跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20954


1781#
發表於 05-11-25 11:21 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

re : 1127 野餐, 天氣唔錯.... 有 20~24度, 我地可以如期
1點開始

[size=large]天氣預報


伯爵府

積分: 16163


1782#
發表於 05-11-25 11:23 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

魔鬼ee
唔舒服要睇大夫架,小心身體,星期日要見你同yiyi姐姐架


侯爵府

積分: 20954


1783#
發表於 05-11-25 11:25 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

OO >> 飲多少少暖水 , 保重呀, 我地星期日見.
一個四肢不全o既人活著都唔係容易, 重要係媽媽, 真係 ....
佩服 , 我諗起千禧BB 入面有個冇手o既
媽媽 :-|


伯爵府

積分: 17542


1784#
發表於 05-11-25 11:28 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

Astha妹妹,
放心...我知道ga la....為左報答你ga關心....我一定會盡力帶多D熱浪出來ga...偷偷比你嚐一嚐
reginang 寫道:
魔鬼ee
唔舒服要睇大夫架,小心身體,星期日要見你同yiyi姐姐架


男爵府

積分: 5364


1785#
發表於 05-11-25 11:30 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

oo>>第1時間打開左la,可能太耐,所以睇過都唔記得lou 妳快d去休息下,咪咁粗勞ar :mrgreen:

cherry媽>>1點鐘,ok 今次又辛苦妳幫大家安排

a媽>>


男爵府

積分: 5364


1786#
發表於 05-11-25 11:33 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

me too,佢個仔依家都好大la 細個果時佢ar媽真係好辛苦,此終無左雙手真係好唔方便 :-|
cherrybibi 寫道:
我諗起千禧BB 入面有個冇手o既
媽媽 :-|


伯爵府

積分: 16163


1787#
發表於 05-11-25 11:35 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

魔鬼ee
我試一口就夠喇
karencircle 寫道:
Astha妹妹,
放心...我知道ga la....為左報答你ga關心....我一定會盡力帶多D熱浪出來ga...偷偷比你嚐一嚐[quote]


伯爵府

積分: 16163


1788#
發表於 05-11-25 11:36 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

tinhei

你係定左返早更 or 自由更


禁止發言

積分: 3681


1789#
發表於 05-11-25 11:36 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17542


1790#
發表於 05-11-25 11:37 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

車車,
我講到唔清唔楚添.....
本書個主人翁係男仕....我見佢提及佢媽咪時....覺得“她”很棒呀。
係咪明珠台個套千禧BB?
cherrybibi 寫道:
OO >> 飲多少少暖水 , 保重呀, 我地星期日見.
一個四肢不全o既人活著都唔係容易, 重要係媽媽, 真係 ....
佩服 , 我諗起千禧BB 入面有個冇手o既
媽媽 :-|


男爵府

積分: 5364


1791#
發表於 05-11-25 11:39 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

a媽>>小小自由更la,因為無特別話返幾點,一般我會返10:00-11:00,返夠4個鐘就收工 :mrgreen:

藍媽>> cc派位攪成點ar


大宅

積分: 2545


1792#
發表於 05-11-25 11:40 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

好似好內冇做呢[quote]
karencircle 寫道:
車車,
我講到唔清唔楚添.....
本書個主人翁係男仕....我見佢提及佢媽咪時....覺得“她”很棒呀。
係咪明珠台個套千禧BB?[quote]
[img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_25.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_23.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_20.gif[/img]


侯爵府

積分: 20954


1793#
發表於 05-11-25 11:41 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

佢亞媽噚日講話 a 妹食左會用酷刑 :-| ,
我地要唔要諗下點樣比 a 妹食左又冇人發覺呀 ........
a 媽 ~ 睇唔到,聞唔到,聽唔到..... :mrgreen: :mrgreen:
karencircle 寫道:
Astha妹妹,
放心...我知道ga la....為左報答你ga關心....我一定會盡力帶多D熱浪出來ga...偷偷比你嚐一嚐


大宅

積分: 2545


1794#
發表於 05-11-25 11:44 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

車車:
收咗花.....thx....
[img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_25.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_23.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_20.gif[/img]


侯爵府

積分: 20954


1795#
發表於 05-11-25 11:46 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

tinhei >> 唔好客氣啦, 我都有得玩

OO >> 係明珠台個套呀

藍媽 >> 都冇咩要帶啦, 妳又要帶住 cc, 又咁大個肚,
妳預備o黎食多 d 啦


男爵府

積分: 6772

好媽媽勳章 畀面勳章


1796#
發表於 05-11-25 11:47 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

Dear all,

Emerson cannot attend this Sunday gathering as he is not feeling well since 11/20 (Sunday), he gets high fever (104) for several days and he is now in hosipital starting from Wednesday and I think he needs to stay for 2-3 more days.

Sorry that I cannot bring my banana cake to you all. Next time la!
    


伯爵府

積分: 16163


1797#
發表於 05-11-25 11:51 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

son ma
poor emerson, sure he will get well soon.
we will pray for you


男爵府

積分: 5364


1798#
發表於 05-11-25 11:52 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

tamme>>

cherry媽>>記得到時偷食要抹咀 唔係a妹同a媽kiss時會發現咸咸地

sonma>>希望Emerson早日康復,妳自己都要小心身體,出入都帶多件外套


侯爵府

積分: 20954


1799#
發表於 05-11-25 11:54 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

son ma >> 收到妳花啦, 希望 Emerson 快 d 好返,
下次一齊再玩過呀


伯爵府

積分: 17542


1800#
發表於 05-11-25 11:54 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

SONMA,
最緊要Emerson快快脆好返.....係感冒定喉嚨發炎呀??
你照顧佢時....你都要小心身體呀......
下次等埋你同Emerson再玩過....等住你ga香蕉蛋糕

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo