懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 14164


1781#
發表於 09-5-4 18:32 |只看該作者
原帖由 bilberry 於 09-5-4 18:25 發表



你地就好啦, 咁後生 .....


都唔後生喇, 過左 30, 已經覺得老喇 !


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


1782#
發表於 09-5-4 18:33 |只看該作者
原帖由 QQ70 於 09-5-4 18:21 發表


咦 ! 你都係 78年架 ? 我過埋7月就 31歲, lu ! 時間過得真係快 !

俾你發現左!係呀!我係78年,不過我係2月,大過你少少呀......
時間真係過得好快....
My Two Princess


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


1783#
發表於 09-5-4 18:34 |只看該作者
原帖由 bilberry 於 09-5-4 18:25 發表



你地就好啦, 咁後生 .....

邊後生....一過30就開始覺得自己同以前好唔同啦!
My Two Princess


子爵府

積分: 14164


1784#
發表於 09-5-4 18:35 |只看該作者
原帖由 pigpig 於 09-5-4 18:32 發表

QQ70,
我都唔知點解今日會甘唔舒服,雖然成日肚餓,但係個感覺真係好難受呀.....
一早起身準備去睇醫生前,反胃反到黃膽水都嘔埋,已經唔多開心,跟住就已經悶悶不樂甘囉.....頭先一食飯又黎料啦.....
我會好好休息啦!
你呢?今 ...


係呀, 我上次又係咁, 咩都嘔唔到 ! 個口勁淡, 食咩都無味, 淨係鍾意飲湯 ! 大家都要休息多d 喇 !

我已經無流啡, Dr. 俾左一個 week SL, 所以, 我可以繼續o向屋企做豬 !


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


1785#
發表於 09-5-4 18:36 |只看該作者
原帖由 gilkathy 於 09-5-4 18:28 發表



pigpig.我同€你一樣哩幾日唔知點解好辛苦...唉..我唔上網..都唔知返工仲有咩做....

係囉.....
你依家幾多週?係咪同我一樣呀?6W3D?因為我見你有2個日子既....
你返工,當然要上網過下日神 唔係真係好難過ga....
我自己都唔知自己想點甘囉....只係想訓係度,咩都唔做果隻 真係人如其名呀!pigpig=豬豬
My Two Princess


別墅

積分: 714


1786#
發表於 09-5-4 18:39 |只看該作者
原帖由 pigpig 於 09-5-4 18:34 發表

邊後生....一過30就開始覺得自己同以前好唔同啦!




恨死我, 你24歲就有囡囡, 依家先 31 又第2個

我40歲先第一個, 小B 10歲我都50啦


男爵府

積分: 5232


1787#
發表於 09-5-4 18:42 |只看該作者
MINMIN82

無論點都好,記住自己身體行先。捱壞左,將來辛苦都係自己。
結婚野,你真係要搵人幫你做。你首要任務係自己盡快休息。個人意見係你盡快入醫院先,佢就算今晚無婦產科醫生當值,只要急症收你上病房,明早實有婦科醫生睇你。

PIGPIG
你都多D休息啦﹗嘔真係好辛苦。

BILBERRY

我36勒~~~高齡產婦。牛媽生牛B。


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


1788#
發表於 09-5-4 18:42 |只看該作者
原帖由 minmin82 於 09-5-4 18:22 發表


我份保險岩岩轉緊~~應該claim唔到啦
如果我即刻決定到 我做手術啦 唔等食藥!

我祝願你一切平安!
My Two Princess


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


1789#
發表於 09-5-4 18:45 |只看該作者
原帖由 bilberry 於 09-5-4 18:39 發表




恨死我, 你24歲就有囡囡, 依家先 31 又第2個

我40歲先第一個, 小B 10歲我都50啦

我其實係早結婚,我22歲結婚;不過,原來發現BK有好多媽咪仲後生結婚.....
其實,依家都幾多歲生BB都無咩所謂,最緊要係健健康康!
My Two Princess


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


1790#
發表於 09-5-4 18:45 |只看該作者
原帖由 天大地大 於 09-5-4 18:42 發表
MINMIN82

無論點都好,記住自己身體行先。捱壞左,將來辛苦都係自己。
結婚野,你真係要搵人幫你做。你首要任務係自己盡快休息。個人意見係你盡快入醫院先,佢就算今晚無婦產科醫生當值,只要急症收你上病房,明早實有婦科醫生 ...

天大地大,
多謝關心呀
My Two Princess


男爵府

積分: 5232


1791#
發表於 09-5-4 18:45 |只看該作者
原帖由 bilberry 於 09-5-4 18:39 發表




恨死我, 你24歲就有囡囡, 依家先 31 又第2個

我40歲先第一個, 小B 10歲我都50啦


其實,我都恨2字頭可以生BB......
我以前理想係25結婚26生第一胎,29生第二胎,然後收工。
不過人人命水唔同,有早有遲囉。


大宅

積分: 2692


1792#
發表於 09-5-4 18:47 |只看該作者
原帖由 QQ70 於 09-5-4 18:18 發表


政府會幫你check 好多野, but 等 report, 等見醫生超慢 ! 就算做blood test, 個result 都要等幾日 ! 政府真係等到怕 !


我諗應該唔同情況會唔同 我23號入院 疑似宮外孕 三點幾幫我抽血 6點半有報告

如果自然流產個D有得等唔急 宮外孕葡萄胎嚴重D應該會快D 建議快D入急症室啦 如果政府慢再即刻入私家啦 洗成皮都無辦法 再拖影響到婚禮又影響到身體既話就得不償失 不過希望真實情況唔會咁差 大家會為你打氣 要努力呀


別墅

積分: 714


1793#
發表於 09-5-4 18:49 |只看該作者
原帖由 天大地大 於 09-5-4 18:45 發表


其實,我都恨2字頭可以生BB......
我以前理想係25結婚26生第一胎,29生第二胎,然後收工。
不過人人命水唔同,有早有遲囉。




哈哈~ 真係人人命水唔同.. 由20幾恨生仔, 恨到依家終於比我恨到, 個天都對我唔錯啦


男爵府

積分: 5232


1794#
發表於 09-5-4 18:49 |只看該作者
我今日返返下工,突然覺得好唔落實,唔知阿B有無長大........

今日成日戴住口罩返工、講野,幾辛苦。


大宅

積分: 2001


1795#
發表於 09-5-4 18:51 |只看該作者
minmin,

大家講得啱, 身體最緊要, 你有一個0鍚你的老公, 調理好身體, 第時一樣生到健康的BB.
祝願你一切平安順利.


男爵府

積分: 5232


1796#
發表於 09-5-4 18:52 |只看該作者
原帖由 bilberry 於 09-5-4 18:49 發表




哈哈~ 真係人人命水唔同.. 由20幾恨生仔, 恨到依家終於比我恨到, 個天都對我唔錯啦


我都係咁話自己。
我試左2年幾,本來以為唔可以有,要靠科學方法。
今次有左係個小驚喜,好開心。

有時我阿Q咁諗,真實年紀大唔緊要啦﹗最緊要有童心,第日同阿B一齊玩、一齊笑,幾多歲做媽咪都一樣架嘛。


男爵府

積分: 5232


1797#
發表於 09-5-4 18:53 |只看該作者
PIGPIG﹐你除左嘔之外,訓唔訓到呀﹖


男爵府

積分: 5232


1798#
發表於 09-5-4 18:56 |只看該作者
原帖由 chanmibb 於 09-5-3 23:31 發表


我做BANK既, 我諗呢兩年公司一日唔抄到我, 我都唔會抄老闆魷魚既!

我都仲諗緊去政府定係去C+生好, 成家人都想我順產既, 咁我都係, 好似對大人同BB都好D.
但又心思思想去C+開刀, 因為可以揀日子, 咁老公可以請定假 ...


其實如果你係老公做果間醫院生,通常照顧會好D喎。
我有朋友都係做醫護,佢地都係咁。
至於ON CALL / SHIFT果D,總會有老友同事幫你老公頂一日既。老婆生仔,大家都會明解。


大宅

積分: 2692


1799#
發表於 09-5-4 18:57 |只看該作者
之前成個禮拜一直害喜食唔到野好辛苦 今日突然食到好多野 反而好擔心

聽日要去醫院檢查 23號照過一次 見到胚胎 但系左邊輸卵管有粒4.9MM大既水囊 唔知情況會點 上次醫生話睇下5號聽唔聽到心跳

我3月14號先流產。。。之後未黎M又有左BB既預產期,有無心跳 同粒大水囊宜家點 乜都唔知


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


1800#
發表於 09-5-4 18:58 |只看該作者
原帖由 天大地大 於 09-5-4 18:53 發表
PIGPIG﹐你除左嘔之外,訓唔訓到呀﹖

甘我除左嘔之外,都幾食得同訓得,好彩好彩!
我上一胎就嘔到CC下,食唔到野,只係訓到覺!
跟住就嘔到入院吊鹽水,體重減輕,住左成個月醫院呀!陰公...... 希望今胎唔會啦!
依家甘講起,我個心又好驚呀!
My Two Princess

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo