跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 2224


1781#
發表於 08-10-24 10:22 |只看該作者
HI WYlau ..你囝囝報N1定K1呀

原文章由 WYlau 於 08-10-24 10:01 發表
唔係呀,係九龍塘果間呀!我冇報帝堡城果間呀!


大宅

積分: 1815


1782#
發表於 08-10-24 10:30 |只看該作者
N1呀!佢而家15個月之麻~

原文章由 ^.^morris 於 08-10-24 10:22 發表
HI WYlau ..你囝囝報N1定K1呀


大宅

積分: 2224


1783#
發表於 08-10-24 10:32 |只看該作者
係呀...加生水就方便D囉,我就無加生水,如果煲依果水比亞仔沖涼其實都覺得幾煩...

原文章由 WYlau 於 08-10-24 10:19 發表
我就冇用10蚊咁多,因為我都係煲一大煲水,再加生水用咋~


大宅

積分: 2224


1784#
發表於 08-10-24 10:36 |只看該作者
我個仔而家都讀緊N1,今年搵K1...依兩個月原來會好忙,又要搵學校又要INTERVIEW..好似大人見工咁..

原文章由 WYlau 於 08-10-24 10:30 發表
N1呀!佢而家15個月之麻~


大宅

積分: 1815


1785#
發表於 08-10-24 10:36 |只看該作者
係煩架!鬼叫阿囝啲皮膚唔好咩!如果冇嘢平時就唔煲架啦!
不過皮膚唔好唔知關唔關馱佢時食過啲咩有關呢?
原文章由 ^.^morris 於 08-10-24 10:32 發表
係呀...加生水就方便D囉,我就無加生水,如果煲依果水比亞仔沖涼其實都覺得幾煩...


大宅

積分: 1815


1786#
發表於 08-10-24 10:39 |只看該作者
雖然我係報N1,但同你差唔多咁忙呀!嚟緊呢兩個week有3個interview要去呀!

係呢,你個仔而家N1讀緊邊間呀?
原文章由 ^.^morris 於 08-10-24 10:36 發表
我個仔而家都讀緊N1,今年搵K1...依兩個月原來會好忙,又要搵學校又要INTERVIEW..好似大人見工咁..


大宅

積分: 2224


1787#
發表於 08-10-24 10:44 |只看該作者
都會有小小關係嫁,由其係海產類,唔可以多食...牛肉都好"讀"唔可以多食...會食不過食小小,如果唔係會無營養

原文章由 WYlau 於 08-10-24 10:36 發表
係煩架!鬼叫阿囝啲皮膚唔好咩!如果冇嘢平時就唔煲架啦!
不過皮膚唔好唔知關唔關馱佢時食過啲咩有關呢?

[ 本文章最後由 ^.^morris 於 08-10-24 10:46 編輯 ]


大宅

積分: 2224


1788#
發表於 08-10-24 10:56 |只看該作者
我之前報左嘉德麗但覺得N班校舍好細所以無讀,之後上網睇到廣源村有間叫靈光,咪打去問下,咁好彩剛剛有OPEN DAY,咁咪同亞囝去睇下,去到睇又OK喎..D老師同埋校長都好NICE...學校又幾大同埋整潔..心大心細之下都比左亞仔試讀...而家返得都幾好亞囝重話返學好開心...而我自己都覺得依間學校D老師同校長好很跟進問題...

原文章由 WYlau 於 08-10-24 10:39 發表
雖然我係報N1,但同你差唔多咁忙呀!嚟緊呢兩個week有3個interview要去呀!

係呢,你個仔而家N1讀緊邊間呀?


大宅

積分: 1815


1789#
發表於 08-10-24 12:19 |只看該作者
咁點解你唔繼續係靈光讀K1嘅?

原文章由 ^.^morris 於 08-10-24 10:56 發表
我之前報左嘉德麗但覺得N班校舍好細所以無讀,之後上網睇到廣源村有間叫靈光,咪打去問下,咁好彩剛剛有OPEN DAY,咁咪同亞囝去睇下,去到睇又OK喎..D老師同埋校長都好NICE...學校又幾大同埋整潔..心大心細之下都比左亞仔 ...


大宅

積分: 1815


1790#
發表於 08-10-24 12:22 |只看該作者
海產類我都唔係好敢食架啦!不過可能我有食牛肉,因為補血嘛!唔知係咪咁所以阿仔而家咁呢~mouth:
原文章由 ^.^morris 於 08-10-24 10:44 發表
都會有小小關係嫁,由其係海產類,唔可以多食...牛肉都好"讀"唔可以多食...會食不過食小小,如果唔係會無營養


大宅

積分: 2224


1791#
發表於 08-10-24 12:43 |只看該作者
一路我都諗住比亞囝讀KLN既學校,亦都無諗住讀N1,但係我囝囝講野比其他小朋友慢所以先返N1之MA... 其實而家都有少少動搖想比佢係靈光讀K1, 但同老公都覺得,比佢IN下出面D學校先,想讀人地都未必收亞仔,IN左先算la

原文章由 WYlau 於 08-10-24 12:19 發表
咁點解你唔繼續係靈光讀K1嘅?

[ 本文章最後由 ^.^morris 於 08-10-24 14:41 編輯 ]


大宅

積分: 2224


1792#
發表於 08-10-24 12:45 |只看該作者
唔知呢

原文章由 WYlau 於 08-10-24 12:22 發表
海產類我都唔係好敢食架啦!不過可能我有食牛肉,因為補血嘛!唔知係咪咁所以阿仔而家咁呢~mouth:


侯爵府

積分: 20676

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 親子達人勳章


1793#
發表於 08-10-24 14:42 |只看該作者
我陀住火柴思時咪乜都介哂 ..
出黎咪又係甘 ..


原文章由 WYlau 於 08-10-24 12:22 發表
海產類我都唔係好敢食架啦!不過可能我有食牛肉,因為補血嘛!唔知係咪咁所以阿仔而家咁呢~mouth:


大宅

積分: 3513


1794#
發表於 08-10-24 14:53 |只看該作者
原文章由 zoesychan 於 08-10-24 14:42 發表
我陀住火柴思時咪乜都介哂 ..
出黎咪又係甘 ..

係呀... 真係唔係好關事, 我同事咩都介, 佢個仔咩痱都出齊... 可能e+太多化學物質, 所以一般小朋友都有皮膚問題....
今日搬office, need to say bye to TakKoo Place la... 都有d唔捨得.... 搬野搬到有d腰骨痛....


大宅

積分: 1815


1795#
發表於 08-10-24 15:12 |只看該作者
咁以後我咪唔可以係太古城度撞到你囉~
原文章由 pangchaimami 於 08-10-24 14:53 發表

係呀... 真係唔係好關事, 我同事咩都介, 佢個仔咩痱都出齊... 可能e+太多化學物質, 所以一般小朋友都有皮膚問題....
今日搬office, need to say bye to TakKoo Place la... 都有d唔捨得.... 搬野搬到有d腰骨痛.... ...


侯爵府

積分: 20676

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 親子達人勳章


1796#
發表於 08-10-24 17:28 |只看該作者
榮華又有pampers輕鬆穿 sample 賣, 有L & M 碼呀 ..

[ 本文章最後由 zoesychan 於 08-10-25 09:02 編輯 ]


侯爵府

積分: 20676

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 親子達人勳章


1797#
發表於 08-10-25 09:00 |只看該作者
你地識唔識一間係紅磡既女子小學呀 ..

天神嘉諾撒學校

我個fd話我知呢間小學易入 st mary 中學呀 ..
知唔知好唔好呀 ? thx

[ 本文章最後由 zoesychan 於 08-10-25 09:01 編輯 ]


大宅

積分: 3246


1798#
發表於 08-10-29 19:51 |只看該作者
呢排好靜喎﹗大家都忙住安排面試?


大宅

積分: 1815


1799#
發表於 08-10-29 23:10 |只看該作者
係啦,真係幾靜~
星期五, 六兩日臭B都有interview 呀!
原文章由 lic9 於 08-10-29 19:51 發表
呢排好靜喎﹗大家都忙住安排面試?


侯爵府

積分: 20676

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 親子達人勳章


1800#
發表於 08-10-29 23:21 |只看該作者
嘩, 甘多interview 呀 ..


原文章由 WYlau 於 08-10-29 23:10 發表
係啦,真係幾靜~
星期五, 六兩日臭B都有interview 呀!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo