.原帖由 Jamie0730 於 09-7-31 10:21 發表
我上一次都係用惠氏o個隻妊娠膏, 佢都幾好用, 我現在一條紋都無。但現在已經無得賣。
聽浸會o的醫生講, 妊娠紋係遺傳o既, 如果你媽無, 你8成都無, 但如果你媽有, 你8成機會有。
...
原帖由 mrmrsyipbb 於 09-7-30 17:11 發表
我一直都keep住睇你地既討論, 你地為我解答左好多疑問, 例如好似m痛感覺, 流啡, 食野各方面, 我都係第一始, 好多野都唔識, 睇到你地既討論之後放心好多, 多謝你地!
終於今日上黎同大家交流下, 我將會係廣華生, 預產 ...