立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 67068
原帖由 HIMLOKMA 於 11-1-19 18:19 發表 yes, 個人認為真係唔洗理tsa既試, 以我經驗小三前考試都可以放鬆啲,但一定要攪清楚佢地唔明啲咩(即份卷錯咩), 唔好比佢地積住就得喇, 但小五開始真係唔好比任何藉口佢地放鬆啦 ...
原帖由 jasonhelen 於 11-1-19 17:41 發表 我都入到呀 ,仲係官網見到小黑
大宅
積分: 1742
原帖由 haileymama 於 11-1-19 18:24 發表 記得去埋王子城玩喎
原帖由 HIMLOKMA 於 11-1-19 18:34 發表 點去王子城呀, 有咩玩呀? 我LOGIN 入佐去睇schedule但净係得一月有兩日寫佐啲韓字, 二月已經咩都無, photo gallary就睇到啲相但movie就咩都睇唔到, 咁係咪即係得佐呢? 咁我可唔可以寫野比大碩啦, 例如叫佢快啲黎香港 ...
侯爵府
積分: 21308
原帖由 haileymama 於 11-1-19 13:42 發表 19集都有D 心UP,不過好快就無事,20集會好開心架喇
原帖由 haileymama 於 11-1-19 14:44 發表 佢咪就係返屋企之嘛:;pppp:
原帖由 haileymama 於 11-1-19 14:47 發表 ELT....Every Little Thing 佢地d歌,好正,好soft架
原帖由 embrace_dreams 於 11-1-19 16:28 發表 我都得 呀 ~ 入到去 睇 私密照 啦~
原帖由 embrace_dreams 於 11-1-19 17:20 發表 張根碩日本官方twitter更新圖片 ~ 好可愛的小碩啊... ...
原帖由 zukisan 於 11-1-19 22:17 發表 好先奮,但係入去cri-j城我又譯唔到中文睇,唔知點解個icon禁左冇反應,
原帖由 zukisan 於 11-1-19 22:19 發表 而家剩係照顧日本鰻得架啦
子爵府
積分: 11369
原帖由 Mui_Mui 於 11-1-20 09:44 發表 各位...我終於要放棄瑪麗...睇到第3集...真係頂唔順嘅悶呀...睇黎...我愛碩碩仲未夠你地深呀
伯爵府
積分: 15143
原帖由 haileymama 於 11-1-20 10:15 發表 我地都明嘅,因為真係好難頂囉
男爵府
積分: 8811
原帖由 Mui_Mui 於 11-1-20 10:21 發表 都唔係好難咁簡單...難怪收視咁差...連fans都睇唔落去
積分: 9053
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy