立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
用戶要求終止服務
積分: 17973
水晶宮
積分: 74623
jacquesau 發表於 15-6-17 15:46 超媽and各位sis?我今天這樣穿會顯pat pat大嗎? 又無為意喎, 我諗住小散裙啱啱地pear shape既我咋! ...
子爵府
積分: 13989
珍珠宮
積分: 35592
五阿姨 發表於 15-6-17 16:04 你上圍有睇頭還好,我著就真係得一個重點FOCUS! 所以...... 神呀! 請幫我稍稍擴建我塊小波地啦! ...
jacquesau 發表於 15-6-17 16:22 我都唔係好有睇頭, 著白色所以有啲focus啫 你形容得你自己好搞鬼, push up bra幫唔幫到手?
波地大小都係其次, 至緊要係位置, 要胸線響番胸線位
五阿姨 發表於 15-6-17 16:24 之前都用過下, 好少少咁囉!
上校車 發表於 15-6-17 16:30 波地大小都係其次, 至緊要係位置, 要胸線響番胸線位
禁止訪問
積分: 80247
五阿姨 發表於 15-6-17 16:33 正中要害!
有一日我又好似食左懵仔丸咁, 行入瑪沙想買D 薄it it 既 哩士bra
好彩試身室塊照妖鏡照醒左我,
放番低響fitting room個helper 即閃
上校車 發表於 15-6-17 16:45 有一日我又好似食左懵仔丸咁, 行入瑪沙想買D 薄it it 既 哩士bra好彩試身室塊照妖鏡照醒左我, 放番低響fitt ...
男爵府
積分: 8480
原帖由 上校車 於 15-06-17 發表 波地大小都係其次, 至緊要係位置, 要胸線響番胸線位
KE11 發表於 15-6-17 16:55 咁我想問, 我個胸線位, 有無嚴重走位 👉👈
張相我目測就無問題, 胸線響胸線位, A 字膊都唔太覺
Superman-GF 發表於 15-6-17 16:34 我覺得呢條裙褶多咗少少,蜜咗少少。少少啫。
上校車 發表於 15-6-17 17:05 張相我目測就無問題, 胸線響胸線位, A 字膊都唔太覺
已刪除用户
積分: 42578
nsychristy 發表於 15-6-17 17:16 胸線大概係手臂一半
jacquesau 發表於 15-6-17 17:13 胸線响胸線位........ 咁我果啲胸腺係唔係胸線位?
jacquesau 發表於 15-6-17 17:17 呢個我知呀!我笑果句「胸線响胸線位」搞鬼啫!
Normally 梗係咁講啦, 不過我下次會話胸線唔好響肚臍位
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy