跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2198


1781#
發表於 10-6-17 09:46 |只看該作者
P.S. 囡囡噚晚於大人床, 自己反身喇
逗得爹爹媽媽同公公勁開心


大宅

積分: 2312


1782#
發表於 10-6-17 09:58 |只看該作者
原帖由 bduck 於 10-6-17 09:37 發表


我個女無定架...十點幾又試過, 十二點幾又試過....

不過阿女近排唔知做乜, 十二點幾至到兩點呢段期間, 喊到拆天...氹極佢都唔鍾意...不斷喊到兩點就瞓... ...


嘩! 你好惨呀!


子爵府

積分: 11775


1783#
發表於 10-6-17 10:02 |只看該作者
嘩!好開心呀! 我個仔都有一個細佢4.5個月的表弟,表弟仲未滿月呀.我覺得佢有一個年紀咁相近的表弟可以一齊成長,超幸福.

原帖由 carol_kwan1312 於 10-6-17 09:44 發表
噚日帶囡囡到我細妹度, 同表弟玩玩 (表弟細囡囡三個星期 ~ 本來預產期是細一個星期炸)
點知囡囡見到表弟, 勁興奮, 抱住不停咁跳不停咁大叫...... 嚇到表弟喊咗出嚟
我+老公+細妹+妹父,
唔 ...


子爵府

積分: 11775


1784#
發表於 10-6-17 10:02 |只看該作者


原帖由 carol_kwan1312 於 10-6-17 09:46 發表
P.S. 囡囡噚晚於大人床, 自己反身喇
逗得爹爹媽媽同公公勁開心


大宅

積分: 2115


1785#
發表於 10-6-17 10:02 |只看該作者
bduck,
有cafe information未?


大宅

積分: 2312


1786#
發表於 10-6-17 10:03 |只看該作者
原帖由 carol_kwan1312 於 10-6-17 09:46 發表
P.S. 囡囡噚晚於大人床, 自己反身喇
逗得爹爹媽媽同公公勁開心



好得意, 我都覺得亞女大個咗有時做D野会令我哋好開心


大宅

積分: 2259


1787#
發表於 10-6-17 10:06 |只看該作者
原帖由 Ahmibobo 於 10-6-17 10:03 發表



好得意, 我都覺得亞女大個咗有時做D野会令我哋好開心


係呀係呀....大左, 真係得意左, 大家多左interaction...我地講咩做咩, 佢好以聽得明, 識得做甘架....
 


子爵府

積分: 11775


1788#
發表於 10-6-17 10:10 |只看該作者
臨瞓前一餐奶無定時間.一般瞓到6點,我叫醒佢食,因我趕住返工.

原帖由 n___n 於 10-6-17 01:04 發表
想請問一下你地bb而家最後一餐奶係幾點?
訓覺可以訓幾耐?
朝早幾多點會喊食?


大宅

積分: 2332


1789#
發表於 10-6-17 10:11 |只看該作者
原帖由 Ahmibobo 於 10-6-16 22:28 發表




唔去泳池都俾大眼妹著件泳衣浸浴缸呀!


B DUCK,我好想睇下大眼妹著泳衣呀,我好鐘意BB著BIKNI,因為肥0都0都好CUTE,其實我都好想諾諾著BIKINI,不過我唔夠贍,驚佢大個變態呀


男爵府

積分: 8967


1790#
發表於 10-6-17 10:11 |只看該作者
原帖由 JJVV 於 10-6-17 09:16 發表


阿囡last一餐係900-930pm之間啦...第2朝8點食早餐law...佢應該7點零就起左身, 不過佢吾會喊既, 只會自己係到玩(有聲既, 所以我知道佢醒左), 甘我自己就8點起身同佢食早餐law.. ...


同我阿b差唔多喎。 9:30pm 食完就瞓到第2朝6am,假期我唔使返工,就瞓到7am。 我阿b日頭個nap 好短, 一個鐘(9am-10am & 2pm-3pm)就醒.你阿b 係點架?


男爵府

積分: 8967


1791#
發表於 10-6-17 10:12 |只看該作者
原帖由 Ahmibobo 於 10-6-17 10:03 發表



好得意, 我都覺得亞女大個咗有時做D野会令我哋好開心


最開心係逗阿b笑.笑到'格格"聲。


男爵府

積分: 8967


1792#
發表於 10-6-17 10:17 |只看該作者
原帖由 bduck 於 10-6-17 00:08 發表


早排樓上好嘈, 阿女都無得nap呀..無辦法~~


我褓姆嗰邊樓下大裝修.嘈到死.但阿b唔理照瞓,好彩佢pass 左個聽力測試,如果唔係我又以為佢隻耳仔有問題。

你阿b無得nap,會唔會”樓”計架?


大宅

積分: 4204


1793#
發表於 10-6-17 10:19 |只看該作者
好熱情wow~
我個囡無咩細路親友,所以想同佢係呢處找多D朋友仔玩~
原帖由 carol_kwan1312 於 10-6-17 09:44 發表
噚日帶囡囡到我細妹度, 同表弟玩玩 (表弟細囡囡三個星期 ~ 本來預產期是細一個星期炸)
點知囡囡見到表弟, 勁興奮, 抱住不停咁跳不停咁大叫...... 嚇到表弟喊咗出嚟
我+老公+細妹+妹父,
唔 ...

22sept09(22wk4d): 1.63lbs
28 Jan 10(10days): 3.088kg
27 Mar 10(2M10D): 4.7kg
27 May 10(4M9D): 5.6kg


大宅

積分: 4204


1794#
發表於 10-6-17 10:20 |只看該作者
叻叻~
大人床多D地方容易d~ 拍movie嚟分享吓~
原帖由 carol_kwan1312 於 10-6-17 09:46 發表
P.S. 囡囡噚晚於大人床, 自己反身喇
逗得爹爹媽媽同公公勁開心

22sept09(22wk4d): 1.63lbs
28 Jan 10(10days): 3.088kg
27 Mar 10(2M10D): 4.7kg
27 May 10(4M9D): 5.6kg


大宅

積分: 4204


1795#
發表於 10-6-17 10:22 |只看該作者
近呢個星期,囡囡多咗好多有意識的'格格'笑~
好似大個咗好多~
原帖由 methy 於 10-6-17 10:12 發表
最開心係逗阿b笑.笑到'格格"聲。

22sept09(22wk4d): 1.63lbs
28 Jan 10(10days): 3.088kg
27 Mar 10(2M10D): 4.7kg
27 May 10(4M9D): 5.6kg


大宅

積分: 2312


1796#
發表於 10-6-17 10:23 |只看該作者
原帖由 JJVV 於 10-6-17 10:06 發表


係呀係呀....大左, 真係得意左, 大家多左interaction...我地講咩做咩, 佢好以聽得明, 識得做甘架....


而且開始有佢地喜好和脾氣添!!


男爵府

積分: 9185


1797#
發表於 10-6-17 10:25 |只看該作者
原帖由 Ahmibobo 於 10-6-17 09:58 發表


嘩! 你好惨呀!


姐姐慘d...不過星期六輪到我...


男爵府

積分: 9185


1798#
發表於 10-6-17 10:26 |只看該作者
原帖由 bbyeebb 於 10-6-17 10:02 發表
bduck,
有cafe information未?


yuhangmum未通知呀...


大宅

積分: 2312


1799#
發表於 10-6-17 10:26 |只看該作者
原帖由 miemiedongdong 於 10-6-17 10:19 發表
好熱情wow~
我個囡無咩細路親友,所以想同佢係呢處找多D朋友仔玩~


無問題啦!~~ :D


男爵府

積分: 9185


1800#
發表於 10-6-17 10:28 |只看該作者
原帖由 fionbabynok 於 10-6-17 10:11 發表


B DUCK,我好想睇下大眼妹著泳衣呀,我好鐘意BB著BIKNI,因為肥0都0都好CUTE,其實我都好想諾諾著BIKINI,不過我唔夠贍,驚佢大個變態呀


我都想買bikini佢著架...不過佢未去得游水, 我驚買咗之後等到佢去得, 件衫都唔啱著lu~~

唔好啦...人地諾諾係男仔黎架~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo