想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1781#
發表於 11-9-28 15:54 |只看該作者
BabyLeung 發表於 11-9-28 15:34
所以大家要一齊加油呀~~準媽媽就要健健康康,等緊嘅就快快中獎~~

嘿嘿,如果係你去邊間生呀~?


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1782#
發表於 11-9-28 15:55 |只看該作者
aubmaki 發表於 11-9-28 15:35
唉~男人難忍~

都唔知可以講咩好

唯有望你今個cycle中,等個衰公冇聲啦~!


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1783#
發表於 11-9-28 15:59 |只看該作者
currymama 發表於 11-9-28 15:54
to未bingo的jm~

基礎體溫與排卵的關係參考

thx for sharing~!d data...好detail呀~!!!


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


1784#
發表於 11-9-28 16:03 |只看該作者
aubmaki 發表於 11-9-28 15:35
唉~男人難忍~

都唔知可以講咩好
其實男人就好似小朋友咁既嘖!你比d耐性同佢傾下啦!冇野係解決唔到既,比d愛比d包容佢,你錫佢佢都會錫返你架!


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1785#
發表於 11-9-28 16:07 |只看該作者
currymama 發表於 11-9-28 16:03
其實男人就好似小朋友咁既嘖!你比d耐性同佢傾下啦!冇野係解決唔到既,比d愛比d包容佢,你錫佢佢都會錫 ...

岩~!辦法總比困難多~!
點中左佢某佢死"月",佢就會乖乖就範咖喇~

點評

rabdotrab  辦法總比困難多~超like~  發表於 11-9-28 22:28


珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


1786#
發表於 11-9-28 16:12 |只看該作者
回覆 edith_ricky 的帖子

我就係唔想佢咁小朋友....想佢識諗D~~
好多野比佢決定....點知.................................
乜都問返我....連食咩飯都係咁.....唉...............................................


禁止訪問

積分: 2483


1787#
發表於 11-9-28 16:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1788#
發表於 11-9-28 16:17 |只看該作者
aubmaki 發表於 11-9-28 16:12
回覆 edith_ricky 的帖子

我就係唔想佢咁小朋友....想佢識諗D~~

夫婦一凹一凸,係會有呢個問題~
畀d時間大家,慢慢去磨合啦~
我都明,兩者唔係樣樣野都係一致~
有d野佢c都唔肯改既,唯有就下佢~
不過當然係要適量地就啦~好抽象呀呵~?


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


1789#
發表於 11-9-28 16:18 |只看該作者
aubmaki 發表於 11-9-28 16:12
回覆 edith_ricky 的帖子

我就係唔想佢咁小朋友....想佢識諗D~~
咁你真係要睇開d喎!男人好多時都覺得自己為左工作而努力就得,其餘既野都會交哂比女人,你愛佢既就做佢背後既女人,幫佢打點好一切啦!何況生仔既野佢都唔曉啦!你試下從佢既角度同佢傾下,佢唔想生住可能都係有佢既原因,你解決到佢心底既問題就冇問題啦!

點評

rabdotrab  講得好好好好!!!  發表於 11-9-28 22:29
edith_ricky  講得好~!  發表於 11-9-28 16:33


珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


1790#
發表於 11-9-28 16:25 |只看該作者

回覆:currymama 的帖子

我試過好多方法~佢係越嚟越依賴我吖~就嚟做埋佢吖媽啦

一齊五年幾~近呢兩年就變成噤




珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


1791#
發表於 11-9-28 16:27 |只看該作者

回覆:823 Day 1一齊入黎傾下計, 齊齊為大家打下氣啊~~

又深返了
myphoto.jpg




男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1792#
發表於 11-9-28 16:34 |只看該作者
aubmaki 發表於 11-9-28 16:27
又深返了

返來唷~~~


珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


1793#
發表於 11-9-28 16:38 |只看該作者

回覆:edith_ricky 的帖子

琴日淺一半色咖~
而家即係幾多%?




男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


1794#
發表於 11-9-28 16:48 |只看該作者
aubmaki 發表於 11-9-28 16:25
我試過好多方法~佢係越嚟越依賴我吖~就嚟做埋佢吖媽啦

一齊五年幾~近呢兩年就變成噤
同時間冇關係架!男人都鍾意比個女人照顧住,不過有時適當地迫下佢做野都岩既,人冇完美,永遠睇住佢好果面就開心好多!其實你都幾幸福啦,唔使返全職工幫補收入,你c6好負責任好錫你!

點評

rabdotrab  係啊係啊, 你c6都好鍚你啊, 驚你辛苦唔駛你做full time la....  發表於 11-9-28 22:31


珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


1795#
發表於 11-9-28 16:53 |只看該作者

回覆:currymama 的帖子

因為我返兩份pt同返正職人工差不多咋




男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


1796#
發表於 11-9-28 16:54 |只看該作者
aubmaki 發表於 11-9-28 16:27
又深返了
有望有望,好快到你bingo架喇!


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1797#
發表於 11-9-28 16:55 |只看該作者
aubmaki 發表於 11-9-28 16:38
琴日淺一半色咖~
而家即係幾多%?

3-40%呀我覺得~


珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


1798#
發表於 11-9-28 16:57 |只看該作者

回覆:currymama 的帖子

心情好亂




男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


1799#
發表於 11-9-28 16:58 |只看該作者
aubmaki 發表於 11-9-28 16:53
因為我返兩份pt同返正職人工差不多咋
但係你鍾意幾時o係屋企訓都冇問題,我地呢d返全職工,想訓晏少少都驚遲到架!

所以其實你真係好過好多人,至少你唔做都有c6養!

點評

rabdotrab    發表於 11-9-28 22:34


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1800#
發表於 11-9-28 17:00 |只看該作者
currymama 發表於 11-9-28 16:58
但係你鍾意幾時o係屋企訓都冇問題,我地呢d返全職工,想訓晏少少都驚遲到架!

所以其實你真係好過 ...

係喎...個lifestyle好死...~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo