立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 2198
積分: 2312
原帖由 bduck 於 10-6-17 09:37 發表 我個女無定架...十點幾又試過, 十二點幾又試過.... 不過阿女近排唔知做乜, 十二點幾至到兩點呢段期間, 喊到拆天...氹極佢都唔鍾意...不斷喊到兩點就瞓... ...
子爵府
積分: 11775
原帖由 carol_kwan1312 於 10-6-17 09:44 發表 噚日帶囡囡到我細妹度, 同表弟玩玩 (表弟細囡囡三個星期 ~ 本來預產期是細一個星期炸) 點知囡囡見到表弟, 勁興奮, 抱住不停咁跳不停咁大叫...... 嚇到表弟喊咗出嚟 我+老公+細妹+妹父, 唔 ...
原帖由 carol_kwan1312 於 10-6-17 09:46 發表 P.S. 囡囡噚晚於大人床, 自己反身喇 逗得爹爹媽媽同公公勁開心
積分: 2115
積分: 2259
原帖由 Ahmibobo 於 10-6-17 10:03 發表 好得意, 我都覺得亞女大個咗有時做D野会令我哋好開心
原帖由 n___n 於 10-6-17 01:04 發表 想請問一下你地bb而家最後一餐奶係幾點? 訓覺可以訓幾耐? 朝早幾多點會喊食?
積分: 2332
原帖由 Ahmibobo 於 10-6-16 22:28 發表 唔去泳池都俾大眼妹著件泳衣浸浴缸呀!
男爵府
積分: 8967
原帖由 JJVV 於 10-6-17 09:16 發表 阿囡last一餐係900-930pm之間啦...第2朝8點食早餐law...佢應該7點零就起左身, 不過佢吾會喊既, 只會自己係到玩(有聲既, 所以我知道佢醒左), 甘我自己就8點起身同佢食早餐law.. ...
原帖由 bduck 於 10-6-17 00:08 發表 早排樓上好嘈, 阿女都無得nap呀..無辦法~~
積分: 4204
原帖由 methy 於 10-6-17 10:12 發表 最開心係逗阿b笑.笑到'格格"聲。
原帖由 JJVV 於 10-6-17 10:06 發表 係呀係呀....大左, 真係得意左, 大家多左interaction...我地講咩做咩, 佢好以聽得明, 識得做甘架....
積分: 9185
原帖由 Ahmibobo 於 10-6-17 09:58 發表 嘩! 你好惨呀!
原帖由 bbyeebb 於 10-6-17 10:02 發表 bduck, 有cafe information未?
原帖由 miemiedongdong 於 10-6-17 10:19 發表 好熱情wow~ 我個囡無咩細路親友,所以想同佢係呢處找多D朋友仔玩~
原帖由 fionbabynok 於 10-6-17 10:11 發表 B DUCK,我好想睇下大眼妹著泳衣呀,我好鐘意BB著BIKNI,因為肥0都0都好CUTE,其實我都好想諾諾著BIKINI,不過我唔夠贍,驚佢大個變態呀
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy