懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 12823

醒目開學勳章 畀面勳章


1781#
發表於 09-6-10 16:39 |只看該作者
原帖由 princessash 於 09-6-10 16:13 發表
piglet

嗰d改名書係唔會睇得明架, 好鬼複雜~~又計筆劃又計時晨又分咩寒命熱命......


我睇So Man Fung 果本. 都好煩下~ 又要夾五行, 又要總筆劃, 又要睇每個字有幾多劃, 屬咩 (金木水火土)....

c6姓黃. 12劃... 有幾個組合可以用 12-12-9, 12-12-13 都唔錯. 黃字12劃, 皓字12劃, 最後一個要選9劃or13劃. 但係本book又話總筆劃34就唔太好, 所以9劃嘅字都唔用得>< 好煩.


子爵府

積分: 13105


1782#
發表於 09-6-10 16:39 |只看該作者
原帖由 Sugarbabegirl 於 09-6-10 16:31 發表


你地估下我99原本suggest咗個咩野名? 一聽到我即時忍唔住本能地好大反應, 話唔得.... :-p
就係"薏明", i.e. "耳鳴"
佢仲話耳鳴唔緊要, 第時做耳科醫生.... 我諗佢講下笑掛, 咁大整古? ...


She's just joking with you ma


子爵府

積分: 10598

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1783#
發表於 09-6-10 16:41 |只看該作者
please check pm,thanks!!

原帖由 piglet0529 於 09-6-10 16:37 發表


我有 NUK BB會form, 如有興趣可PM email address 比我 email 比你,我自己都係早兩日先apply,都未收到confirmation, 唔知有咩gift架...


子爵府

積分: 13006

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1784#
發表於 09-6-10 16:42 |只看該作者
原帖由 princessash 於 09-6-10 16:13 發表
piglet

嗰d改名書係唔會睇得明架, 好鬼複雜~~又計筆劃又計時晨又分咩寒命熱命......


咁點算!

birth 5.3lbs
1M 7.9lbs ; 2M6D 10.8lbs ; 3M4D 11.5lbs ; 4M8D 13.78lbs ; 1Dto5M 14.7lbs ; 6.5M 16.2lbs ; 9M 16.5lbs ; 10M 17.8lbs ; 13M 19.2lbs


別墅

積分: 898


1785#
發表於 09-6-10 16:43 |只看該作者
bk d post 真係有d問題, 成日睇到d睇唔到d
  


伯爵府

積分: 15067


1786#
發表於 09-6-10 16:46 |只看該作者
原帖由 高齡牛師奶 於 09-6-10 15:50 發表
係啦..唱臭佢!!!

jj

thanks a lot..係咪搵邊個都得 ???


係呀! 我都係就咁上去的... 你同姐姐搞佐未?


大宅

積分: 1529


1787#
發表於 09-6-10 16:47 |只看該作者
耳鳴......咁再多個妹係咪叫"嗡嗡" (耳鳴d聲)......

好過我呀媽, 佢話是但叫呀龍, 呀虎, 呀豹咪得囉~~



原帖由 Sugarbabegirl 於 09-6-10 16:31 發表


你地估下我99原本suggest咗個咩野名? 一聽到我即時忍唔住本能地好大反應, 話唔得.... :-p
就係"薏明", i.e. "耳鳴"
佢仲話耳鳴唔緊要, 第時做耳科醫生.... 我諗佢講下笑掛, 咁大整古? ...


子爵府

積分: 13006

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1788#
發表於 09-6-10 16:47 |只看該作者
原帖由 野豬媽 於 09-6-10 16:41 發表
please check pm,thanks!!


Please check your email. Already sent.
birth 5.3lbs
1M 7.9lbs ; 2M6D 10.8lbs ; 3M4D 11.5lbs ; 4M8D 13.78lbs ; 1Dto5M 14.7lbs ; 6.5M 16.2lbs ; 9M 16.5lbs ; 10M 17.8lbs ; 13M 19.2lbs


子爵府

積分: 13006

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1789#
發表於 09-6-10 16:49 |只看該作者
原帖由 jelly-pudding 於 09-6-10 16:39 發表


我睇So Man Fung 果本. 都好煩下~ 又要夾五行, 又要總筆劃, 又要睇每個字有幾多劃, 屬咩 (金木水火土)....

c6姓黃. 12劃... 有幾個組合可以用 12-12-9, 12-12-13 都唔錯. 黃字12劃, 皓字12劃, 最後一個要選9劃 ...


好複雜下?!
birth 5.3lbs
1M 7.9lbs ; 2M6D 10.8lbs ; 3M4D 11.5lbs ; 4M8D 13.78lbs ; 1Dto5M 14.7lbs ; 6.5M 16.2lbs ; 9M 16.5lbs ; 10M 17.8lbs ; 13M 19.2lbs


男爵府

積分: 6396

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1790#
發表於 09-6-10 16:52 |只看該作者
就係呢個原因,一開始知道有左就已經預左任何情況下都要做到生。早兩個月,c6同我講話希望即刻追多個,我都唔知點好.... 即刻追多個 means 唔可以轉工住,轉工又要等多一兩年至生多個.... 雖然仲未係高齡,但都唔想佢地年齡差太遠...

唉.... 而家confirm會請個temp,有三個星期俾我handover。但由於老細自己7月頭要同老婆仔女去旅行 (1號開始放,13號返),而我就13號開始放產假,所以佢早兩日叫我考慮返理13號wor.... 直頭講到貼埋的士錢都想我返.... 死未!!!

原帖由 野豬媽 於 09-6-10 16:12 發表
嘩~你公司咁好既~包埋生仔保險~超好喔~睇在佢幫你地比左萬幾蚊份上,頂埋你老細呢2個月!加油加油!


子爵府

積分: 12823

醒目開學勳章 畀面勳章


1791#
發表於 09-6-10 16:53 |只看該作者
原帖由 piglet0529 於 09-6-10 16:49 發表


好複雜下?!


I also want Nuk Form. please check PM. ^^


大宅

積分: 1529


1792#
發表於 09-6-10 16:54 |只看該作者
如果你都迷信就可能要搵師傅改.....我就諗住揀d鐘意既字配下算囉.....

原帖由 piglet0529 於 09-6-10 16:42 發表


咁點算!


子爵府

積分: 12823

醒目開學勳章 畀面勳章


1793#
發表於 09-6-10 16:55 |只看該作者
原帖由 snoopy0520 於 09-6-10 16:52 發表
就係呢個原因,一開始知道有左就已經預左任何情況下都要做到生。早兩個月,c6同我講話希望即刻追多個,我都唔知點好.... 即刻追多個 means 唔可以轉工住,轉工又要等多一兩年至生多個.... 雖然仲未係高齡,但都唔想佢地年齡差 ...


你公司係邊?

做到13號即係放前2嗎 ? 都好辛苦吓~


子爵府

積分: 10598

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1794#
發表於 09-6-10 16:57 |只看該作者
唔該曬PIGLET!

原帖由 piglet0529 於 09-6-10 16:47 發表


Please check your email. Already sent.


子爵府

積分: 13006

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1795#
發表於 09-6-10 16:57 |只看該作者
原帖由 jelly-pudding 於 09-6-10 16:53 發表


I also want Nuk Form. please check PM. ^^


Already email to you. Please check.
birth 5.3lbs
1M 7.9lbs ; 2M6D 10.8lbs ; 3M4D 11.5lbs ; 4M8D 13.78lbs ; 1Dto5M 14.7lbs ; 6.5M 16.2lbs ; 9M 16.5lbs ; 10M 17.8lbs ; 13M 19.2lbs


男爵府

積分: 9460


1796#
發表於 09-6-10 16:59 |只看該作者
原帖由 chunyatmama 於 09-6-10 15:26 發表


Oh no. My friend is the same. She just delivered baby the day before. she has 乙型鏈球菌.佢上胎冇驗冇事,今胎人驗佢又驗,但原來生前食抗生素都冇用,阿b一样可能有事可能冇事.in conclusion of my friend, ...


今日睇經濟日報, 有個中大副教授話懷孕時無呢個菌, 唔保證生產時無wor, 而懷孕時有菌, 又可以因自身抵抗力而消失, 生時已經無菌。所以佢覺得無需列為常規檢查。

但我問過我c+, nurse話正常下, 到week 33-36 都會check。


子爵府

積分: 10598

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1797#
發表於 09-6-10 17:01 |只看該作者
如果唔太辛苦既差個一日咪豪埋比佢LAW,但如果你真係頂唔順就咪喇,同佢講有咩事電話電郵聯絡啦~

原帖由 snoopy0520 於 09-6-10 16:52 發表
就係呢個原因,一開始知道有左就已經預左任何情況下都要做到生。早兩個月,c6同我講話希望即刻追多個,我都唔知點好.... 即刻追多個 means 唔可以轉工住,轉工又要等多一兩年至生多個.... 雖然仲未係高齡,但都唔想佢地年齡差 ...


男爵府

積分: 8253

好媽媽勳章


1798#
發表於 09-6-10 17:09 |只看該作者
原帖由 piglet0529 於 09-6-10 16:57 發表


Already email to you. Please check.


真係要日日上BK,因為冇睇大半日已經追唔切~

我都要nuk form!! tks!

snoopy,
又唔使因為有津貼硬着頭皮做呢份工,你依家都攞咗佢着數啦,第2個到時先算囉!
我老公都有生仔津貼,上胎未轉工所以自己畀晒!

如果在c+生最好儲5萬蚊(住大房),多咗咪好,少咗都係再貼d啫. 我婦科都包埋我睇埋bb,係出院先搵個兒科簽紙,通常$500/1日.


男爵府

積分: 9460


1799#
發表於 09-6-10 17:10 |只看該作者
原帖由 jelly-pudding 於 09-6-10 15:42 發表
改英文名真係要小心呀
時限篇
Judy Fan (早D返), Andy Fan (晏D返),
Jack Cheung ( 即將),
Judy Heung(早D香), Trendy Lam(趁地稔)

> 食物篇
> Robert Ko (蘿蔔糕),
> Albert Yip (牛柏葉),
> Barbie Kiu (Barb ...


haha, 好有用播! thanks!! 好彩呢度無我c6個姓。


男爵府

積分: 9460


1800#
發表於 09-6-10 17:12 |只看該作者
原帖由 野豬媽 於 09-6-10 15:45 發表
咦,我又係半夜起身起得好辛苦呀~個C6訓到成隻死豬咁,我要慢慢UN去床尾落床去VV.....我都同C6講,下星期一開始換位訓!


我換咗位好耐lu!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo