立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 15926
Chumeiying 發表於 12-7-31 20:15 若試這個,用柏翠法包menu3是否做到法包感覺?
NoelB 發表於 12-7-31 21:41 那個250g正的,真係不用牛油都好易甩
男爵府
積分: 8605
原帖由 柒子 於 12-07-31 發表 其實唔係乜特別方法. 只係整包時..直接法計.
原帖由 KBIB2008 於 12-07-31 發表 本帖最後由 KBIB2008 於 12-7-31 10:44 編輯
原帖由 辣椒仔coco 於 12-07-31 發表 哇, 大製作啊. 好多靚包包
原帖由 KBIB2008 於 12-07-31 發表 蟲蟲包好可愛呀! 焗的時候插兩條意粉去扮觸鬚得唔得呢!
珍珠宮
積分: 31623
NoelB 發表於 12-7-31 22:28 真失敗,杯子包竟然焗唔熟
NoelB 發表於 12-7-31 22:37 我同阿仔講,懶蟲包係做俾懶蟲食,佢即刻話不吃。當然最後有吃啦,亦都當然佢繼續做懶蟲 ...
原帖由 GG9190 於 12-07-31 發表 你放雪柜? 我上次整, 一個星期到, 未食嗰啲發咗霉呀
原帖由 柒子 於 12-07-31 發表 一係搓到佢一碌碌似泰個個d狗屎咁.. 再烘乾...好味道..
原帖由 GG9190 於 12-07-31 發表 你應該加埋:食咗就吾懶
原帖由 GG9190 於 12-07-31 發表 你焗咗幾耐呀?焗吾熟啲包係點架?係咪裏面濕濕地咁
原帖由 柒子 於 12-07-31 發表 嗚..其實我好大鄉里.. Menu 1我只係試過一次.
NoelB 發表於 12-7-31 22:26 咁酵母係跟糖奶落?即係一pat粉漿放一個鐘後開波?
原帖由 柒子 於 12-07-31 發表 可能老淘野一批批貨. 我用個D銻模就一定要塗..但要好薄...我用Olive oil..
積分: 46531
NoelB 發表於 12-7-31 09:20 交功課,老麵種芝士火腿包,杯仔包係帶俾同事,蟲蟲包係做俾家中的懶蟲,希望食完不懶惰啦 芝士火 ...
NoelB 發表於 12-7-31 22:57 可能都係,每lot不同的
NoelB 發表於 12-7-31 22:41 我上次都係呀,想試肉鬆包時,發現…發毛了
NoelB 發表於 12-7-31 22:54 杯位內仲係好白好似發好的麵團,諗起都太失敗了
原帖由 柒子 於 12-07-31 發表 係呀..酵母...鹽..糖....奶.打粉時先加.. 個一粒鐘...俾麵粉同水起作用..
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy