立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1817
原文章由 CheukC9 於 08-1-25 15:00 發表 唔該哂你呀? 係呢,你哋上咗產前講座未呀?
男爵府
積分: 8804
原文章由 開心叮噹 於 08-1-25 14:51 發表 我又係用yahoo喎,不過同你一樣都係打得疏左,但我諗3個月公開後我會開始寫返,因想記低小b既所有野.
原文章由 babywahaha 於 08-1-25 14:58 發表 金奇異果仲有一個特徵﹐就系比普通的kiwi 少毛。哈哈哈。
積分: 5810
原文章由 mocha 於 08-1-25 14:55 發表 我唔可以成日來傾,大家住邊頭,不如約sat or sun 出來食 lunch, 大家見吓面,慢慢傾. 我住大埔, 約大埔或沙田都可以.
原文章由 開心叮噹 於 08-1-25 15:14 發表 係呢...我想問下各位媽咪如果照肚的話,係咪事先要飲好多水架? 如果見醫生時無飲水,咁點算呀?
原文章由 CherryB 於 08-1-25 15:17 發表 你又係用yahoo架! 你可以去我blog login睇肚肚相喎 !! 我PM我BLOG條LINK俾你啦 !!
原文章由 nochoice83 於 08-1-25 15:24 發表 我又無特別飲多d水喎,仲要見醫生前去埋toilet添,因為要check小便...
積分: 5922
原文章由 phoebie 於 08-1-25 15:13 發表 無諗住咁快上啊 4個月至諗 因為醫生同我講都話唔洗咁快 大概佢都知我大慒 咁早聽完 到見阿b果陣就已經唔記得哂
積分: 3104
原文章由 CherryB 於 08-1-25 15:30 發表 因我係政府廣華生,我諗住下星期檢查完,有登記號,就上網登記去聽免費講座,好似會有產前運動班添。
原文章由 phoebie 於 08-1-25 15:30 發表 我睇屯門醫院就矛得做 佢話要做就要出私家自費 其他我就唔知啦
複式洋房
積分: 131
原文章由 開心叮噹 於 08-1-18 17:21 發表 開始左啦,之前去左bossini買左o的運動褲,個褲頭可以自己用"成"(sorry,唔識打o個個字)control,之前所有既褲已經逼啦. 咁你呢? 我而家反而煩緊2月去日本好凍,都唔知要點著好... ...
原文章由 SukiYaki 於 08-1-25 15:42 發表 ====== 我禁晚去左bossini買左你所講運動褲,褲頭有繩,原價$99,特價$79(顏色有:黑/藍/灰),我買了黑及藍.勁舒服!!黑色重可以著番工!禁既價錢,非常抵! (但我已經買了大碼,都好似先arm arm好,因為我本身都肥.)有興趣可 ...
子爵府
積分: 10800
原文章由 nochoice83 於 08-1-25 15:27 發表 大家知唔知幾時要照「結構超聲波」? 係唔係响政府check up,會約期俾你去做架?
原文章由 nochoice83 於 08-1-25 15:42 發表 原來如此,即係唔係間間政府醫院都有得照「結構超聲波」, 我知威院有喎,我朋友話唔洗$添,但我唔知係個個有,定要响威院生才有...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy