立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 2224
原文章由 WYlau 於 08-10-24 10:01 發表 唔係呀,係九龍塘果間呀!我冇報帝堡城果間呀!
積分: 1815
原文章由 ^.^morris 於 08-10-24 10:22 發表 HI WYlau ..你囝囝報N1定K1呀
原文章由 WYlau 於 08-10-24 10:19 發表 我就冇用10蚊咁多,因為我都係煲一大煲水,再加生水用咋~
原文章由 WYlau 於 08-10-24 10:30 發表 N1呀!佢而家15個月之麻~
原文章由 ^.^morris 於 08-10-24 10:32 發表 係呀...加生水就方便D囉,我就無加生水,如果煲依果水比亞仔沖涼其實都覺得幾煩...
原文章由 ^.^morris 於 08-10-24 10:36 發表 我個仔而家都讀緊N1,今年搵K1...依兩個月原來會好忙,又要搵學校又要INTERVIEW..好似大人見工咁..
原文章由 WYlau 於 08-10-24 10:36 發表 係煩架!鬼叫阿囝啲皮膚唔好咩!如果冇嘢平時就唔煲架啦! 不過皮膚唔好唔知關唔關馱佢時食過啲咩有關呢?
原文章由 WYlau 於 08-10-24 10:39 發表 雖然我係報N1,但同你差唔多咁忙呀!嚟緊呢兩個week有3個interview要去呀! 係呢,你個仔而家N1讀緊邊間呀?
原文章由 ^.^morris 於 08-10-24 10:56 發表 我之前報左嘉德麗但覺得N班校舍好細所以無讀,之後上網睇到廣源村有間叫靈光,咪打去問下,咁好彩剛剛有OPEN DAY,咁咪同亞囝去睇下,去到睇又OK喎..D老師同埋校長都好NICE...學校又幾大同埋整潔..心大心細之下都比左亞仔 ...
原文章由 ^.^morris 於 08-10-24 10:44 發表 都會有小小關係嫁,由其係海產類,唔可以多食...牛肉都好"讀"唔可以多食...會食不過食小小,如果唔係會無營養
原文章由 WYlau 於 08-10-24 12:19 發表 咁點解你唔繼續係靈光讀K1嘅?
原文章由 WYlau 於 08-10-24 12:22 發表 海產類我都唔係好敢食架啦!不過可能我有食牛肉,因為補血嘛!唔知係咪咁所以阿仔而家咁呢~mouth:
侯爵府
積分: 20676
積分: 3513
原文章由 zoesychan 於 08-10-24 14:42 發表 我陀住火柴思時咪乜都介哂 .. 出黎咪又係甘 ..
原文章由 pangchaimami 於 08-10-24 14:53 發表 係呀... 真係唔係好關事, 我同事咩都介, 佢個仔咩痱都出齊... 可能e+太多化學物質, 所以一般小朋友都有皮膚問題.... 今日搬office, need to say bye to TakKoo Place la... 都有d唔捨得.... 搬野搬到有d腰骨痛.... ...
積分: 3246
原文章由 lic9 於 08-10-29 19:51 發表 呢排好靜喎﹗大家都忙住安排面試?
原文章由 WYlau 於 08-10-29 23:10 發表 係啦,真係幾靜~ 星期五, 六兩日臭B都有interview 呀!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy