影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   7


男爵府

積分: 6618


1781#
發表於 18-11-17 00:07 |只看該作者
睇完了,應該係OE
同師妹肯定100%分手
今集有d拖
睇英才阿哥o個part睇到喊
仲有最尾o個幕喊死我,男女主演技好到不得了


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1782#
發表於 18-11-17 07:39 |只看該作者
fungenergy 發表於 18-11-17 00:07
睇完了,應該係OE
同師妹肯定100%分手
今集有d拖

點解冇左預告果幕俊英話有説話同師妹講嘅

我都覺得100%師妹冇得嫁+OE


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1783#
發表於 18-11-17 08:22 |只看該作者
htts 發表於 18-11-16 23:16
呢集

我睇preview 係俊英會同c 妹一起了 (最後鏡頭).

都預左拖啦

今集我糾結的離婚原因雖然解釋左,但我都唔太接受我估你糾結的結婚時間應該唔會解釋了,事實係當時英才醫生係真心相愛地閃婚的,我有理由相信英才同俊英拍拖時已愛上醫生,第三者亦是分手原因之一


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1784#
發表於 18-11-17 08:24 |只看該作者
stella816 發表於 18-11-16 23:34
唔係呀我用韓劇TV睇優先睇有字幕不過一段段但我覺得都ok呀睇得嚟啱啱好直播完咁就可以睇曬
不過其 ...

我都係一段段呀,但開始襟一段就要我揀微信丶QQ丶電郵丶百度是旦一種方式登入先可以睇


水晶宮

積分: 68587

親子王國15週年勳章


1785#
發表於 18-11-17 08:25 |只看該作者
stella816 發表於 18-11-16 23:34
唔係呀我用韓劇TV睇優先睇有字幕不過一段段但我覺得都ok呀睇得嚟啱啱好直播完咁就可以睇曬
不過其 ...

今集有些拖
[


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1786#
發表於 18-11-17 08:26 |只看該作者
stella816 發表於 18-11-16 23:34
唔係呀我用韓劇TV睇優先睇有字幕不過一段段但我覺得都ok呀睇得嚟啱啱好直播完咁就可以睇曬
不過其 ...

我都覺得第二次分手之後節奏就好慢了,變左王家衞式文藝片不過因為有好多位可以討論先可以撐落去,其實套劇整體我覺得OK的


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1787#
發表於 18-11-17 08:27 |只看該作者
amychoi 發表於 18-11-17 08:25
今集有些拖

我尋日我都講左驚拖啦,估唔到真係


水晶宮

積分: 68587

親子王國15週年勳章


1788#
發表於 18-11-17 08:27 |只看該作者
fungenergy 發表於 18-11-17 00:07
睇完了,應該係OE
同師妹肯定100%分手
今集有d拖

完全同意

英才哥去英才家, 見到阿妹咁生活, 心痛死。
[


水晶宮

積分: 68587

親子王國15週年勳章


1789#
發表於 18-11-17 08:30 |只看該作者
ccdccl 發表於 18-11-17 08:27
我尋日我都講左驚拖啦,估唔到真係

無計啦!點到睇埋大結局的。

師妹買對鞋係想暗示咩?唔岩夾硬著只有痛?
[


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1790#
發表於 18-11-17 08:32 |只看該作者
amychoi 發表於 18-11-17 08:27
完全同意

英才哥去英才家, 見到阿妹咁生活, 心痛死。

離婚跟本解決唔到問題,所以我覺得搵戲黎做的


水晶宮

積分: 68587

親子王國15週年勳章


1791#
發表於 18-11-17 08:35 |只看該作者
ccdccl 發表於 18-11-17 08:32
離婚跟本解決唔到問題,所以我覺得搵戲黎做的

但我都好介意dr講話點解唔肯買貓比女,即係埋怨梗自己, 我係英才會更內疚的, 其實點都要離開傷心地的。

英才講離婚, dr都無say no, 其實dr都好辛苦的, 日日返去見到個醉酒老婆喎!
[


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1792#
發表於 18-11-17 08:39 |只看該作者
amychoi 發表於 18-11-17 08:30
無計啦!點到睇埋大結局的。

師妹買對鞋係想暗示咩?唔岩夾硬著只有痛?

呢幕我反而冇深究,師妹神色凝重,似決定分手,我覺得佢買對鞋只係留來比自己做紀念的,畢竟曾經深愛過


水晶宮

積分: 68587

親子王國15週年勳章


1793#
發表於 18-11-17 08:41 |只看該作者
ccdccl 發表於 18-11-17 08:39
呢幕我反而冇深究,師妹神色凝重,似決定分手,我覺得佢買對鞋只係留來比自己做紀念的,畢竟曾經深愛過:pi ...

如果分手唔係再要取消家長見面咩?兩人一直都無講出喎!
[


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1794#
發表於 18-11-17 08:42 |只看該作者
amychoi 發表於 18-11-17 08:35
但我都好介意dr講話點解唔肯買貓比女,即係埋怨梗自己, 我係英才會更內疚的, 其實點都要離開傷心地的。
...

醫生都係飲左酒先咁講啫,一家人唔通咩都唔講得,醫生自己都有情緒啦,離開傷心地係要,但唔係要離開最愛你的人囉


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1795#
發表於 18-11-17 08:43 |只看該作者
amychoi 發表於 18-11-17 08:41
如果分手唔係再要取消家長見面咩?兩人一直都無講出喎!

我就係想問點解冇左預告果幕俊英話有説話同師妹講嘅?我有冇miss到呢?


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1796#
發表於 18-11-17 08:44 |只看該作者
amychoi 發表於 18-11-17 08:35
但我都好介意dr講話點解唔肯買貓比女,即係埋怨梗自己, 我係英才會更內疚的, 其實點都要離開傷心地的。
...

我曾經有諗過撞死個女會唔會係醫生架車,咁個理由就充份d


水晶宮

積分: 68587

親子王國15週年勳章


1797#
發表於 18-11-17 08:46 |只看該作者
ccdccl 發表於 18-11-17 08:42
醫生都係飲左酒先咁講啫,一家人唔通咩都唔講得,醫生自己都有情緒啦,離開傷心地係要,但唔係要離開最愛 ...

唔係怪醫生講出心裡話, 只係會更內疚囉!

英才話日日見坐醫生就諗起個女, 我又信喎!一見到就會動搖或掛念住, 咁不如分開下, 等傷痛好返時先一齊, 但就未必要做到離婚囉!
[


水晶宮

積分: 68587

親子王國15週年勳章


1798#
發表於 18-11-17 08:47 |只看該作者
ccdccl 發表於 18-11-17 08:43
我就係想問點解冇左預告果幕俊英話有説話同師妹講嘅?我有冇miss到呢?
...

今日無播到
[


水晶宮

積分: 68587

親子王國15週年勳章


1799#
發表於 18-11-17 08:48 |只看該作者
ccdccl 發表於 18-11-17 08:44
我曾經有諗過撞死個女會唔會係醫生架車,咁個理由就充份d

嘩!諗到咁深入
[


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1800#
發表於 18-11-17 08:59 |只看該作者
amychoi 發表於 18-11-17 08:35
但我都好介意dr講話點解唔肯買貓比女,即係埋怨梗自己, 我係英才會更內疚的, 其實點都要離開傷心地的。
...

我真估唔到係英才提出離婚的,其實個囡死冇耐,傷心難免,但時間係最好的療癒藥,有身邊最愛人的安慰會有勇氣去克服的,而且佢又有自殺傾向,我覺得寫醫生say yes,係想舖排佢同俊英復合或OE,唔係套劇就冇嘢好講了

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo