懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5839


1781#
發表於 08-12-11 17:05 |只看該作者
小腹中間呀, 痛到行路都要就住就住呀, 唔係平時嗰d扯吓扯吓quote]原文章由 BB_CHAN 於 08-12-11 17:00 發表


好痛定少少呀?
小腹嘅左右边定中間? [/quote]


別墅

積分: 809


1782#
發表於 08-12-11 17:09 |只看該作者
原文章由 ericawong213816 於 08-12-11 16:45 發表
我由今朝開始, 個小腹就斷斷續續咁抽住痛, 連行路去toilet都要就住嚟行, 好驚呀, 有冇bk mama試過咁呀? pls help



最緊要無見紅.. 你家下幾多 week﹖每次痛痛幾耐﹖我都有成日痛呀.. 最近,試過係好好好好好痛,想成個人都屈住,不過,過了一/兩個鐘就無事.. 而且,唔係日日痛.. 只係耐唔耐抽住痛.. 幾日一次,一直都無見紅.. 我估都係正常 kwa


大宅

積分: 1011


1783#
發表於 08-12-11 17:12 |只看該作者
原文章由 ericawong213816 於 08-12-11 17:05 發表
小腹中間呀, 痛到行路都要就住就住呀, 唔係平時嗰d扯吓扯吓quote]原文章由 BB_CHAN 於 08-12-11 17:00 發表


好痛定少少呀?
小腹嘅左右边定中間?
... [/quote]

不如睇吓医生
因我個肚又係成日呢到痛嗰到痛所以好驚
上次問咗医生
佢話如果小腹中間痛就要睇医生
因為係子宮
都係快啲睇医生好


別墅

積分: 657


1784#
發表於 08-12-11 17:46 |只看該作者
嘩, 大家好呀, 好耐無見哪, d msg 多左好多呀, 我係咁睇都未睇得晒 . . .
其實我好掛住大家的, 不過, 呢10日發生左好多事, 所以好耐無黎了 . . .
好, 等我都 update 下我個近況先 . . .

之前都有同大家講過, 我有d流啡, 所以就喺屋企 bed rest 囉 . . . 流左足足 1 week
跟住, 個頭勁痛, 係痛到想爆果種 . . .
同埋, 有一晚, 突然覺得個肚鬆左, 咩感覺都無晒 ...
加上, 因為我舊年就係呢個時間無左, 一模一樣, 所以我就將所有野加埋, 以為又無左小b, 好唔開心, 喺屋企係咁喊 . . . 好驚, 好傷心. . .

感謝神, 我有個好好既教會姊妹, 佢知我有事, 同我一齊祈禱, 我先可以放開d, 同勇敢面對舊年既陰影。

跟住, 上星期五, 我即刻去睇醫生, 佢話我ok, 小b既 size 亦正常, 佢重比小b個心跳聲我地聽添 . . . .

直到呢一刻, 我至識得笑, 我個心至定d, 真的很感謝神。
所以, 各位姊妹, 如果有咩擔心既, 快d去睇醫生了, 不要自己煩惱。

呢個星期, 好點了, 無乜頭痛, 也可以返工 . . .

但我呢幾個星期都唔係好食到野, 一食就飽, 頂住頂住, 無重到不突止, 重瘦左添 ..
我好驚小b唔夠營養呀 . . .
希望我可以快d食到多小小野啦 . . .

我都剪短左d頭髮了, 因為我都想留多d營養比小b, 等佢健康d, 發育得好d . . . (雖然有d sisters 話唔會爭營養的, 唔緊要啦, 我覺得咁樣安心d . . . 嘻嘻 )

祝大家同你地既小b都健健康康, 我地全部都順利生產 . . . yeah


大宅

積分: 4075


1785#
發表於 08-12-11 18:03 |只看該作者
救命! 好頭痛AR!


大宅

積分: 1913


1786#
發表於 08-12-11 18:08 |只看該作者
原文章由 eeee 於 08-12-11 17:46 發表
嘩, 大家好呀, 好耐無見哪, d msg 多左好多呀, 我係咁睇都未睇得晒 . . .
其實我好掛住大家的, 不過, 呢10日發生左好多事, 所以好耐無黎了 . . .
好, 等我都 update 下我個近況先 . . .

之前都有同大家講過, 我有 ...



願主祝福你!! 神係信實架, 要有多d信心啊!


大宅

積分: 1913


1787#
發表於 08-12-11 18:08 |只看該作者
原文章由 marie2008 於 08-12-11 18:03 發表
救命! 好頭痛AR!



早些回家休息啦!


別墅

積分: 657


1788#
發表於 08-12-11 18:18 |只看該作者
原文章由 marie2008 於 08-12-11 18:03 發表
救命! 好頭痛AR!


頭痛可能係你唔夠氧氣呀。
因為我都有小b, 所以需要多d氧氣; 但如果你用鼻呼吸, 而又吸得唔夠快既話, 就有可能會頭痛了。
因為我都係咁, 用鼻吸, 但係又吸得慢, 唔夠氧, 所以我都成日頭痛。 咁我就會改用口吸, 吸多幾口, 過一陣就會好d....
另外, 可以去飲杯熱野, 比個鼻係杯熱水上面吸氣, 深呼吸多幾下, 應該會好d的。
試下呀 ~~
希望你快d唔痛啦 . . .


大宅

積分: 3344


1789#
發表於 08-12-11 20:09 |只看該作者
feel lor , d 人話媽媽第一個感覺係好準, 因為我自己之前一直想生女. 但一有左小b 之後就覺得佢係仔lor. 到時生出黎準唔準.

原文章由 BB_CHAN 於 08-12-11 15:49 發表


點解會覺得係仔?
爆瘡or feel到?


複式洋房

積分: 373


1790#
發表於 08-12-11 21:33 |只看該作者
小米媽

我就仔女都冇所謂, 但我直覺似仔, 可能我之前 check 好多看相,塔羅牌,問流年都話我係會生仔.我三星期前又去左 check 占卜說我會在三個月內會有喜.係個仔來. 當時我都是剛 check 到自己有左, 但我冇同個師傅說我真係有.(個時應4~5 week到)

現我真是超級樣衰.我又係想做又靚又型的媽咪架 ma, but 現個額頭勁火山爆發,面又有粒粒, 面色好殘..


原文章由 小米媽 於 08-12-11 14:26 發表


咁你其實想生女多d定仔多d呀??? 我現在真係樣衰到自己都嚇親呀...人地想做靚媽咪架嘛


複式洋房

積分: 373


1791#
發表於 08-12-11 21:35 |只看該作者
tsingmao 咁您有冇爆倉? 您係第一胎?


原文章由 tsingmao 於 08-12-11 20:09 發表
feel lor , d 人話媽媽第一個感覺係好準, 因為我自己之前一直想生女. 但一有左小b 之後就覺得佢係仔lor. 到時生出黎準唔準.


複式洋房

積分: 373


1792#
發表於 08-12-11 21:37 |只看該作者
我開頭都有勁頭痛..您休息多 d la..


原文章由 marie2008 於 08-12-11 18:03 發表
救命! 好頭痛AR!


複式洋房

積分: 373


1793#
發表於 08-12-11 21:38 |只看該作者
take care...主會眷顧您架..


原文章由 eeee 於 08-12-11 17:46 發表
嘩, 大家好呀, 好耐無見哪, d msg 多左好多呀, 我係咁睇都未睇得晒 . . .
其實我好掛住大家的, 不過, 呢10日發生左好多事, 所以好耐無黎了 . . .
好, 等我都 update 下我個近況先 . . .

之前都有同大家講過, 我有 ...


男爵府

積分: 6396

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1794#
發表於 08-12-11 22:00 |只看該作者
我本身有170cm,未有之前都有成160lbs... 最近去過H&M 同 Bossini 都唔係好啱,我問個fd (同我差唔多size),佢都話之前佢有左嗰陣都係佢啲fd响New Zealand寄俾佢....

原文章由 JOEYCMY 於 08-12-11 09:48 發表


我都不停放屁,不過我就通想係屋企時先多,平時番屋就冇咩,唯有叫老公忍下囉 .
我唔知你有幾高同幾肥,而我有163CM,未有之前都有成148LBS架,如果你同我差唔得都可以買到架啦.... ...


大宅

積分: 1288


1795#
發表於 08-12-11 22:07 |只看該作者
係啦!個清宮圖唔知準唔準呢?
如果準,我即係99%生女?
但係個肚圓定尖,係幾多個月先睇到架?

我前2日去覆診,
阿b好健康呀!
仲見到頭仔,手同腳,
心跳好有力,
連醫生都話佢好好,
真係開心得我丫!!


原文章由 JOEYCMY 於 08-12-11 15:58 發表

我想生女,到埋我CHECK個清宮圖,我都係生女.不過人地話睇個肚係圓定尖真係好準架.我而加已經似個水桶LU.女硬啦


大宅

積分: 3061

畀面勳章


1796#
發表於 08-12-11 22:58 |只看該作者
原文章由 eeee 於 08-12-11 17:46 發表
嘩, 大家好呀, 好耐無見哪, d msg 多左好多呀, 我係咁睇都未睇得晒 . . .
其實我好掛住大家的, 不過, 呢10日發生左好多事, 所以好耐無黎了 . . .
好, 等我都 update 下我個近況先 . . .

之前都有同大家講過, 我有 ...


放心呀....我都係信主架....主一定會支持我地既....有咩事就祈禱喇
<a href="http://lilypie.com"><img src="http://b3.lilypie.com/6J63p8/.png" alt="Lilypie Expecting a baby Ticker" border="0"/></a>


大宅

積分: 3061

畀面勳章


1797#
發表於 08-12-11 23:06 |只看該作者
我其實都覺得自己係生仔呀....但都唔知點解會FEEL到架.....

你地有無成日都好暈, 唔知點好....?? 一時就會好想食一樣野但轉個頭又唔想食架....我近排就係因為咁樣所以覺得辛苦左我老公咁呀, 我成日一時又想食呢樣一時又想食果樣....跟住叫佢買完番黎我已經唔想食....跟住成日都暈到連街都唔想出喎!!! 現在生晒暗瘡聽日仲要去見工都唔知人地會唔會唔請我TIM呀
<a href="http://lilypie.com"><img src="http://b3.lilypie.com/6J63p8/.png" alt="Lilypie Expecting a baby Ticker" border="0"/></a>


大宅

積分: 1025


1798#
發表於 08-12-11 23:37 |只看該作者
我都想生女女,..but我都估應不是..是仔來..遲d希望照到是男定女啦..
而家個肚好痕,,紅曬仲有粒粒.已塗了oliver oil,而家都想緊是否一日要用2次..因我只是每日沖涼後用


大宅

積分: 1288


1799#
發表於 08-12-12 00:38 |只看該作者
點解你地個個都有feel既?
我真係無idea呀!!
我自己鍾意仔仔多dd,
但係女女又好似易湊易教d咁bor~

原文章由 sheetaada 於 08-12-11 23:37 發表
我都想生女女,..but我都估應不是..是仔來..遲d希望照到是男定女啦..
而家個肚好痕,,紅曬仲有粒粒.已塗了oliver oil,而家都想緊是否一日要用2次..因我只是每日沖涼後用 ...


大宅

積分: 3344


1800#
發表於 08-12-12 01:45 |只看該作者
我第一胎呀, 咁又冇爆倉可能本身d 皮膚唔差now 勁鞋同好痕lor 想問塗了oliver oil 係咪煮飯果d he he..

原文章由 靚爆鏡媽咪 於 08-12-11 21:35 發表
tsingmao 咁您有冇爆倉? 您係第一胎?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo