跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 11894


1781#
發表於 08-8-25 15:11 |只看該作者
原文章由 Cammy3007 於 08-8-25 14:04 發表

知道了, 晒你們
lunch完了, 但又胃痛(其實唔係個胃, 應該係個肝, 膽有問題, 上次已經比醫師warning要控制情緒)


三年又三年...

[ 本文章最後由 高比 於 08-8-26 16:52 編輯 ]


男爵府

積分: 6472


1782#
發表於 08-8-25 15:22 |只看該作者
我個仔星期三剛剛打完, 都無咩特別反應, 唔洗擔心.

原文章由 高比 於 08-8-25 14:53 發表


諾諾ok啦, 不過黎緊星期日打水荳針, 有無人知打完會唔會發燒呀?


子爵府

積分: 13331

好媽媽勳章


1783#
發表於 08-8-25 15:23 |只看該作者
原文章由 醜樣豬 於 08-8-25 14:55 發表

咁遲先打嘅????YY無發燒喎.....


傻b都冇喎!

不過傻b噚日可能冷親噚日黃昏時間開始發燒, 我同傻爸講佢又話我多心多疑:;pppp: , 今晚收工要趕住返去同傻b睇醫生


子爵府

積分: 11894


1784#
發表於 08-8-25 15:26 |只看該作者
原文章由 醜樣豬 於 08-8-25 14:50 發表

節哀呀! D身後事邊個攪呀??


大家有心, 後事我亞媽d兄弟姐妹會攪, 佢地七個兄弟姐妹, 唔使我做孫的粗心啦!


子爵府

積分: 11894


1785#
發表於 08-8-25 15:29 |只看該作者
原文章由 醜樣豬 於 08-8-25 14:55 發表

咁遲先打嘅????YY無發燒喎.....


我同肺鏈分開打, 13-4個月先打完肺鏈, 想打佢又病, 咁依家先打lor


子爵府

積分: 11894


1786#
發表於 08-8-25 15:57 |只看該作者
原文章由 babycanny 於 08-8-25 14:55 發表


你節哀順變, 如果包唔到, 唔知仲可唔可以報喎, 要check check呀!


可以呀, 你搵返上幾頁朗仔媽post果個website, 好似8月尾9月頭截止!


子爵府

積分: 10105


1787#
發表於 08-8-25 16:27 |只看該作者
豬仔無事~~

原文章由 高比 於 08-8-25 14:53 發表


諾諾ok啦, 不過黎緊星期日打水荳針, 有無人知打完會唔會發燒呀?


子爵府

積分: 10105


1788#
發表於 08-8-25 16:28 |只看該作者
點解唔早D睇咗先呀~~而家仲有無燒

原文章由 babycanny 於 08-8-25 15:23 發表


傻b都冇喎!

不過傻b噚日可能冷親噚日黃昏時間開始發燒, 我同傻爸講佢又話我多心多疑:;pppp: , 今晚收工要趕住返去同傻b睇醫生


子爵府

積分: 10105


1789#
發表於 08-8-25 16:29 |只看該作者
如果唔係一齊上~~我就唔報LU~~

原文章由 高比 於 08-8-25 15:57 發表


可以呀, 你搵返上幾頁朗仔媽post果個website, 好似8月尾9月頭截止!


子爵府

積分: 13331

好媽媽勳章


1790#
發表於 08-8-25 16:46 |只看該作者
原文章由 高比 於 08-8-25 15:57 發表


可以呀, 你搵返上幾頁朗仔媽post果個website, 好似8月尾9月頭截止!


仲要預先入會同攞籌架


子爵府

積分: 13331

好媽媽勳章


1791#
發表於 08-8-25 16:47 |只看該作者
原文章由 EMILYYWN 於 08-8-25 16:28 發表
點解唔早D睇咗先呀~~而家仲有無燒


仲燒緊, 因公司今日多嘢做, 如果傻爸噚日信我講, 噚日就帶咗傻b去睇醫生啦:;pppp:


子爵府

積分: 10105


1792#
發表於 08-8-25 16:51 |只看該作者
咁妳快D收工,帶傻B去睇啦

原文章由 babycanny 於 08-8-25 16:47 發表


仲燒緊, 因公司今日多嘢做, 如果傻爸噚日信我講, 噚日就帶咗傻b去睇醫生啦:;pppp:


男爵府

積分: 6472


1793#
發表於 08-8-25 16:57 |只看該作者
good morning.............

[ 本文章最後由 babushka 於 08-8-26 10:57 編輯 ]


子爵府

積分: 13331

好媽媽勳章


1794#
發表於 08-8-25 17:00 |只看該作者
原文章由 EMILYYWN 於 08-8-25 16:51 發表
咁妳快D收工,帶傻B去睇啦


傻b燒到傻咗, 係屋企勁玩跳水, 可能佢以為咁可以散熱唔駛睇醫生啦 不過婆婆就 比我投訴今日比傻b玩到傻


公爵府

積分: 25532


1795#
發表於 08-8-25 17:20 |只看該作者
原文章由 babycanny 於 08-8-25 17:00 發表


傻b燒到傻咗, 係屋企勁玩跳水, 可能佢以為咁可以散熱唔駛睇醫生啦 不過婆婆就 比我投訴今日比傻b玩到傻

玩咩跳水 發燒仲玩水, 定係好像99叫晴晴玩跳水咁, 在地上跳
傻B識玩即是冇嘢啦, 你放工回家再帶傻B去法國咪好浪費時間


公爵府

積分: 25532


1796#
發表於 08-8-25 17:48 |只看該作者
剛才62 , 又嚇C我, 今日明明他放假在家的, 以為晴晴又有事, 如果晴晴有事, 他次次都係在我差不多放工打來的,
好在今次唔係囉, 但平時他已經CHECK住我出出入入, 早咗出門口他晚上見到我就會問WHY的了, 今次連我收信他都問, 話收到屯門XX花園寄來的, 問是否我的, 係咁又點吖, 我收到信好奇怪嘛, 總之寄去公公家好過(如果係情夫寄嘢比我咪死得) 今晚我回家SECURITY叔叔會給我的啦 他係都要KEEP住話明天早上返工前問他攞

[ 本文章最後由 Cammy3007 於 08-8-25 17:50 編輯 ]


子爵府

積分: 13331

好媽媽勳章


1797#
發表於 08-8-25 17:54 |只看該作者
原文章由 Cammy3007 於 08-8-25 17:20 發表

玩咩跳水 發燒仲玩水, 定係好像99叫晴晴玩跳水咁, 在地上跳
傻B識玩即是冇嘢啦, 你放工回家再帶傻B去法國咪好浪費時間


有時係梳化叫人扶住佢跳落地, 通常婆婆都唔理佢, 佢自己係地下跳不過死都要婆婆睇佢跳然後讚佢叻 ,今次係屯門睇, 閃喇!bye!


王國長老

積分: 51809

至尊種植勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 爸B勳章 王國長老 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 魅力王子 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1798#
發表於 08-8-25 21:33 |只看該作者
原文章由 babycanny 於 08-8-25 17:54 發表


有時係梳化叫人扶住佢跳落地, 通常婆婆都唔理佢, 佢自己係地下跳不過死都要婆婆睇佢跳然後讚佢叻 ,今次係屯門睇, 閃喇!bye!

儍B睇完E生未呀????點呀????


子爵府

積分: 10105


1799#
發表於 08-8-25 22:46 |只看該作者
應該無事嘅~~識玩跳水AND婆婆mouth:


原文章由 醜樣豬 於 08-8-25 21:33 發表

儍B睇完E生未呀????點呀????


子爵府

積分: 13331

好媽媽勳章


1800#
發表於 08-8-25 23:17 |只看該作者
原文章由 醜樣豬 於 08-8-25 21:33 發表

儍B睇完E生未呀????點呀????



睇咗喇!喉嚨發炎低燒, 睇完醫生返屋企食咗小小粥剛飲完支奶即刻瞓咗 , 佢眼瞓到飲完支奶都冇叫收樽就瞓咗


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo