興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   31


用戶要求終止服務

積分: 17973


1781#
發表於 15-6-17 15:53 |只看該作者
回覆 jacquesau 的帖子

我真心覺得你著得幾好睇
你要俾多D信心自己
你唔係真係好肥


水晶宮

積分: 74623


1782#
發表於 15-6-17 15:54 |只看該作者
jacquesau 發表於 15-6-17 15:46
超媽and各位sis?我今天這樣穿會顯pat pat大嗎?
又無為意喎, 我諗住小散裙啱啱地pear shape既我咋!
...
你條裙有紗嗎 ?
有紗既會有蓬蓬feel, 也會顯得比較girly

我之前俾鬼迷咁買左條紗紗裙諗住遲D event 著, 結果俾左屋企D 後生女
而家唔年輕啦, 要知性D


其實紗紗裙都會有肥肥地感覺
但你本身有肉地, 我又覺得OK 喎, 有心理準備掛


子爵府

積分: 13989

熱血勳章


1783#
發表於 15-6-17 16:04 |只看該作者
jacquesau 發表於 15-6-17 15:46
超媽and各位sis?我今天這樣穿會顯pat pat大嗎?
又無為意喎, 我諗住小散裙啱啱地pear shape既我咋!
...
你上圍有睇頭還好,我著就真係得一個重點FOCUS!
所以...... 神呀! 請幫我稍稍擴建我塊小波地啦!

點評

jenniecatcat    發表於 15-6-17 17:54


珍珠宮

積分: 35592


1784#
發表於 15-6-17 16:22 |只看該作者
五阿姨 發表於 15-6-17 16:04
你上圍有睇頭還好,我著就真係得一個重點FOCUS!
所以...... 神呀! 請幫我稍稍擴建我塊小波地啦!
...
我都唔係好有睇頭, 著白色所以有啲focus啫

你形容得你自己好搞鬼, push up bra幫唔幫到手?

好好過每一天......


子爵府

積分: 13989

熱血勳章


1785#
發表於 15-6-17 16:24 |只看該作者
jacquesau 發表於 15-6-17 16:22
我都唔係好有睇頭, 著白色所以有啲focus啫

你形容得你自己好搞鬼, push up bra幫唔幫到手?
之前都用過下, 好少少咁囉!


水晶宮

積分: 74623


1786#
發表於 15-6-17 16:30 |只看該作者
五阿姨 發表於 15-6-17 16:04
你上圍有睇頭還好,我著就真係得一個重點FOCUS!
所以...... 神呀! 請幫我稍稍擴建我塊小波地啦!
...

波地大小都係其次, 至緊要係位置, 要胸線響番胸線位



珍珠宮

積分: 35592


1787#
發表於 15-6-17 16:30 |只看該作者
五阿姨 發表於 15-6-17 16:24
之前都用過下, 好少少咁囉!
不過夏天帶push up bra熱......好焗下!
好好過每一天......


子爵府

積分: 13989

熱血勳章


1788#
發表於 15-6-17 16:33 |只看該作者
上校車 發表於 15-6-17 16:30
波地大小都係其次, 至緊要係位置, 要胸線響番胸線位
正中要害!


禁止訪問

積分: 80247


1789#
發表於 15-6-17 16:34 |只看該作者

引用:Quote:五阿姨+發表於+15-6-17+15:44+我唔太

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 74623


1790#
發表於 15-6-17 16:45 |只看該作者
五阿姨 發表於 15-6-17 16:33
正中要害!

有一日我又好似食左懵仔丸咁, 行入瑪沙想買D it it 哩士bra

好彩試身室塊照妖鏡照醒左我,

放番低響fitting roomhelper 即閃


點評

jenniecatcat    發表於 15-6-17 17:55


子爵府

積分: 13989

熱血勳章


1791#
發表於 15-6-17 16:47 |只看該作者
上校車 發表於 15-6-17 16:45
有一日我又好似食左懵仔丸咁, 行入瑪沙想買D 薄it it 既 哩士bra好彩試身室塊照妖鏡照醒左我, 放番低響fitt ...
呢類款由細到大都同我無緣,我係鐵線公主!

點評

jenniecatcat    發表於 15-6-17 17:55


男爵府

積分: 8480


1792#
發表於 15-6-17 16:55 |只看該作者

引用:Quote:五阿姨 發表於 15-6-17 16:04 你上圍

原帖由 上校車 於 15-06-17 發表
波地大小都係其次, 至緊要係位置, 要胸線響番胸線位
咁我想問, 我個胸線位, 有無嚴重走位 👉👈

29/08/2014, BB born @w14. We will always love  you & hope you rest in peace  


男爵府

積分: 8480


1793#
發表於 15-6-17 17:01 |只看該作者

引用:Quote:五阿姨 發表於 15-6-17 16:04 你上圍

原帖由 上校車 於 15-06-17 發表
波地大小都係其次, 至緊要係位置, 要胸線響番胸線位
仲有無A膊問題?

29/08/2014, BB born @w14. We will always love  you & hope you rest in peace  


水晶宮

積分: 74623


1794#
發表於 15-6-17 17:05 |只看該作者
KE11 發表於 15-6-17 16:55
咁我想問, 我個胸線位, 有無嚴重走位 👉👈

張相我目測就無問題, 胸線響胸線位, A 字膊都唔太覺



珍珠宮

積分: 35592


1795#
發表於 15-6-17 17:08 |只看該作者
Superman-GF 發表於 15-6-17 16:34
我覺得呢條裙褶多咗少少,蜜咗少少。少少啫。
所以會顯得我胖咗少少, 少少啫
本身都係肥, 唔覺既, 唔覺既


好好過每一天......


珍珠宮

積分: 35592


1796#
發表於 15-6-17 17:13 |只看該作者
上校車 發表於 15-6-17 17:05
張相我目測就無問題, 胸線響胸線位, A 字膊都唔太覺
胸線响胸線位........
咁我果啲胸腺係唔係胸線位?
好好過每一天......


已刪除用户

積分: 42578


1797#
發表於 15-6-17 17:16 |只看該作者

引用:Quote:上校車 發表於 15-6-17 17:05 張相我

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 35592


1798#
發表於 15-6-17 17:17 |只看該作者
nsychristy 發表於 15-6-17 17:16
胸線大概係手臂一半
呢個我知呀!我笑果句「胸線响胸線位」搞鬼啫!
好好過每一天......


水晶宮

積分: 74623


1799#
發表於 15-6-17 17:28 |只看該作者
jacquesau 發表於 15-6-17 17:13
胸線响胸線位........
咁我果啲胸腺係唔係胸線位?
唔跌到去手肘就得架啦


水晶宮

積分: 74623


1800#
發表於 15-6-17 17:31 |只看該作者
jacquesau 發表於 15-6-17 17:17
呢個我知呀!我笑果句「胸線响胸線位」搞鬼啫!

Normally 梗係咁講啦, 不過我下次會話胸線唔好響肚臍位



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo