影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   1


水晶宮

積分: 63751


1781#
發表於 18-11-9 10:44 |只看該作者
janjan28 發表於 18-11-9 01:35
我直頭唔識佢

佢係有啲似木村的


水晶宮

積分: 63751


1782#
發表於 18-11-9 10:45 |只看該作者

回覆樓主:

終於訂了4s了,今日送貨

即刻諗有咩蒸野食

又期待個發酵功能


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


1783#
發表於 18-11-9 10:47 |只看該作者
靚寶 發表於 18-11-9 10:45
終於訂了4s了,今日送貨

即刻諗有咩蒸野食

恭喜

期待你將佢功能發揮到盡
我的蜜月期已過,而家只叫工人用


水晶宮

積分: 63751


1784#
發表於 18-11-9 11:14 |只看該作者
felixthemom 發表於 18-11-9 10:47
恭喜

期待你將佢功能發揮到盡

蜜咩月期,明明個名叫新屎坑

又要突登改個咁華麗的名


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


1785#
發表於 18-11-9 11:17 |只看該作者
靚寶 發表於 18-11-9 11:14
蜜咩月期,明明個名叫新屎坑

又要突登改個咁華麗的名 ...

你係都要講屎尿屁
明明我用詞咁文青


水晶宮

積分: 63751


1786#
發表於 18-11-9 11:27 |只看該作者
felixthemom 發表於 18-11-9 11:17
你係都要講屎尿屁
明明我用詞咁文青

但新屎坑到位好多

你真是唔鍾意整野食噃


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


1787#
發表於 18-11-9 11:32 |只看該作者
靚寶 發表於 18-11-9 11:27
但新屎坑到位好多

你真是唔鍾意整野食噃

我鍾意食,唔鍾意煮

有時見為了食小小野搞場大龍鳳,不如出街食算啦


水晶宮

積分: 63751


1788#
發表於 18-11-9 11:40 |只看該作者
felixthemom 發表於 18-11-9 11:32
我鍾意食,唔鍾意煮

有時見為了食小小野搞場大龍鳳,不如出街食算啦

都係,但你有工人可幫忙洗及處理前後工序已好好多

因為我學過整野食及曾在食肆度做,有幾恐怖都略知一二,所以又不能成日出街食


珍珠宮

積分: 43014

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1789#
發表於 18-11-9 12:09 |只看該作者
靚寶 發表於 18-11-8 20:54
唔知係咪佢紅得早,總係覺得佢好out咁 ,我好似冇認真睇過佢的劇及戲
...
元斌早早已搵夠, 10幾年無拍劇/戲, 我只睇過佢兩套戲, 劇一套都無睇過, 因當年唔喜歡睇韓劇


水晶宮

積分: 63751


1790#
發表於 18-11-9 14:10 |只看該作者
Heymanma 發表於 18-11-9 12:09
元斌早早已搵夠, 10幾年無拍劇/戲, 我只睇過佢兩套戲, 劇一套都無睇過, 因當年唔喜歡睇韓劇 ...

本帖最後由 靚寶 於 18-11-9 14:59 編輯

我都好似冇睇過佢的劇及戲,佢係幾cool幾型及有啲梁朝偉feel,可惜唔啱我


禁止發言

積分: 70805


1791#
發表於 18-11-9 19:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 63751


1792#
發表於 18-11-9 19:43 |只看該作者
janjan28 發表於 18-11-9 19:02
而家部4s我老公用得多過我

你又新屎坑完


水晶宮

積分: 63751


1793#
發表於 18-11-10 11:52 |只看該作者

回覆樓主:

新屎坑玩的第一個係芝士波波,原來好多新功能,太開心了,有排玩
1541821939247.JPEG


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


1794#
發表於 18-11-10 14:38 |只看該作者
靚寶 發表於 18-11-10 11:52
新屎坑玩的第一個係芝士波波,原來好多新功能,太開心了,有排玩

你又買咗


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


1795#
發表於 18-11-10 17:44 |只看該作者
靚寶 發表於 18-11-10 11:52
新屎坑玩的第一個係芝士波波,原來好多新功能,太開心了,有排玩

你有冇去fb入group? 好多高手分享


水晶宮

積分: 63751


1796#
發表於 18-11-10 17:51 |只看該作者
felixthemom 發表於 18-11-10 17:44
你有冇去fb入group? 好多高手分享

有既咩? 就咁search惠而浦4s?我去望下先


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


1797#
發表於 18-11-10 18:08 |只看該作者
靚寶 發表於 18-11-10 17:51
有既咩? 就咁search惠而浦4s?我去望下先

係呀,你search 惠而浦蒸焗爐就見
雖然你都係烹任高手,但未用熟個爐,參考下人地點用盡個爐佢


水晶宮

積分: 63751


1798#
發表於 18-11-10 18:51 |只看該作者
felixthemom 發表於 18-11-10 18:08
係呀,你search 惠而浦蒸焗爐就見
雖然你都係烹任高手,但未用熟個爐,參考下人地點用盡個爐佢:joy ...

好啊,thx


禁止發言

積分: 70805


1799#
發表於 18-11-12 16:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 63751


1800#
發表於 18-11-12 19:01 |只看該作者
janjan28 發表於 18-11-12 16:42
我尋晚都玩蒸海鮮,我一係唔用,一用就用就幾個鍾



不過點解魚同蝦撈埋一齊蒸

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo