懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1817


1781#
發表於 08-1-25 15:17 |只看該作者
原文章由 CheukC9 於 08-1-25 15:00 發表
唔該哂你呀? 係呢,你哋上咗產前講座未呀?



唔好客氣! 未呀...仲未知道邊度有o的free既講座,但比錢既又唔想咁早喎.


男爵府

積分: 8804


1782#
發表於 08-1-25 15:17 |只看該作者
原文章由 開心叮噹 於 08-1-25 14:51 發表


我又係用yahoo喎,不過同你一樣都係打得疏左,但我諗3個月公開後我會開始寫返,因想記低小b既所有野.


你又係用yahoo架! 你可以去我blog login睇肚肚相喎 !!

我PM我BLOG條LINK俾你啦 !!


大宅

積分: 1817


1783#
發表於 08-1-25 15:18 |只看該作者
原文章由 babywahaha 於 08-1-25 14:58 發表



金奇異果仲有一個特徵﹐就系比普通的kiwi 少毛。哈哈哈。


無錯...thanks!


男爵府

積分: 5810


1784#
發表於 08-1-25 15:22 |只看該作者
MOCHA,我又係住大埔,會唔會我哋响大埔見過面呢?haha

原文章由 mocha 於 08-1-25 14:55 發表
我唔可以成日來傾,大家住邊頭,不如約sat or sun 出來食 lunch, 大家見吓面,慢慢傾.

我住大埔, 約大埔或沙田都可以.


男爵府

積分: 5810


1785#
發表於 08-1-25 15:24 |只看該作者
我又無特別飲多d水喎,仲要見醫生前去埋toilet添,因為要check小便...

原文章由 開心叮噹 於 08-1-25 15:14 發表
係呢...我想問下各位媽咪如果照肚的話,係咪事先要飲好多水架? 如果見醫生時無飲水,咁點算呀?


大宅

積分: 1817


1786#
發表於 08-1-25 15:25 |只看該作者
原文章由 CherryB 於 08-1-25 15:17 發表


你又係用yahoo架! 你可以去我blog login睇肚肚相喎 !!

我PM我BLOG條LINK俾你啦 !!


好呀...thanks!


男爵府

積分: 5810


1787#
發表於 08-1-25 15:27 |只看該作者
大家知唔知幾時要照「結構超聲波」?
係唔係响政府check up,會約期俾你去做架?


大宅

積分: 1817


1788#
發表於 08-1-25 15:28 |只看該作者
原文章由 nochoice83 於 08-1-25 15:24 發表
我又無特別飲多d水喎,仲要見醫生前去埋toilet添,因為要check小便...



E....係呀,太好啦...仲以為要飲好多水先可以照肚tim.


男爵府

積分: 8804


1789#
發表於 08-1-25 15:30 |只看該作者
原文章由 CheukC9 於 08-1-25 15:00 發表
唔該哂你呀? 係呢,你哋上咗產前講座未呀?


因我係政府廣華生,我諗住下星期檢查完,有登記號,就上網登記去聽免費講座,好似會有產前運動班添。


男爵府

積分: 5922

好媽媽勳章


1790#
發表於 08-1-25 15:30 |只看該作者
:lol ...又係喎!!

原文章由 phoebie 於 08-1-25 15:13 發表
無諗住咁快上啊
4個月至諗
因為醫生同我講都話唔洗咁快
大概佢都知我大慒
咁早聽完
到見阿b果陣就已經唔記得哂


大宅

積分: 3104


1791#
發表於 08-1-25 15:30 |只看該作者

回覆 #1787 nochoice83 的文章

我睇屯門醫院就矛得做
佢話要做就要出私家自費
其他我就唔知啦
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)


男爵府

積分: 5922

好媽媽勳章


1792#
發表於 08-1-25 15:36 |只看該作者
係架,因為子宮前面係膀胱,如果你愈急就照得愈清楚。我尋晚就係冇之前咁急,所以睇得冇之前咁清楚,嚇死我,重以為有事,都係聽到bb心跳聲先定返哂! 不過我醫生尋日同我講,話我4星期後返去覆診,到時bb有12週,夠大,唔急都會睇得清楚架喇!

原文章由 開心叮噹 於 08-1-25 15:14 發表
係呢...我想問下各位媽咪如果照肚的話,係咪事先要飲好多水架? 如果見醫生時無飲水,咁點算呀?


男爵府

積分: 5922

好媽媽勳章


1793#
發表於 08-1-25 15:40 |只看該作者
哦...不過聽講話醫院嘅產前講座只係比喺嗰間醫院生嘅媽咪參加。咁係咪我哋一定要去返自己打算生間醫院上呢? 咁如果佢哋冇開course咁點算呀??-(

原文章由 CherryB 於 08-1-25 15:30 發表


因我係政府廣華生,我諗住下星期檢查完,有登記號,就上網登記去聽免費講座,好似會有產前運動班添。


男爵府

積分: 5810


1794#
發表於 08-1-25 15:42 |只看該作者
原來如此,即係唔係間間政府醫院都有得照「結構超聲波」,
我知威院有喎,我朋友話唔洗$添,但我唔知係個個有,定要响威院生才有...

原文章由 phoebie 於 08-1-25 15:30 發表
我睇屯門醫院就矛得做
佢話要做就要出私家自費
其他我就唔知啦


複式洋房

積分: 131


1795#
發表於 08-1-25 15:42 |只看該作者
原文章由 開心叮噹 於 08-1-18 17:21 發表


開始左啦,之前去左bossini買左o的運動褲,個褲頭可以自己用"成"(sorry,唔識打o個個字)control,之前所有既褲已經逼啦.

咁你呢? 我而家反而煩緊2月去日本好凍,都唔知要點著好... ...


======
我禁晚去左bossini買左你所講運動褲,褲頭有繩,原價$99,特價$79(顏色有:黑/藍/灰),我買了黑及藍.勁舒服!!黑色重可以著番工!禁既價錢,非常抵! (但我已經買了大碼,都好似先arm arm好,因為我本身都肥.)有興趣可以去睇下.


男爵府

積分: 5810


1796#
發表於 08-1-25 15:44 |只看該作者
見你哋個個都話bossini既運動褲好好,等我都去睇睇先...

原文章由 SukiYaki 於 08-1-25 15:42 發表


======
我禁晚去左bossini買左你所講運動褲,褲頭有繩,原價$99,特價$79(顏色有:黑/藍/灰),我買了黑及藍.勁舒服!!黑色重可以著番工!禁既價錢,非常抵! (但我已經買了大碼,都好似先arm arm好,因為我本身都肥.)有興趣可 ...


子爵府

積分: 10800

育兒性格勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1797#
發表於 08-1-25 15:47 |只看該作者
原文章由 nochoice83 於 08-1-25 15:27 發表
大家知唔知幾時要照「結構超聲波」?
係唔係响政府check up,會約期俾你去做架?



我3月19日照呀!到時阿b19週半,我係屯門醫院做產檢,我第一次返去檢查(12月27日)已經乜嘢都約好哂,煩少好多,唔洗自己去約 ,我下星期做oscar添呀!今日收到屯門醫院寄比我封信,佢地接納咗我申請陪產呀!好開心


大宅

積分: 3104


1798#
發表於 08-1-25 15:49 |只看該作者
其實除左運動褲
仲有咩咩衫可以新年著靚靚呢
因為 我除左中學果條之後就無著過運動褲啦...
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)


子爵府

積分: 10800

育兒性格勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1799#
發表於 08-1-25 15:50 |只看該作者
原文章由 nochoice83 於 08-1-25 15:42 發表
原來如此,即係唔係間間政府醫院都有得照「結構超聲波」,
我知威院有喎,我朋友話唔洗$添,但我唔知係個個有,定要响威院生才有...



我係屯門醫院照,佢地只係收$60蚊炸,出面要一千幾百,我可以留返d錢等阿b大d照4d.............哈哈


男爵府

積分: 5810


1800#
發表於 08-1-25 15:50 |只看該作者
yvonne,你响邊到照「結構」呀?如果係一次過約埋,又幾好喎!點解phoebie話屯門醫院冇得做既,phoebie咁你要問清楚醫院喎

[ 本文章最後由 nochoice83 於 08-1-25 15:52 編輯 ]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo