你連遣散費都唔洗俾,你阿姐都唔知係咪想咁樣,所以你要企硬呀!


伯爵府

積分: 15625


167#
發表於 13-11-21 14:49 |只看該作者
CyanCyan777 發表於 13-11-21 14:28
講真,你公司咁衰,就算你轉咗做pt,都唔一定代表你放完產假佢會轉返你做ft或者唔炒你㗎喎,因為bb出咗世, ...

明白...


伯爵府

積分: 15625


168#
發表於 13-11-21 14:50 |只看該作者
月光兔 發表於 13-11-21 14:06
仲有呀.....如果轉咗做pt, 到樓主生完有乜e 郁炒既時候按pt 咁賠償咁公司就得呈啦....都係搵勞工處幫你啦 ...


等個客到左, d人忙住做野個時, 我問下勞記先...


伯爵府

積分: 15625


169#
發表於 13-11-21 14:50 |只看該作者
一句講哂, 揾我笨~~


公爵府

積分: 25102


170#
發表於 13-11-21 14:51 |只看該作者
CyanCyan777 發表於 13-11-21 14:28
講真,你公司咁衰,就算你轉咗做pt,都唔一定代表你放完產假佢會轉返你做ft或者唔炒你㗎喎,因為bb出咗世, ...



講得好! 傳說中既418 條例


大宅

積分: 1020


171#
發表於 13-11-21 15:12 |只看該作者

回覆:唉~~唔知點好...想喊...可以有咩人幫到我? update #96, #155

千奇唔好轉 你唔理佢
佢點都要比足產假你 你生完先再send resume 去搵工
生完唔做Tim 呀:pppp:




伯爵府

積分: 15625


172#
發表於 13-11-21 17:34 |只看該作者
月光兔 發表於 13-11-21 14:06
仲有呀.....如果轉咗做pt, 到樓主生完有乜e 郁炒既時候按pt 咁賠償咁公司就得呈啦....都係搵勞工處幫你啦 ...

唉~~問左啦...

如果我同意轉PT, 到時有咩事係有機會按PT合約做法...

一句到尾, 唔轉得


伯爵府

積分: 19030


173#
發表於 13-11-21 17:39 |只看該作者

引用:Quote:月光兔+發表於+13-11-21+14:06+仲有

原帖由 CarrieNazi 於 13-11-21 發表
唉~~問左啦...

如果我同意轉PT, 到時有咩事係有機會按PT合約做法...
咪就係揾你笨囉


珊瑚宮

積分: 114019

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 Poo得好勳章 畀面勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第二回 開心吸收勳章


174#
發表於 13-11-21 17:39 |只看該作者

回覆:chowqv 的帖子




公爵府

積分: 25102


175#
發表於 13-11-21 21:03 |只看該作者

引用:Quote:月光兔+發表於+13-11-21+14:06+仲有

原帖由 CarrieNazi 於 13-11-21 發表
唉~~問左啦...

如果我同意轉PT, 到時有咩事係有機會按PT合約做法...
咁你仲更加要堅持同搵定後路啦,擺明有心裝你,你都要預咗轉工先好呀,大大話話嗰份產假糧都夠頂一頭半個月啦,下次佢再同你講你就扒暈扮唔舒服,隨身携帶支葯油。




伯爵府

積分: 15625


176#
發表於 13-11-21 23:47 |只看該作者
月光兔 發表於 13-11-21 21:03
咁你仲更加要堅持同搵定後路啦,擺明有心裝你,你都要預咗轉工先好呀,大大話話嗰份產假糧都夠頂一頭半個月 ...
唉…唔洗扮,我都真係唔舒服,好辛苦呀!得反個2個幾3個月,唔好搞我啦
亞b d野都重未準備,走佬袋又未有時間同精神準備,我無咩時間啦! 唉,放過我啦


大宅

積分: 3313


177#
發表於 13-11-22 02:02 |只看該作者
回覆 CarrieNazi 的帖子

轉左產假後一樣炒...HK對孕婦就係咁唔公平


大宅

積分: 2021


178#
發表於 13-11-22 02:24 |只看該作者

回覆:唉~~唔知點好...想喊...可以有咩人幫到我? update #96, #155

不如你試下打去平機會,睇下幫唔幫到你!



點評

月光兔    發表於 13-11-22 09:08


公爵府

積分: 25102


179#
發表於 13-11-22 09:16 |只看該作者
CarrieNazi 發表於 13-11-21 23:47
唉…唔洗扮,我都真係唔舒服,好辛苦呀!得反個2個幾3個月,唔好搞我啦
亞b d野都重未準備,走佬袋又未有時 ...


好憎呢D 公司, 僱員委曲求全都唔得, 下下要迫人入絶路.

我以前做過一間好大好大既"某利"保險又係咁, 嗰時簽明一年合約, 返咗無耐就有咗, 我知嗰時就算有產假都係無薪產假, 呀姐又照我肺話我小便去得多, 又話我唔OT, 要朝九晚九, 成日流啡, 收工仲要拿拿林趕去打安胎針, 差D攪到我無仔生, 後來我辭工唔做, 你未走 D 所謂既同事已經當你迫路人. 我有生之年都唔會幫襯呢間"某利"保險.

佢再迫你就睇私家醫生, 4 日4日咁駁住個病假直到你生. 最多病假人工出 5 份4, 佢奈你唔何.


公爵府

積分: 29353

開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章


180#
發表於 13-11-22 10:14 |只看該作者
只要你頂得住佢0既冷言冷語, 你一日唔答應佢都冇權轉你任何工作岗位或型式, 我果陣都係咁, 大住個肚俾老細逼轉PART TIME.

你千其唔好簽任何文件, 因為你點知佢會唔會俾TRICKS 你令你冇晒你應得0既人架!! 唔好理佢, 睇醫生就拎醫生紙, 有咩事留到你生完個B先算啦!

.........................................

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo