跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 12555


1781#
發表於 04-12-8 16:36 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---新地頭!

car 仔,

欣欣依家個 sleeping,我今朝叉足咗啦,夠用到今晚。
你唔見我通常朝早冇上嚟,下午至上嚟咩。
[size=small]My little baby Vivian !


侯爵府

積分: 24274


1782#
發表於 04-12-8 16:39 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---新地頭!

車仔:
唔怕架!
姑娘教既.
仲有以前我入醫院割扁桃腺時,醫院都係比橄欖油我搽咀唇!

要眠一眠了!


子爵府

積分: 12555


1783#
發表於 04-12-8 16:40 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---新地頭!

婷蔚,

我D惡露走得8899啦,依家變咗啡色,有時有,有時冇。

係咪D惡露全走至食當歸呀!
[size=small]My little baby Vivian !


子爵府

積分: 12555


1784#
發表於 04-12-8 16:43 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---新地頭!

婷蔚,

我同你都係同一day開刀生喎。你D惡露走晒喇。

[size=small]My little baby Vivian !


大宅

積分: 4607


1785#
發表於 04-12-8 16:44 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---新地頭!

ada
我要閃 la, 晏 d 睇吓仲見唔見到你係樹先, bye

carol
收到, 我呢兩日都愁緊唔知買咩比亞囡搽咀仔...


伯爵府

積分: 18746


1786#
發表於 04-12-8 17:01 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---新地頭!


伯爵府

積分: 18746


1787#
發表於 04-12-8 17:03 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---新地頭!

ck,
放下格一定溶唔哂架.....要攞出黎坐熱呀 :mrgreen: :mrgreen:
ck1656 寫道:
奀豬mami~~ ,
囡囡食一邊, 我咪PUMP另一邊囉.
我想問呢.......由冰奶解凍為一支雪奶放在雪櫃下格, 你會用多長時間呀? 我試過放成日都未溶晒呀.

[quote]
奀豬mami~~ 寫道:
ck,
你好勁呀...有咁多奶,,,,,,我都想呀
[/quote]


男爵府

積分: 5167


1788#
發表於 04-12-8 17:16 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---新地頭!

我的曳豬囡囡在浸會順產出世架 ! 3.05kg-Oct 04; 4.9kg-Nov 04; 6.1kg-Dec 04; 6.8kg-Jan 05; 10.3kg-Dec 05; 12.0kg-Jul 06; 14.0kg-Jan 07; 14.6kg-Jun 07; 16.2kg-Jan 08; 17.6kg-Jun 08; 19.0kg-Jan 09;  19.8kg-Jun 09; 22.4kg-Jan 10; 22.6kg-Jun 10


珍珠宮

積分: 48885


1789#
發表於 04-12-8 17:20 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---新地頭!

ada

yesterday 下午開始無野流
你啡色
過幾日就得
now你試食d黑木耳

清晒就試下紅棗, 薑醋, 雞酒先
唔好咁快食行血野

but I already eat 雞酒


子爵府

積分: 12555


1790#
發表於 04-12-8 17:21 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---新地頭!

豬ma,

[size=small]My little baby Vivian !


子爵府

積分: 12555


1791#
發表於 04-12-8 17:25 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---新地頭!

婷蔚,

收到

TingWai 寫道:
ada

yesterday 下午開始無野流
你啡色
過幾日就得
now你試食d黑木耳

清晒就試下紅棗, 薑醋, 雞酒先
唔好咁快食行血野

but I already eat 雞酒
[size=small]My little baby Vivian !


伯爵府

積分: 17686


1792#
發表於 04-12-8 17:30 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

CAROL,
yes, 用金銀花白菊花抹面, 非常有效, try try la


伯爵府

積分: 17686


1793#
發表於 04-12-8 17:32 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

ada, tw,
陪月話40日後至食參同茸好d喎
唔係哂料呀

當歸就加入花膠, 雞, 咩都得喇, 比食茸早2week食都得


珍珠宮

積分: 48885


1794#
發表於 04-12-8 17:44 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

sandy

點解呀
我feel cold when 出街
唔食下茸點掂呀???

help me ask 你陪月


洋房

積分: 476


1795#
發表於 04-12-8 17:51 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

Last time, i see someone said that 金銀花白菊花 and add the yellow sugar altogether boil it to 抹面, is it necessary and which one is correct?

Then, do we need to use warm water to clean his face again after doing that?
莫梓希係041104出世的零舍曳曳馬騮仔! Moses' Album oct 2006 ->小王子遊樂園 梓希全接觸 oct 2006 ->小王子上學了


珍珠宮

積分: 48885


1796#
發表於 04-12-8 17:52 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

sandy

I call u
但打唔通


子爵府

積分: 12555


1797#
發表於 04-12-8 17:58 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

ymc2727,

咁咪重有20日至食得!

咁我依家食乜好呀!我坐月咁耐乜都未食過!

係咪依家可食當歸!
[size=small]My little baby Vivian !


大宅

積分: 3899


1798#
發表於 04-12-8 19:13 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---新地頭!

ck1656 寫道:
頭先收到cindy電話, 佢帶囝囝去睇醫生, 因為BB臉上好多紅色粒粒, 醫生叫佢唔好再用 QV Cream呀, 因有類固醇成份架.

醫生叫佢用 Aqueous Cream, 只要用暖水弄濕棉花棒, 然後用cream清潔毛囊的污垢 (係黃黃地色架喎).

醫生話BB都唔係病, 詳細解釋給cindy知後, 唔收佢$$呀.



更正呀....

醫生比左 Aqueous Cream我阿b搽面.

如果想快d好, 就可以用暖水弄濕棉花棒, 印下紅左嘅地方, 噤就可以清潔毛囊的污垢, 記住係"印"落去, 唔係搽, 印印下支棉花棒會變黃黃地色架喎.

anyway... 唔該晒ck...

重有呀, 順便帶左工人去打流感針, 噤佢就冇噤易病啦


子爵府

積分: 12555


1799#
發表於 04-12-8 19:19 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---新地頭!

cindy,

QV Cream有類固醇o架,呢隻QV Cream都係e生介紹我用,大嗰兩個一到冬天,D皮膚就好唔掂,睇e生佢就叫我買QV Cream嚟用。

hkcindy 寫道:
[quote]
ck1656 寫道:
頭先收到cindy電話, 佢帶囝囝去睇醫生, 因為BB臉上好多紅色粒粒, 醫生叫佢唔好再用 QV Cream呀, 因有類固醇成份架.

醫生叫佢用 Aqueous Cream, 只要用暖水弄濕棉花棒, 然後用cream清潔毛囊的污垢 (係黃黃地色架喎).

醫生話BB都唔係病, 詳細解釋給cindy知後, 唔收佢$$呀.



更正呀....

醫生比左 Aqueous Cream我阿b搽面.

如果想快d好, 就可以用暖水弄濕棉花棒, 印下紅左嘅地方, 噤就可以清潔毛囊的污垢, 記住係"印"落去, 唔係搽, 印印下支棉花棒會變黃黃地色架喎.

anyway... 唔該晒ck... [/quote]
[size=small]My little baby Vivian !


大宅

積分: 3899


1800#
發表於 04-12-8 19:22 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---新地頭!

Ada.... 嗰個e生係噤講囉. 不過係我家姐教我買黎比阿仔用, 都用左1日, 真係又好左好多喎. 都唔知信邊個好啦. ?-(

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo