立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 11894
原文章由 Cammy3007 於 08-8-25 14:04 發表 知道了, 晒你們 lunch完了, 但又胃痛(其實唔係個胃, 應該係個肝, 膽有問題, 上次已經比醫師warning要控制情緒)
男爵府
積分: 6472
原文章由 高比 於 08-8-25 14:53 發表 諾諾ok啦, 不過黎緊星期日打水荳針, 有無人知打完會唔會發燒呀?
積分: 13331
原文章由 醜樣豬 於 08-8-25 14:55 發表 咁遲先打嘅????YY無發燒喎.....
原文章由 醜樣豬 於 08-8-25 14:50 發表 節哀呀! D身後事邊個攪呀??
原文章由 babycanny 於 08-8-25 14:55 發表 你節哀順變, 如果包唔到, 唔知仲可唔可以報喎, 要check check呀!
積分: 10105
原文章由 babycanny 於 08-8-25 15:23 發表 傻b都冇喎! 不過傻b噚日可能冷親噚日黃昏時間開始發燒, 我同傻爸講佢又話我多心多疑:;pppp: , 今晚收工要趕住返去同傻b睇醫生
原文章由 高比 於 08-8-25 15:57 發表 可以呀, 你搵返上幾頁朗仔媽post果個website, 好似8月尾9月頭截止!
原文章由 EMILYYWN 於 08-8-25 16:28 發表 點解唔早D睇咗先呀~~而家仲有無燒
原文章由 babycanny 於 08-8-25 16:47 發表 仲燒緊, 因公司今日多嘢做, 如果傻爸噚日信我講, 噚日就帶咗傻b去睇醫生啦:;pppp:
原文章由 EMILYYWN 於 08-8-25 16:51 發表 咁妳快D收工,帶傻B去睇啦
公爵府
積分: 25532
原文章由 babycanny 於 08-8-25 17:00 發表 傻b燒到傻咗, 係屋企勁玩跳水, 可能佢以為咁可以散熱唔駛睇醫生啦 不過婆婆就 比我投訴今日比傻b玩到傻
原文章由 Cammy3007 於 08-8-25 17:20 發表 玩咩跳水 發燒仲玩水, 定係好像99叫晴晴玩跳水咁, 在地上跳 傻B識玩即是冇嘢啦, 你放工回家再帶傻B去法國咪好浪費時間
王國長老
積分: 51809
原文章由 babycanny 於 08-8-25 17:54 發表 有時係梳化叫人扶住佢跳落地, 通常婆婆都唔理佢, 佢自己係地下跳不過死都要婆婆睇佢跳然後讚佢叻 ,今次係屯門睇, 閃喇!bye!
原文章由 醜樣豬 於 08-8-25 21:33 發表 儍B睇完E生未呀????點呀????
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy