立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 17022
sasa888 發表於 11-9-15 15:29 要俾前4後6你wor
侯爵府
積分: 21177
gangting 發表於 11-9-15 15:26 請我呀~~哈哈
請你唔起呀!!!貴價工!
sasa888 發表於 11-9-15 15:27 Babycare 有堂可以去上下,起碼有基本concept 好彩我同c6都有去上過先至好d炸,如果唔係有mud 事要靠自己就 ...
我都係係醫院學左,家姐上黎指點下,否則真係唔知個陪月做咩!佢成日諗住教我,我就話佢知,我識!因為上得BK多,又有去上堂,否則比人點番我轉頭。
gangting 發表於 11-9-15 15:32 我報咗E院既產前班.... 希望有得學
最緊要上餵人奶班,餵人奶好多理念,知識,一d都唔簡單,一定要學左先,否則生完,到時唔識點處理。錯過左上奶好時機。
gangting 發表於 11-9-15 15:22 icic... 金裝惠氏我可能有用.... 我都要keep一d奶粉 in case冇人奶
我要睇下個expiry date,有d明年到期,要睇下明年幾多月!依加我都係9月媽媽到散貨,有d今年年尾到期,我就特平賣走左先。因為一星期食一罐,如果bb全奶粉,三兩下,就食曬啦!
S26我唔見診所有sample送,都係要買。
KiKiWitch 發表於 11-9-15 14:43 咁又係......一係泵清先囉~
我老公對我個zone完全失去興趣!!!:;pppp::;pppp:
水晶宮
積分: 67422
悅同 發表於 11-9-15 15:50 請你唔起呀!!!貴價工!
hunghung215 發表於 11-9-15 14:31 我都唔知呢種想喊既感覺係怕之後自己搞唔惦, 定係唔捨得佢 雖然佢經常搞到我好嬲, 仲想打佢一身, (咁緊係 ...
用人係咁架啦!有好有壞,唔太差就包容佢。多欣賞佢的優點,我對住我陪月,多幾日,又開始接納多左佢的dirty野,算啦!睇開d就算啦!但佢人工咁貴,做唔到我期望,我先唔用炸!
如果我大把錢,我會隻眼開隻眼閉,忍埋佢就算啦!
黃二少奶 發表於 11-9-15 16:04 美贊臣早兩日SEND左個SMS黎,講可以登記送CAN奶粉俾我, 等我打去登記,唔好哂 ...
A+咪就係美贊辰loh!!!
黃二少奶 發表於 11-9-15 16:03 佢要帶埋個工人上黎度幫手
悅同 發表於 11-9-15 16:07 A+咪就係美贊辰loh!!!
gangting 發表於 11-9-15 16:09 good idea
悅同 發表於 11-9-15 16:06 用人係咁架啦!有好有壞,唔太差就包容佢。多欣賞佢的優點,我對住我陪月,多幾日,又開始接納多左佢的dir ...
悅同 發表於 11-9-15 16:02 我老公對我個zone完全失去興趣!!!
原帖由 gangting 於 11-09-15 發表 我老公對我個zone超大興趣.... 因為宜家超大
男爵府
積分: 6693
gangting 發表於 11-9-15 11:49 2pm後
bwfw 發表於 11-9-15 16:56 你地到時是否響MTR JOIN埋一齊先OR食埋個LUNCH先呢~~ 如果LUNCH,可以早少少,大家有嘢意見~~ ...
gangting 發表於 11-9-15 16:59 我食埋LUNCH先出黎
原帖由 bwfw 於 11-09-15 發表 咁響MTR等LA~邊個會響MTR等GA~ 請報到~~
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy