跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 13751


1781#
發表於 04-10-8 10:58 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

All, Morning!
好zzzzzzzzzzz!
M & A mom,
遲左添! Happy 9 th Anniversary!
Wendy,
TOYSTORY 2 -多謝你呀!
Toky,
KT magnet幫唔到你,允瑩都好鍾意, but我屋企得3粒咁大把!
再報唔報k1,報左先諗喇!過左冇得諗,你決定好過到時無得揀!


子爵府

積分: 13774


1782#
發表於 04-10-8 11:12 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

今朝係嬤嬤樓下果間幼稚園派表(a間係我最想妹豬番果間),尋晚食飯時,我叫嬤嬤送完妹豬番學,就順便law form~嬤嬤問水5水6:00am去排隊
5係化,又5係咩名校
結果,今朝佢練完玉女心經&劍法,去到學校門口,有7丁人排緊~嬤嬤都係5放心,c都要排,驚轉頭就會有好多人老人家真係好難講得服 ?-(
排左30/10 interview.

今朝我送妹豬入學校,佢同我bye bye之後,就拖住同學仔入課室lu


子爵府

積分: 14786


1783#
發表於 04-10-8 11:15 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

Toky/Miu: Jaykan相反, 成日叫我返學, 佢同daddy返工喎 ?-( 唔知係咪學校多咗d學習角 (較為學術性), 唔似得初時咁多野玩? 又多咗好多規矩?

契媽: 嫲嫲話禽日同Jaykan沖完涼, 佢話要搽契爺送果支香水呀 :mrgreen: 契爺真係抵, 成年前送, 依家都仲記得


子爵府

積分: 14040


1784#
發表於 04-10-8 11:27 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

miu,
難得老人家肯幫你排, 反正佢地有的是時間, 無所謂la~ 比著我奶奶, 佢啋我地都傻 :evil:

wendy,
咁下次我5送餅(easily consumed), 送D 耐用品算la~ :-P

妹妹1歲la~


子爵府

積分: 14786


1785#
發表於 04-10-8 11:45 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

我好可能無耐就唔駛再做陪訓專員.

事關上星期日陪佢訓晏覺, 佢突然同我講: "我好眼訓呀", 跟住就話: "我要訓覺, 媽咪出廳" (咁筍), 我即時好聽話咁出咗廳, 過咗15分鐘入去, 真係zzz咗 :mrgreen:

依兩晚佢都話要自己訓, 不過要我坐床尾. 對佢黎講都係一個進步, 我已經好開心


子爵府

積分: 13774


1786#
發表於 04-10-8 11:57 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

Wendy: 阿仔真係好叻喎自己zzz都OK

契媽: 我奶奶以為先到得,講到口水乾tim:-(不過學你話齋,勝在有時間law


子爵府

積分: 14786


1787#
發表於 04-10-8 12:43 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

Miu: 我好期待第時叫Jaykan訓覺, 帶佢入房, com好被就可以出廳睇tv 諗起都正


伯爵府

積分: 18812

醒目開學勳章


1788#
發表於 04-10-8 12:43 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

Good Morning !!!!!


子爵府

積分: 14040


1789#
發表於 04-10-8 12:44 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

咁都得
芸迪 寫道:
Miu: 我好期待第時叫Jaykan訓覺, 帶佢入房, com好被就可以出廳睇tv 諗起都正
妹妹1歲la~


子爵府

積分: 13774


1790#
發表於 04-10-8 12:49 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

Wendy: 你駛驚冇機會d時間好快過架咋!

高人: morning~~~


大宅

積分: 1548


1791#
發表於 04-10-8 12:54 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

芸廸:我都好想呀仔自己瞓,你有冇乜好方法?
歲軒軒係隻 軒軒的網頁


大宅

積分: 1548


1792#
發表於 04-10-8 13:02 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

高人:早呀~

e+去食飯一陣返來再傾
歲軒軒係隻 軒軒的網頁


伯爵府

積分: 16977


1793#
發表於 04-10-8 13:14 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

成朝上5到黎,5知係bk定公司部機問題


伯爵府

積分: 16977


1794#
發表於 04-10-8 13:19 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

高人,
早呀~ :mrgreen:

芸迪,
miu講得arm,時間好快過咋,恆恆可能好快已經5駛妳陪訓,到時妳會5會有失落感架~

有個下晝淨係得daddy係屋企對住小b女,daddy都係話小b女自己入房訓,5駛佢陪 可能小b女係<哈>我~


伯爵府

積分: 18812

醒目開學勳章


1795#
發表於 04-10-8 13:46 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

小BMom 寫道:
芸迪,
miu講得arm,時間好快過咋,恆恆可能好快已經5駛妳陪訓,到時妳會5會有失落感架~


將來有咁既1日, 我都驚5習慣果個係我 ?-(


伯爵府

積分: 16977


1796#
發表於 04-10-8 13:49 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

高人,
yatch完飯?幾時有bangkok之旅睇?


子爵府

積分: 13774


1797#
發表於 04-10-8 14:15 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

我好記得有個廣告,好似係銀行?保險?
個囡囡同DADDY,小女孩好奇睇住人地踩ROLLER,結尾既slogan係"今日你係佢既全世界,明天你走不進她的世界",跟住阿dad就要學踩roller lu~


大宅

積分: 1548


1798#
發表於 04-10-8 14:16 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

得意媽 寫道:
[quote]
小BMom 寫道:
芸迪,
miu講得arm,時間好快過咋,恆恆可能好快已經5駛妳陪訓,到時妳會5會有失落感架~


將來有咁既1日, 我都驚5習慣果個係我 ?-( [/quote]

我都會 :-( 細個時又想佢地識行,當佢地識行識走時,又會好懷念佢地BB時抱住既日子
歲軒軒係隻 軒軒的網頁


大宅

積分: 1548


1799#
發表於 04-10-8 14:19 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

Miu:我都記得係獅子銀行,要與時併進.
歲軒軒係隻 軒軒的網頁


伯爵府

積分: 18812

醒目開學勳章


1800#
發表於 04-10-8 14:21 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

小bmom > 你米鬼催我啦, 好忙呀 :mrgreen: 我要等得閒錄埋音至back up.

公安話我 : 喂! d 人係咁追剎你!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo