在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10877


1781#
發表於 05-4-27 12:10 |只看該作者

Re: 女人自在空間

咁係咪 confirm 左港潮樓 有無inform yyl ????
有無人早到陪我

夫人
妳真係要12:45pm 走呀 咁妳唔駛黎啦


男爵府

積分: 5063


1782#
發表於 05-4-27 12:10 |只看該作者

Re: 女人自在空間

喂. 比D面好喎. 我唔係無到架喎!!!!
[/url]


珍珠宮

積分: 32937

好媽媽勳章


1783#
發表於 05-4-27 12:11 |只看該作者

Re: 女人自在空間

Tungmimi 寫道:
夫人
妳真係要12:45pm 走呀 咁妳唔駛黎啦 ====> c, typing mistake and cought by u tim ... should be 1345 ar
大少, 二小姐, 請問有乜FUN庫呀.


男爵府

積分: 5063


1784#
發表於 05-4-27 12:11 |只看該作者

Re: 女人自在空間

我!!
Tungmimi 寫道:
有無人早到陪我

[/url]


子爵府

積分: 10877


1785#
發表於 05-4-27 12:15 |只看該作者

Re: 女人自在空間

c....唔明妳仲咩火起添

咁先到先等

海魚媽 寫道:
喂. 比D面好喎. 我唔係無到架喎!!!!


男爵府

積分: 5466


1786#
發表於 05-4-27 12:21 |只看該作者

Re: 女人自在空間

阿契女

有無inform yyl ====>am做野, 你放心, 收到la...


侯爵府

積分: 23722


1787#
發表於 05-4-27 12:34 |只看該作者

Re: 女人自在空間

你隻c野, 次次個電話響都聽唔到, 唔該你電話跟身啦, 衰野
海魚媽 寫道:
喂. 比D面好喎. 我唔係無到架喎!!!!


子爵府

積分: 10877


1788#
發表於 05-4-27 14:08 |只看該作者

Re: 女人自在空間

食飽飽


珍珠宮

積分: 32937

好媽媽勳章


1789#
發表於 05-4-27 14:33 |只看該作者

Re: 女人自在空間

back lar back lar

喂喂, 果樹d wet tissue幾香喎, 唔同有d restaurant係toilet味呀
大少, 二小姐, 請問有乜FUN庫呀.


侯爵府

積分: 23722


1790#
發表於 05-4-27 14:38 |只看該作者

Re: 女人自在空間

夫人

咁下次再食過, 你早d到, 遲d走, 可以傾耐d呀嘛, 好平呀, $44/位


珍珠宮

積分: 32937

好媽媽勳章


1791#
發表於 05-4-27 14:47 |只看該作者

Re: 女人自在空間

alexisma
一言為定啦
等我又車車條mlf既'私家早'先, 喂喂, 13/5再黎多濟啦, 佢12-15/5 on trip, 拔我地公司12/5放假 (Independence Day of the State of Israel), 好冇 ????
$44都算抵喎, d野都ok呀.
大少, 二小姐, 請問有乜FUN庫呀.


男爵府

積分: 5466


1792#
發表於 05-4-27 14:50 |只看該作者

Re: 女人自在空間

夫人,

你都約得好快wo....各位, 13/5有無問題...

13/5 lunch gathering, 港潮樓

1/ 夫人
2/ yylam
3/ tungmi(?)
4/ alexisma(?)
5/ seafishma(?)
6/ phibow(?)
7/ lovelymom(?)


男爵府

積分: 5466


1793#
發表於 05-4-27 14:52 |只看該作者

Re: 女人自在空間

阿契女,

下次記得唔好叫咁多煎炸野, 連am都話頂唔順


男爵府

積分: 8378


1794#
發表於 05-4-27 14:54 |只看該作者

Re: 女人自在空間

你地飲完茶返來
堯堯網站Part IIDec 18, 2004 2.43 kgJan 19, 2005 3.53 kgFeb 22, 2005 4.75 kgApr 02, 2005 5.90 kg (連衫)Apr 22, 2005 6.12 kgMay 30, 2005 7.00 kg (連衫)Jun 30, 2005 7.50 kg (連衫) 70cm長Aug 01, 2005 7.60 kg (連衫)


珍珠宮

積分: 32937

好媽媽勳章


1795#
發表於 05-4-27 14:55 |只看該作者

Re: 女人自在空間

waw yyl
你都好5手姐, 咁5整左個list出黎啦
大少, 二小姐, 請問有乜FUN庫呀.


侯爵府

積分: 23722


1796#
發表於 05-4-27 15:01 |只看該作者

Re: 女人自在空間

13/5 lunch gathering, 港潮樓

1/ 夫人
2/ yylam
3/ tungmi(?)
4/ alexisma
5/ seafishma(?)
6/ phibow(?)
7/ lovelymom(?)


子爵府

積分: 10877


1797#
發表於 05-4-27 15:06 |只看該作者

Re: 女人自在空間

Alexismama
13/5 lunch gathering, 港潮樓

1/ 夫人
2/ yylam
3/ tungmi
4/ alexisma
5/ seafishma(?)
6/ phibow(?)
7/ lovelymom(?)


契媽......我一下子忙記妳咁ke 身世+我都唔知整咩叫咁多呢d 野......黎到ke 時候我都

sorli 各位今日飲茶ke mami......下次我會醒d ka la


男爵府

積分: 5466


1798#
發表於 05-4-27 15:09 |只看該作者

Re: 女人自在空間

夫人,

你都好5手姐, 咁5整左個list出黎啦====>of course la, 你開到聲, 梗要赴湯蹈火, 快手快腳嘛, 唔係個個比人date晒點算...


珍珠宮

積分: 32937

好媽媽勳章


1799#
發表於 05-4-27 15:12 |只看該作者

Re: 女人自在空間

tungmi
我唔怪你呀, 因為頭先果d係我既至愛
拔少左鳳抓呀

Tungmimi 寫道:
sorli 各位今日飲茶ke mami......下次我會醒d ka la
大少, 二小姐, 請問有乜FUN庫呀.


珍珠宮

積分: 32937

好媽媽勳章


1800#
發表於 05-4-27 15:14 |只看該作者

Re: 女人自在空間

YYLam 寫道:
夫人,

你都好5手姐, 咁5整左個list出黎啦====>of course la, 你開到聲, 梗要赴湯蹈火, 快手快腳嘛, 唔係個個比人date晒點算... ****** yyl, 你比到我被愛既感覺呀, 爽呀 !
大少, 二小姐, 請問有乜FUN庫呀.


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo