媽媽會所

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3239


1781#
發表於 04-1-20 10:09 |只看該作者

Re: 2003年10月媽咪2。。

小祖,
我由10月媽咪變左做9月媽咪了 :-P
if 湊埋bb 出黎真係有d "論進",
到而家我都唔敢自己一個帶bb 週圍去,
你知啦, 出親街都要帶埋媽媽袋,
不過攪得成都好呀


男爵府

積分: 9355


1782#
發表於 04-1-20 11:58 |只看該作者

Re: 2003年10月媽咪2。。

[size=x-large]好呀! 好呀!我都想約各位媽咪同埋bb出黎見下面呀~~ 我同一一都好想見下小祖bb呢~

咁, 你prefer幾時呀? 不如你擇定一兩個日子比我地揀丫.

p.s. 你post o個張三個小朋友相好得意呀, 小祖b隔離o個個bb好似樣呀~~ :-P


別墅

積分: 851


1783#
發表於 04-1-20 13:45 |只看該作者

Re: 2003年10月媽咪2。。

好凍呀, 你地要小心bb凍親, 我肥豬就病左啦.
我叫曉琳豬豬 :oops: 16OCT2003係聯合出世.


男爵府

積分: 6882


1784#
發表於 04-1-20 21:04 |只看該作者

Re: 2003年10月媽咪2。。

好呀, 我都想出來見吓你地, 預埋我呀 !
係呢, 我問過有無bb係10月7日出世, 我都想幫我bb搵返個friend呀, 但無人覆, 係咪無呀 !


大宅

積分: 1055


1785#
發表於 04-1-21 00:43 |只看該作者

Re: 2003年10月媽咪2。。

小袓:
好主意^^其實我都有約開其他會既媽咪,好可惜每次都時間地點唔0岩,所以約唔成,如果係攪要諗吓去邊最好,我都好想bb識多d朋友仔..
好快可以比bb飲果汁0勒,唔知各位媽咪會比邊種果汁bb飲呢?

預先同大家拜過早年"恭喜發財,青春美麗!!"
bb,小朋友"健康活潑,聰明伶俐!!"


大宅

積分: 3920


1786#
發表於 04-1-21 02:25 |只看該作者

Re: 2003年10月媽咪2。。

唉哎真係好開心啊∼原來有咁多媽媽同我諗o既一樣﹗不如就約新年之後出黎見面啦﹗等天氣冇咁凍我地再睇下邊日最多人得閒囉∼嘩﹗到時有咁多10月bb聚首一堂,場面一定好壯觀定,哈哈﹗

曉晴:到時你都黎啦﹗我諗你係9月媽媽抑或10月媽媽都冇咩所謂,反正大家都唔會介意o既﹗話晒最辛苦果幾個月大家曾「共同進退」嘛﹗總之到時你一定要出黎啦﹗好唔好?

一一b:你阿b真係叫做一一(我都識有個bb叫一一架﹗)?咁第日罰抄咪好方便囉?哈哈∼

你都覺得相入面果個bb同我個仔好似樣?其實果兩個小朋友係我外甥,果個小bb都係10月bb黎架﹗屋企人都話佢地兩個好似樣…不過我個仔就白淨d,佢就黑黑實實囉∼

samrley:你阿b冇咩嘛?希望佢快d好番啦﹗

安妮媽媽:我阿b痾左咁多日,我怕佢缺水,咁岩又睇到書介紹,所以早排特登去citysuper買左日本和光堂出果隻專for2個月大bb飲o既果汁同蔬菜汁比佢飲。果隻果汁有50%係水黎,但飲之前我都再用水開稀,始終阿b咁細,個腎未完全負荷到咁多糖份嘛∼so far佢好似好鍾意咁喎﹗


男爵府

積分: 9355


1787#
發表於 04-1-21 10:34 |只看該作者

Re: 2003年10月媽咪2。。

小祖,

一一其實係一個nickname黎架咋, 我陀緊bb時同老公傾開bb改咩名, 我地想要d少筆劃o既, 咪講笑話叫一一囉, 咁我join bk時就用左呢個名勒, 仲有呀, 我入到醫院生o個時, 張床o既no. 都係一一呀, 因為係一號房一號床呀~~ 嘻嘻

我bb而家比爸媽大整古, 叫"顯樂"呀, 勁多筆劃~ :-P


複式洋房

積分: 200


1788#
發表於 04-1-21 13:02 |只看該作者

Re: 2003年10月媽咪2。。

曉晴

真唔好意思! 咁遲先以回覆, 因為我實在太內無上過bk!

因為我bb一打完針一個鐘後開始發(敏), 所以我知佢開始唔多舒服, 之後就久唔久同佢探熱, 真係黃昏開始發燒, 食完藥就開始慢慢退燒. 而我係用探耳機同佢探


大宅

積分: 2807


1789#
發表於 04-1-21 13:44 |只看該作者

Re: 2003年10月媽咪2。。

Hi every 十月媽咪!!!我好耐無上會所,因為屋企無得上網,放產假時就無得黎。我個大小姐蘅蘅十月六日出世啦,依家有16磅,要用大碼片。我問過醫生蘅蘅會唔會太重,醫生話食母奶唔使減肥,唯有順其自然啦。
laughin' to keep from cryin'


複式洋房

積分: 119


1790#
發表於 04-1-21 16:19 |只看該作者

Re: 2003年10月媽咪2。。

hi! 各位十月媽咪, 真開心在這裡見到大家及bb! 我今天才發現這個可愛溫馨的地方, 所以先來同大家拜個早年, 打聲招呼, 恭祝各位 --- 新年蒙福, 一家人都健康和開心, bb快高長大!

我的bb是10月13日出世的, 有沒有相同日子的bb朋友? 真想認識他們! 朗朗現在已有19磅, 第1個月吃s26, 第2個月開始轉吃a+, 現在4小時吃一餐, 每餐6-7安, 每天吃5-6餐(有時晚上不吃夜奶, 即5餐)。其實份量和次數都與奶粉罐指示的相約。可能是他吸收好, 感謝主, 現在身體尚不錯 !
[size=medium]朗朗媽咪  ;-)


男爵府

積分: 9355


1791#
發表於 04-1-21 16:30 |只看該作者

Re: 2003年10月媽咪2。。

IP,

你bb好犀利呀, 十九磅喇~~ :-P


別墅

積分: 919


1792#
發表於 04-1-21 20:04 |只看該作者

Re: 2003年10月媽咪2。。

hi!因為搬左屋企無電腦所以好少上黎!我都想同你地見下面呀,雖然我係bb出世後至上黎,你地約好邊日再通知我呀!

係度謹祝各位十月靚bb

[size=x-large]身體健康 快高長大

各位靚媽咪

[size=x-large]修身成功 青春美麗
我個名叫樂樂b,媽咪最鍾意叫我做蕃薯b嫁!


男爵府

積分: 6521


1793#
發表於 04-1-22 02:41 |只看該作者

Re: 2003年10月媽咪2。。

各位10月


別墅

積分: 626


1794#
發表於 04-1-25 21:37 |只看該作者

Re: 2003年10月媽咪2。。

各位媽媽:好耐無見!因為新年好多朋友來拜年攪到我bb訓覺時間亂左,同埋太多人嚇親,簡直心力交碎!到時出來記住約我呀!


男爵府

積分: 9355


1795#
發表於 04-1-26 10:45 |只看該作者

Re: 2003年10月媽咪2。。

小祖,

我地不如諗下邊d地方方便各媽咪&bb一齊gather丫. 我估油尖旺區會唔會方便d丫, o係中心點呀~ :-P 酒店tea buffet?? 有無d酒店方便媽媽餵奶(esp. 人奶)&換片片?!

各位媽咪, 大家比d意見丫 :-P


男爵府

積分: 9355


1796#
發表於 04-1-26 11:07 |只看該作者

Re: 2003年10月媽咪2。。

moma,

我見到你bb個面珠仔好想"meet"佢呀, 好得意呀, 佢食咩奶粉呀?

bb有時都會嚇親下架, 不過好快就會無野架喇, 唔使擔心~


別墅

積分: 919


1797#
發表於 04-1-26 13:56 |只看該作者

Re: 2003年10月媽咪2。。

Hi dolphin,

我個可樂B而家已經有7.17kg & 63.5cm高la!
佢已經打左第二支針la,幸好都冇乜唔好既反應,姑娘都話佢而家已經係大碼B啦(因佢出世時只是細碼B只有2.3kg),但佢而家都只係飲4安奶,唔知算唔算少呢?

如果有聚會我都想出黎,但要睇下時間得唔得!我都想阿B識番個同日出世既B呀!

我個名叫樂樂b,媽咪最鍾意叫我做蕃薯b嫁!


複式洋房

積分: 119


1798#
發表於 04-1-26 14:22 |只看該作者

Re: 2003年10月媽咪2。。

我今天剛去完健康院同朗朗做第一次的綜合觀察, 好在統統都pass啦! 朗朗仲不斷對姑娘笑和依依吔吔, 姑娘說他鐘意看人多過看紅波波!

大家好似約緊媽媽bb聚會, 我都有興趣呀, 不過附設給bb換片和給媽媽喂人奶的餐廳好似不覺有????????:idea:


[size=medium]朗朗媽咪  ;-)


子爵府

積分: 11547


1799#
發表於 04-1-26 17:46 |只看該作者

Re: 2003年10月媽咪2。。

大家好嗎? I wish you all success in the year of Monkey!!!
自從bb出世後我都好忙(in both office and home),完全無晒私人時間!再加上家裹的電腦壞了,所以很少上BK了!

我的bb在10月8日出生,暫時還未戒夜奶???? 怎麼辦呢?
I would love to meet all OCT ma ma, let's go ahead to arrange our 1st gathering. I think it will be nice for all of us to exchange and share all the experiences of taking care babies. I’m looking forward to meet you all soon!!!

Happy Luner New Year!!!


大宅

積分: 1853


1800#
發表於 04-1-27 10:44 |只看該作者

Re: 2003年10月媽咪2。。

祝各位媽咪:新年快樂,身體健康。
祝各位小B:快高長大,活潑聰明。

我都好想同各位見o下,話晒都在BK識左近一年了。

我個亞B約在三個月大時(有6.7kg重, 62.5cm長),還自動戒左夜奶,終於有覺好訓。近日都好忙,要開始幫個大女找小學,上週她去見QBS,希望會收啦,咁我就可以收工。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo