跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 38086

好媽媽勳章


161#
發表於 07-4-26 09:12 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V


早晨呀各位!

茉莉媽,
尋晚在私家產科醫生度覆完診後, 我有d唔開心呀!:-|
醫生話妹妹而家約2.5kg, 估計佢出世時約3kg (6磅半). 其實次次在私家覆診後我都會將妹妹的u/s相同智程以前的u/s compare, 我都覺得妹妹比智程細粒. 不過智程出世有7磅半, 我仲以為妹妹至少都有7磅掛.
尋晚聽到醫生估計妹妹咁細粒, 我就有d唔開心, 覺得好似有少少對唔住妹妹咁. 因為馱呢胎時病過兩三次, 又有時唔開心, 又成日唔記得食燕窩/維他命丸, 攪到妹妹below中碼.
在未來幾個禮拜我會努力食下蛋白, 甜品等, 希望妹妹乖乖增重多d啦!
p.s. 我問醫生今次產檢需唔需要check夠唔夠位生小b, 醫生話唔需要. 我估係因為妹妹比智程細粒, 智程都夠位出, 所以唔需要再check了. 另, 我個私家都記得我勁怕做婦科檢查的.


大宅

積分: 4676


162#
發表於 07-4-26 09:14 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

早晨


珍珠宮

積分: 38086

好媽媽勳章


163#
發表於 07-4-26 09:23 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

老林,
你公司部腦用得返了嗎?

Felix媽,
希望你部門的同事少dd上internet, 唔使俾老闆block internet access啦. block左一來上唔到bk, 二來有時工作上要搵料, 冇得上網真係好鬼不便的.


大宅

積分: 4676


164#
發表於 07-4-26 09:36 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

amy,

no la..............Cheap 精老闆打死都唔肯換個部新腦俾我呀 :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( 我都係用住同事部腦來做野咋


大宅

積分: 3548


165#
發表於 07-4-26 09:50 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

早!~~

amypekkle,
我陀妹妹果陣都係病過同食少左野, 可能真係第二個冇咁緊張la, 不過你仲有咁多時間, 後期長快D架, 我知道食蛋係會好長胎架, 我陀謙謙果陣就日日晨早一隻蛋...所以謙謙出世有8磅多 陀妹妹果陣就唔敢咁食法, 所以妹妹就冇咁重... :-P 你而家有冇胃口食野ar? 有的話要食多D好D,sleep好D就好快長胎架la! 加油!


子爵府

積分: 10537


166#
發表於 07-4-26 09:51 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V


早晨呀

yy:
不如........ 倒杯水落電腦啦[img align=left]http://www.hk-laufamily.com/_582.gif[/img]

amypekkle:
唔好咁唔開心啦.. 6磅半都唔錯呀, 易生d唔水怕唔夠位出呀嘛

cat_house:
我又係激多野做呀, 所以無煲得BK咁衡 :lol: :lol: 咁妳唔上咁多網之餘, 都唔好忘記得閒入黎say hi喎, 否則呢度真係水靜河飛架啦

feifei:
下....... 妳仲要捱多一兩年.. :cry: :cry:


子爵府

積分: 11369


167#
發表於 07-4-26 09:56 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

Morning

[size=small]♡Felix媽,
咁橙呀?無得上internet真係好橙...我比人block左msn都想屎!:-(

[size=small]♡智程媽,
唔好唔開心...我小b都係細過Jas,醫生話出世only6磅零(Jas出世都7磅6安士啦),我都有少少唔開心,因為我同你一樣有時唔記得食vitamin,個diet又唔健康,不過我好快就無事,因為size細易d生呀嘛,何況6磅都唔係太差呀,醫生都話ok呀!至多後天補返囉...你呀唔好諗咁多啦,比心機陀埋佢叠埋心水生左出黎先算啦,健康就可以啦!


大宅

積分: 4676


168#
發表於 07-4-26 10:07 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

魚媽,

暫時用人地部腦仲可以想bk & 二奶, 我會忍住先, 有朝一日連bk & 二奶都唔得時, 我會先燒, 後倒水落部腦到...放心, 呢招我會識點做架啦


子爵府

積分: 11369


169#
發表於 07-4-26 10:10 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

[size=small]♡的媽,
倒水好有效架,你真係可以try


子爵府

積分: 10537


170#
發表於 07-4-26 10:22 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V


yy:

仲有個方法.. 上多D咸網, 聽聞咸網好多病毒, 到時電腦中晒毒.. 唔到佢唔換啦


子爵府

積分: 11369


171#
發表於 07-4-26 10:26 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

[size=small]♡的媽,
係啦,上咸網啦...一定中呀...毒!!!!

yoyobb 寫道:

yy:

仲有個方法.. 上多D咸網, 聽聞咸網好多病毒, 到時電腦中晒毒.. 唔到佢唔換啦


大宅

積分: 4676


172#
發表於 07-4-26 10:30 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

魚媽, jas媽,

唔係講笑, 我真係嘗試過咁做 but oh no....失敗左, 因為公司防毒軟件好勁, 根本冇辦法可以埋到身


子爵府

積分: 10537


173#
發表於 07-4-26 10:43 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V


yy:

咁公司確係好絕喎.. 連病毒都擋得住.. 咁唯有出杯水啦


大宅

積分: 4676


174#
發表於 07-4-26 11:06 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

放心......逼到我冇"頂"企, 我會駛出呢招架啦

yoyobb 寫道:

yy:

咁公司確係好絕喎.. 連病毒都擋得住.. 咁唯有出杯水啦


大宅

積分: 4108


175#
發表於 07-4-26 11:22 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

Hi
無上幾日都係忍唔住要上來say hi先。

mui_mui,
internet未block住﹐不過都係收歛d好 :cry:


珍珠宮

積分: 38086

好媽媽勳章


176#
發表於 07-4-26 11:41 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

茉莉媽,
原來你的小b都係估計輕過大的那個. 我地一齊努力, 日日記住食維他命.

幸一,
原來食蛋白咁有用的. 等我叫工人朝朝烚隻蛋俾我食先.
我醒起有個朋友俾醫生話佢個b太重, 叫佢要戒甜品. 咁我嫌妹妹輕, 即係應該多d食甜品啦! 等我呢兩個禮拜搵日去食下午茶/甜品自助餐先.
我都諗住放產假期間要多d, 多d. 希望妹妹都努力啦! :mrgreen:


子爵府

積分: 10537


177#
發表於 07-4-26 12:03 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V


amypekkle:

唔好啦.. 甜野咁肥, 唔係幾有益喎

不如飲下"孕婦奶粉"啦, 我陀小魚頭3個月時有飲過~ 嘩~ 真係大碼BB到呀.. 所以我即時停左呀, 妳都試下呀


男爵府

積分: 7152

好媽媽勳章


178#
發表於 07-4-26 12:09 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

amy
其實6磅零幾好丫,過重仲煩呀,我陀細b時就俾醫生話bb過重,要我抽血同飲糖水,又要我戒甜同澱粉質,if妳想bb增磅可以食多d澱粉質,點都健康過食太多甜野嘛

yy
好耐冇見過妳出咁多post喇,keep住呀


大宅

積分: 4676


179#
發表於 07-4-26 12:31 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

魚媽,amy, jas 媽,

我就覺得出世時bb有6磅幾已確係唔錯, 講個真實例子俾妳地知, 的的早產一個月都7.125磅, 睇磅數確係驚人, 但係出世後就後勁不繼, 一路縮晒水, 反而我見出世得6磅幾既bb, 後勁非常好, 我侄仔出世時得 6磅, 依家5過幾月已超過廿磅啦, 只要出世磅數健康就ok得架啦...........


子爵府

積分: 10537


180#
發表於 07-4-26 12:39 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V


amypekkle:

同意himby & yy呀 其實過重好驚生唔出架, 有6.5-7.5磅係最good~ 太重萬一痛完陣痛, 生唔出, 先再黎開刀, 真係........................ :-( :-(

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo