懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3137

畀面勳章


1781#
發表於 08-11-12 13:37 |只看該作者
有冇媽咪有哮喘?我呢兩日都有病發,再加埋感冒,又要噴藥,又要食感冒藥,最慘係食藥水,一吞就嘔返出嚟.都唔知點好?!


複式洋房

積分: 396


1782#
發表於 08-11-12 13:45 |只看該作者
hotaitai

不要太傷心呀!
最重要先調理好身體!


男爵府

積分: 5524


1783#
發表於 08-11-12 13:46 |只看該作者
原文章由 hotaitai 於 08-11-12 10:43 發表
不能與各位齊齊做6月媽媽了,小B已經走了,難過得很!

祝福各位媽咪及小B安康~~


唔好太難過, 保重身體..好好調理....


男爵府

積分: 5524


1784#
發表於 08-11-12 13:50 |只看該作者
原文章由 060905 於 08-11-12 12:44 發表
麥兜MaMa,

我本身已經成日反胃, D蟹湯好星架, 聞到都想嘔!


咁就要平心靜氣時話佢知你而家受唔到. 為個B好, 吸收到, 只能食d你唔怕既野.


男爵府

積分: 6052


1785#
發表於 08-11-12 13:52 |只看該作者
個BB大大下應該會好D!記得著多件衫呀!

原文章由 雯雯媽媽 於 08-11-12 13:25 發表
我而家已經覺得凍啦..遲下再凍d我都唔知點好..


男爵府

積分: 6052


1786#
發表於 08-11-12 13:52 |只看該作者
陀盈盈個時試過同佢地講啦, 黑晒面咁, 差D要反面咁滯, 今次又要老公出馬!

原文章由 麥兜MaMa 於 08-11-12 13:50 發表


咁就要平心靜氣時話佢知你而家受唔到. 為個B好, 吸收到, 只能食d你唔怕既野.


男爵府

積分: 6052


1787#
發表於 08-11-12 13:55 |只看該作者
你呢個情況有無同醫生講??

原文章由 kumkum1708 於 08-11-12 13:37 發表
有冇媽咪有哮喘?我呢兩日都有病發,再加埋感冒,又要噴藥,又要食感冒藥,最慘係食藥水,一吞就嘔返出嚟.都唔知點好?!


男爵府

積分: 5524


1788#
發表於 08-11-12 13:55 |只看該作者
原文章由 kumkum1708 於 08-11-12 13:37 發表
有冇媽咪有哮喘?我呢兩日都有病發,再加埋感冒,又要噴藥,又要食感冒藥,最慘係食藥水,一吞就嘔返出嚟.都唔知點好?!


我無哮喘, 不過有段時期鼻敏感, 睇左好奈中醫好番.
平日帶口罩,頸巾暖下氣管會唔會好d?
鼻敏感中醫話起身前卒熱對手乎暖個鼻先會好d. 哮喘都得掛.


男爵府

積分: 5524


1789#
發表於 08-11-12 13:57 |只看該作者
原文章由 060905 於 08-11-12 13:52 發表
陀盈盈個時試過同佢地講啦, 黑晒面咁, 差D要反面咁滯, 今次又要老公出馬!


呢d事當然要c6出馬, 陀得咁辛苦, 唔洗佢做 呀he heee


男爵府

積分: 5524


1790#
發表於 08-11-12 14:00 |只看該作者
孕婦怕凍既 topic
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1843367&extra=page%3D1&page=1


大宅

積分: 2821


1791#
發表於 08-11-12 14:01 |只看該作者
我都係福建人,不過我媽媽極反對我食蝦蟹呢d海鮮...同埋我自己都介得好清下,
我99就咩都叫我食,唔食得既我唔食就四周同人講我好煩咩都唔食!
原文章由 060905 於 08-11-12 13:52 發表
陀盈盈個時試過同佢地講啦, 黑晒面咁, 差D要反面咁滯, 今次又要老公出馬!


男爵府

積分: 6973


1792#
發表於 08-11-12 14:02 |只看該作者
睿睿豬,

估唔到呢度見到你ar, 你又係6月媽咪ar? 呢排真係勁dry ar, 我都有煲節瓜同花膠,但一食花膠就嘔,飲湯宦還可以,紅蘿蔔食得咩? 唔係涼架,我無食ar, 因為聽人講過話涼,依家間中有煲燕窩飲lor, 但都好dry ar, ,個胃又唔係咁舒服,你個時陀b係咪咁?

原文章由 睿睿豬 於 08-11-12 11:16 發表
恭喜你呀! 蜜糖始終太甜, 少飲為妙啦, 返而覺得你食多d生果同煲多d湯水飲啦, 煲下蘋果呀, 節瓜呀, 花膠呀, 紅蘿蔔粟米栗子等......


大宅

積分: 3574


1793#
發表於 08-11-12 14:04 |只看該作者
Stepyau,
養左咁多年既貓貓有事你又照顧唔到佢...難免係有點唔開心同內疚!不過相信你貓貓會體諒你既..佢會明白你係有你既難處既...
.其實你都可以去探佢呀...只係唔好掂到佢既便便就安全架la!!!我有朋友陀b時都係照養3,4隻貓貓...只係她不去接觸貓貓既便便~~所以你都可以去探下佢...支持下佢la!!!

我明白係等待bb長大,健康成長既同時,再加上一些生活上既變化係會令我地岩岩做媽媽既好大壓力!!!不過我都同自己講...而家先係開始..黎緊可能仲有好多意想不到既事會發生...若係現在已經擔心到咁...又點帶bb去面對以後變化多端既生活le?
所以我都要同自己講叫自己堅強d.....而家就開始胎教...教bb做個堅強既人~~~

希望你都唔好太難過..太擔心...長遠計...生bb都係愉快既事情~~
比d時間自己去適應而家既變化...慢慢再去enjoy你陀b既日子la!!!

加油~~~


原文章由 stepyau 於 08-11-12 00:06 發表
我這幾天開始有“火燒心”- 胃酸上喉嚨的感覺,有dd唔舒服。星期一會去東區first check,希望bb “快高長大”- 由上星期二check完之後,都沒有再check,常常有d擔心的感覺,好似唔多真實。

雖然知道心情對懷孕mama好緊要,但現 ...


男爵府

積分: 6052


1794#
發表於 08-11-12 14:06 |只看該作者
同我6299一樣!

原文章由 雯雯媽媽 於 08-11-12 14:01 發表
我99就咩都叫我食,唔食得既我唔食就四周同人講我好煩咩都唔食!


大宅

積分: 3574


1795#
發表於 08-11-12 14:11 |只看該作者
wah...全男班???如果你生個女咪好吃香....keke!!!

原文章由 麥兜MaMa 於 08-11-12 09:03 發表


c6話2x wk先知. 我地都覺得女仔幾好, 可扮靚 (c6圓圓地外父相). 不過c6所有兄姊生既係全男班..生男咪同c6跑步,打波law.


大宅

積分: 3574


1796#
發表於 08-11-12 14:14 |只看該作者
我尋晚訓訓下又流鼻血呀~~~~激死....尋晚半夜去左兩次尿尿...又起左一次身去止鼻血......攪到好似冇訓過咁..攰到我cc下~~~

今日去左睇中e....問左佢佢話可以飲蜜糖...不過唔好飲太多lor~~~


原文章由 yiuyiu730 於 08-11-12 09:26 發表
菜菜子媽媽,

呢幾日都係勁dry, d皮膚dry 都爆,樣衰到不得了,尋晚終於忍唔住做左個保濕mask , 但又唔敢敷太耐, 10mins 就洗臉, 好似好d, 不過都係好dry lor, 我都想飲蜜糖ar, 我唸應該飲得瓜,仲有想食糖水潤下,可以 ...


男爵府

積分: 5524


1797#
發表於 08-11-12 14:15 |只看該作者
原文章由 yiuyiu730 於 08-11-12 14:02 發表
睿睿豬,

估唔到呢度見到你ar, 你又係6月媽咪ar? 呢排真係勁dry ar, 我都有煲節瓜同花膠,但一食花膠就嘔,飲湯宦還可以,紅蘿蔔食得咩? 唔係涼架,我無食ar, 因為聽人講過話涼,依家間中有煲燕窩飲lor, 但都好dry ar, , ...


我呢幾日都飲左d菜湯: 紅蘿蔔, 薯仔, 蕃茄, 栗子 加紹菜etc.
呢排好熱氣(但又怕凍), 唔敢食涼野, 飲d瓜菜湯會好d掛..


男爵府

積分: 5524


1798#
發表於 08-11-12 14:16 |只看該作者
原文章由 菜菜子媽媽 於 08-11-12 14:14 發表
我尋晚訓訓下又流鼻血呀~~~~激死....尋晚半夜去左兩次尿尿...又起左一次身去止鼻血......攪到好似冇訓過咁..攰到我cc下~~~

今日去左睇中e....問左佢佢話可以飲蜜糖...不過唔好飲太多lor~~~


...


加個濕氣機好d wok, 減少流鼻血既機會.


大宅

積分: 3574


1799#
發表於 08-11-12 14:17 |只看該作者
替你難過~~~
希望你快d收拾心情...養好身子...再接再厲!!!
忘記背後,努力面前~~~


原文章由 hotaitai 於 08-11-12 10:43 發表
不能與各位齊齊做6月媽媽了,小B已經走了,難過得很!

祝福各位媽咪及小B安康~~


大宅

積分: 3574


1800#
發表於 08-11-12 14:20 |只看該作者
lexing,
你自己都要be strong架...
你幾時再去覆診呀???


原文章由 lexing 於 08-11-12 13:09 發表
hotaitai, 希望你快o的平復難過心情, 你要咁諗... 今次bb黎唔到可能對大家o黎講唔係壞事... 反而你要睇開呀.. 你仲要準備下次 bb o既來臨... 所以... be strong!

我而家都係等緊.. 到底bb係黎定唔黎.. 所以.. 努力 ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo