立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 19911
紫色線 發表於 24-10-21 23:12 Ha? 原來分兩個快遞單,入唔到倉ga? 死啦,我吸濕包分三個單號,點好?
大宅
積分: 2150
天貓 發表於 24-10-21 23:17 吓,原來退嘅原因係分咗包 真係慘,我以為今次得米點知得一半
水晶宮
積分: 62111
brownbear 發表於 24-10-21 23:39 得米
積分: 18792
melomame 發表於 24-10-21 23:30 x2,咁而家我咪要退款先? 唔係好明分單嗰度即係點
天貓 發表於 24-10-21 23:41 佢真係米bor
brownbear 發表於 24-10-21 23:54 我得唔到米,拒收! 梳打水同可樂又拒收! 哼! 好在買到滴露
積分: 59912
天貓 發表於 24-10-21 22:52 東北大米,我買10 kg,賣家可能分咗兩個包,每個5kg,總之收咗一半,唔收一半,激鬼死我 ...
Anka 發表於 24-10-22 00:04 吓!分開兩張物流運單唔得㗎
男爵府
積分: 7780
zitamamama 發表於 24-10-21 22:16 有冇人用過立白洗衣液?好用嗎?
侯爵府
積分: 24800
天貓 發表於 24-10-21 22:18 但係佢真係有啲拒收喎….你預咗未必俾運 佢唔俾我copy可以運順豐嗰條link,佢同我搵咗其他順豐唔可以運嗰 ...
公爵府
積分: 26727
carolwong168 發表於 24-10-22 07:20 我買衣架賣家分左三單添呀 唔通真係拒收
melomame 發表於 24-10-22 07:29 我覺得唔會拒收
子爵府
積分: 10788
oasis18 發表於 24-10-21 21:47 是否要24小時後如未發貨才可退款?
天貓 發表於 24-10-21 23:59 我得一半米,其實都拒咗好多,一樣拒收可樂 滴露,漂白水,彩漂,潔厠液,洗頭水,護髮素,沐浴露,漱口 ...
積分: 62385
chinfongfong 發表於 24-10-22 07:49 不用,立即退都可以
loolooloo 發表於 24-10-22 07:53 请问‘咁’邊度可以退款? 謝謝你
chinfongfong 發表於 24-10-22 08:07 你要分享了,才可以退款,你先按直接免拼,就見到退款了
積分: 22664
loolooloo 發表於 24-10-22 08:13 按過直接免拼,佢話係萬件貨品唔俾拼. 怎麼辦? 謝謝你
發表回覆 回帖後跳轉到最後一頁
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy