影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   1


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


1781#
發表於 16-10-15 12:01 |只看該作者

引用:Quote:felixthemom+發表於+16-10-15+11:09+

原帖由 靚寶 於 16-10-15 發表
你為車大發寶eric大發
仲未有中字,但weibo 睇咗好多cut 好吸引




珍珠宮

積分: 43024

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1782#
發表於 16-10-15 12:04 |只看該作者
靚寶 發表於 16-10-15 09:31
蘇蘇在主君裡無論演技,樣,髮型,各樣都係最佳狀態, 主君的look真係無得頂,我宜家知點解佢 ...
蘇在主君裡無論演技,樣,髮型,各樣都係最佳狀態, 主君的look真係無得頂 ==>



我好興幸從主君認識蘇蘇


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


1783#
發表於 16-10-15 12:10 |只看該作者

引用:Quote:靚寶+發表於+16-10-15+09:31+蘇蘇在

原帖由 Heymanma 於 16-10-15 發表
蘇在主君裡無論演技,樣,髮型,各樣都係最佳狀態, 主君的look真係無得頂 ==>
我都係由主君開始,但我唔覺得慶幸反而俾人呃咗

睇咗好多之後發覺最好睇嘅其實都係得一套主君




水晶宮

積分: 63751


1784#
發表於 16-10-15 12:15 |只看該作者
felixthemom 發表於 16-10-15 11:18
幫佢擋咗一刀死咗囉

仲有送鍊又死要面,幫佢在車禍做防空洞,在朋友中解圍做佢男朋友,有槍士兵都硬住頭皮上去救佢。。。

一個咁自私的人做咁多野,唔中毒就難

男人唔壞,女人唔愛 ,男二徐仁國咁好都冇黎吸引力


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


1785#
發表於 16-10-15 12:19 |只看該作者

引用:Quote:felixthemom+發表於+16-10-15+11:18+

原帖由 靚寶 於 16-10-15 發表
仲有送鍊又死要面,幫佢在車禍做防空洞,在朋友中解圍做佢男朋友,有槍士兵都硬住頭皮上去救佢。。。

一 ...
韓劇男二一向冇運行




珍珠宮

積分: 43024

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1786#
發表於 16-10-15 12:24 |只看該作者
felixthemom 發表於 16-10-15 12:10
我都係由主君開始,但我唔覺得慶幸反而俾人呃咗

睇咗好多之後發覺最好睇嘅其實都係得一套主君:not ...
至少佢肯去接唔同嘅角色做,好過嗰D十年如一日的演法,嗰D就真係呃人喇


水晶宮

積分: 63751


1787#
發表於 16-10-15 12:26 |只看該作者
janjan28 發表於 16-10-15 11:36
辭職我老公有問過我、但被我否決左

自己最清楚能力到唔到,知道自己唔想辭職就立即諗其他方向,免得後悔添煩惱


禁止發言

積分: 70805


1788#
發表於 16-10-15 12:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1789#
發表於 16-10-15 12:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ccdccl+於+16-10-15+發表我對

原帖由 felixthemom 於 16-10-15 發表
幫佢擋咗一刀死咗囉
好型呀

我仲記得L做主君童年




琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1790#
發表於 16-10-15 12:36 |只看該作者

引用:Quote:ccdccl+發表於+16-10-15+11:17+我對

原帖由 cocok 於 16-10-15 發表
但SG cut左乜你會即知嗎?
梗知啦,熟到爛




琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1791#
發表於 16-10-15 12:40 |只看該作者

引用:Quote:felixthemom+發表於+16-10-15+11:18+

原帖由 靚寶 於 16-10-15 發表
仲有送鍊又死要面,幫佢在車禍做防空洞,在朋友中解圍做佢男朋友,有槍士兵都硬住頭皮上去救佢。。。

一 ...
阿煥做你會唔會中毒?




水晶宮

積分: 63751


1792#
發表於 16-10-15 12:51 |只看該作者
ccdccl 發表於 16-10-15 12:40
阿煥做你會唔會中毒?

咁極端


水晶宮

積分: 63751


1793#
發表於 16-10-15 12:53 |只看該作者

回覆樓主:

我覺得我唔再冧蘇蘇係因為佢變左及覺得佢格衰左


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


1794#
發表於 16-10-15 12:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+靚寶+於+16-10-15+發表仲有送

原帖由 ccdccl 於 16-10-15 發表
阿煥做你會唔會中毒?
阿煥做佢唔會開




水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


1795#
發表於 16-10-15 13:12 |只看該作者

引用:我覺得我唔再冧蘇蘇係因為佢變左及覺得佢格

原帖由 靚寶 於 16-10-15 發表
我覺得我唔再冧蘇蘇係因為佢變左及覺得佢格衰左
你唔係翻兜咗咩
晚晩夢中見喎




禁止發言

積分: 70805


1796#
發表於 16-10-15 13:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 70805


1797#
發表於 16-10-15 13:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 63751


1798#
發表於 16-10-15 13:24 |只看該作者
felixthemom 發表於 16-10-15 13:12
你唔係翻兜咗咩
晚晩夢中見喎

本帖最後由 靚寶 於 16-10-15 13:26 編輯

翻兜左幾集,淨係佢同太陽的互動,係好有型 ,不過再中毒唔長久,我唔再冧佢係因為佢變得格衰,所以夢中留一留我,如果睇佢Youtube的樣,真係撇都撇唔切


珍珠宮

積分: 43024

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1799#
發表於 16-10-15 13:56 |只看該作者
janjan28 發表於 16-10-15 12:31
係呀,我已經諗左好多唔同方案
有無兄弟姊妹可以幫手簽名做僱主?


珍珠宮

積分: 43024

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1800#
發表於 16-10-15 14:06 |只看該作者
靚寶 發表於 16-10-15 13:24
本帖最後由 靚寶 於 16-10-15 13:26 編輯

翻兜左幾集,淨係佢同太陽的互動,係好有型 , ...
邊方面衰格呢?唔蘇fans?我仍然覺得佢好專業喎,剛剛去台灣,為咗唔好整巢套西裝,响後台有得坐唔坐,企咗30分鐘先出場

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo