興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3704


1781#
發表於 07-1-31 06:50 |只看該作者

Re: ☆ PS2 Games ☆《Part2》




3D......very good wo..................

or buy a ps3......???
8899


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


1782#
發表於 07-1-31 09:45 |只看該作者

Re: ☆ PS2 Games ☆《Part2》

8899,

若果要玩Rocky, "島畢魚"select this...??




侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


1783#
發表於 07-1-31 17:32 |只看該作者

Re: ☆ PS2 Games ☆《Part2》

[未確認情報]: ?-( ?-( ?-(

Wii modchips available in the market

2 modchips are available

1) Wiinja, for detail (visit www.wiinja.com)
2) CycloWiz

在上周Wii的直讀芯片Wiinja亮相沒有多久,另一款直讀芯片CycloWiz也緊接著亮相了,CycloWiz具有無導線安裝快捷安裝、運行Wii和NGC的備份軟件、運行GC的自製程序、通過換盤運行其它區域的GC遊戲、GC遊戲的音頻修正、DVD+R/-R光盤支持、屏蔽直讀芯片等功能。

看起來CycloWiz也不支持全區遊戲通吃,並且能否升級也不得而知。

雖然這款芯片公佈的要比Wiinja晚一些,但是CycloWiz卻有可能將是最早上市的Wii直讀芯片。

這兩款芯片到底哪個更出色一些呢?相信答案會在不久之後揭曉。




別墅

積分: 862


1784#
發表於 07-1-31 17:42 |只看該作者

Re: ☆ PS2 Games ☆《Part2》

898998,

呢隻無玩過....

Rumble Rose 就有...


史上最強冗員 + 後天錢財缺乏症患者  My BLOG


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


1785#
發表於 07-1-31 18:00 |只看該作者

Re: ☆ PS2 Games ☆《Part2》

Riverwind兄,

呵呵呵...識貨喎...禾都有玩過下隻"火爆玫瑰"啊~
D女唔易對付...都好"勁"架...




去你個片 :
>> 自己慢慢睇啦 <<


別墅

積分: 862


1786#
發表於 07-1-31 18:22 |只看該作者

Re: ☆ PS2 Games ☆《Part2》

wii d game 炒到好貴, 有一隻已知過千....

甘呢樣可以叱吒風雲的 chips 幾時上市??

ChunChun_Daddy 寫道:
[未確認情報]: ?-( ?-( ?-(

[quote]Wii modchips available in the market

2 modchips are available

1) Wiinja, for detail (visit www.wiinja.com)
2) CycloWiz

在上周Wii的直讀芯片Wiinja亮相沒有多久,另一款直讀芯片CycloWiz也緊接著亮相了,CycloWiz具有無導線安裝快捷安裝、運行Wii和NGC的備份軟件、運行GC的自製程序、通過換盤運行其它區域的GC遊戲、GC遊戲的音頻修正、DVD+R/-R光盤支持、屏蔽直讀芯片等功能。

看起來CycloWiz也不支持全區遊戲通吃,並且能否升級也不得而知。

雖然這款芯片公佈的要比Wiinja晚一些,但是CycloWiz卻有可能將是最早上市的Wii直讀芯片。

這兩款芯片到底哪個更出色一些呢?相信答案會在不久之後揭曉。
史上最強冗員 + 後天錢財缺乏症患者  My BLOG


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


1787#
發表於 07-2-1 00:16 |只看該作者

Re: ☆ PS2 Games ☆《Part2》

Riverwind 寫道:
wii d game 炒到好貴, 有一隻已知過千....

甘呢樣可以叱吒風雲的 chips 幾時上市??


咩??炒過千?? 邊隻game貢利害...
果隻"cheap"嘛... 等下啦~~


男爵府

積分: 8421


1788#
發表於 07-2-1 01:57 |只看該作者

Re: ☆ PS2 Games ☆《Part2》

ChunChun_Daddy

龍珠系列梗係知道啦, 不過未玩過姐, 之前睇雜誌都介紹過wii板, 渣住兩個手制黎出龜波, 聽落都覺得過引

咁即係點姐? 睇完都唔明, 呢隻chips有咩咁架勢? 係咪可以玩到老X先? 我最關心呢樣

898998

呢隻我都未玩過, 講真我好小玩格鬥, 一直以黎都偏好一d有故事情節既game! 但又唔係好鐘意rpg喎, 都幾矛盾...

Riverwind

邊隻wii game咁犀利, 炒到過千?! 而家d人真係乜都炒餐飽...


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


1789#
發表於 07-2-1 02:51 |只看該作者

Re: ☆ PS2 Games ☆《Part2》

嘿嘿,

貢您就要試下啦...
話晒龍珠都陪住我地大...丫嘛
(借人靚相一用)


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


1790#
發表於 07-2-1 03:01 |只看該作者

Re: ☆ PS2 Games ☆《Part2》

[NEWS]...

索尼:PS3主機2、3年內不會降價:-(
http://www.levelup.cn/article/html/n...1/31153638.htm

索尼遊戲事業相關的大根田伸行CFO日前在索尼公司發表了第三財政季度(2006年10月-12月)統計報告之後接受了媒體的採訪。

採訪中大根田伸行回答了記者所提出的「PS3主機能否在明年全年變為黑字」的提問時回答道:「我想明年PS3的Back spread(賺取差價的證券交易)將保持收支平衡。為了縮減成本我們將有芯片的縮小、部件數量的削減和半導體生產的改善3種對策。PS3並非單純的遊戲主機,連接網絡將是它的樂趣擴大。目前已經有超過50萬人的用戶使用了PS3上網,有30萬人下載了遊戲《GT賽車HD》。類似於這樣的新內容將提高主機的銷售。」

同時,在回答「PS3有沒有降價的計劃」時他指出:「目前沒有降價的計劃。或許2、3年以後會有這種策略,目前沒有。PS3主機擁有超過遊戲機的機能,我們正在考慮怎樣應用這些機能。」


PS3專用成人高清影像下載網站出現
http://www.levelup.cn/article/html/n...1/31143641.htm

近日,一個專門對應PS3主機的高清晰成人影像下載網站SEXUAL HD的出現,在日本引起了不小的反響。

該網站以「在PS3上體驗高解像度HD影片!」為醒目的標語,提供成人影片的付費下載,費用為30日5000日元。影片的格式為1080i的MPEG-2,比特率為12Mbps。

在日本家用遊戲主機是自來不提供成人內容的,這已經成為了不成文的規定,但次世代遊戲主機的網絡功能和超高的影音播放機能使其不再成為單純的遊戲主機,各種通過網絡的下載服務已經不斷出現。目前索尼公司尚未對此做出反應。




大宅

積分: 3704


1791#
發表於 07-2-1 06:47 |只看該作者

Re: ☆ PS2 Games ☆《Part2》

[quote]
嘿嘿 寫道:
ChunChun_Daddy

龍珠系列梗係知道啦, 不過未玩過姐, 之前睇雜誌都介紹過wii板, 渣住兩個手制黎出龜波, 聽落都覺得過引

咁即係點姐? 睇完都唔明, 呢隻chips有咩咁架勢? 係咪可以玩到老X先? 我最關心呢樣

totally agree....................
8899


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


1792#
發表於 07-2-1 11:00 |只看該作者

Re: ☆ PS2 Games ☆《Part2》

貢懶既人都有,咪鬼打雞啦....side gas~

去片: >> <<


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


1793#
發表於 07-2-1 16:26 |只看該作者

Re: ☆ PS2 Games ☆《Part2》

嘿嘿,大量G.O.W.II trailer...

得閑既話,慢慢睇...吊下癮先~~

去片: >> here <<


男爵府

積分: 8421


1794#
發表於 07-2-1 20:21 |只看該作者

Re: ☆ PS2 Games ☆《Part2》

C.C.D

越睇越吊癮...千奇唔好delay呀...
咁, 唔知龍珠仲有冇得咩?


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


1795#
發表於 07-2-2 00:34 |只看該作者

Re: ☆ PS2 Games ☆《Part2》

嘿嘿,

嘩~做乜今晚...貢早既 ?-(
龍珠隻sparking neo...都幾個月之前lu...
試試去『您。想』碰下運氣...囉

找到eng門版...掛
( >here< )



大宅

積分: 3704


1796#
發表於 07-2-2 06:47 |只看該作者

Re: ☆ PS2 Games ☆《Part2》

ChunChun_Daddy 寫道:
貢懶既人都有,咪鬼打雞啦....side gas~

去片: >> <<



8899


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


1797#
發表於 07-2-2 10:05 |只看該作者

Re: ☆ PS2 Games ☆《Part2》

8899,

你...做乜淨係識
莫非你...同片中主腳....有共鳴



別墅

積分: 862


1798#
發表於 07-2-2 14:29 |只看該作者

Re: ☆ PS2 Games ☆《Part2》

嘿嘿兄,

wii 個千既game 係 電車 go!... 應該係特典板, 真係勁....貴

wii 的龍珠真係好鬼好玩, 重有一隻"兔仔" 都係....

主機價又向上望, 昨日去上番 21xx 的位...

3d 隻龍珠都有玩過, 但慣左電視d 2d 公仔, 個 feel 怪怪地
史上最強冗員 + 後天錢財缺乏症患者  My BLOG


男爵府

積分: 8421


1799#
發表於 07-2-3 03:15 |只看該作者

Re: ☆ PS2 Games ☆《Part2》

C.C.D

係呀, 尋晚收早.
唔該晒你先! 等我睇o下得唔得...


Riverwind

電車go? 個名好熟..
隻免仔我都聽好多人講話正, 不過唔知係點既!
價格反彈? too bad 有傳呢個月中會有行貨到, 唔知堅定流...


男爵府

積分: 8421


1800#
發表於 07-2-4 01:22 |只看該作者

Re: ☆ PS2 Games ☆《Part2》

咦, 今日冇人入黎既?! 去哂辦年貨??

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo