烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   38


伯爵府

積分: 15926


1781#
發表於 12-7-31 21:54 |只看該作者
Chumeiying 發表於 12-7-31 20:15
若試這個,用柏翠法包menu3是否做到法包感覺?

嗚..其實我好大鄉里..

Menu 1我只係試過一次.

Menu 3同5..未試過.

好多時都係自編..

現在用焗爐焗只係用menu 4, menu 9...


伯爵府

積分: 15926


1782#
發表於 12-7-31 22:02 |只看該作者
NoelB 發表於 12-7-31 21:41
那個250g正的,真係不用牛油都好易甩

可能老淘野一批批貨.

我用個D銻模就一定要塗..但要好薄...我用Olive oil..


男爵府

積分: 8605


1783#
發表於 12-7-31 22:26 |只看該作者

引用:Quote:NoelB+發表於+12-7-31+08:42+睇完都

原帖由 柒子 於 12-07-31 發表
其實唔係乜特別方法.

只係整包時..直接法計.
咁酵母係跟糖奶落?即係一pat粉漿放一個鐘後開波?




男爵府

積分: 8605


1784#
發表於 12-7-31 22:27 |只看該作者

引用:+本帖最後由+KBIB2008+於+12-7-31+10:44+編

原帖由 KBIB2008 於 12-07-31 發表
本帖最後由 KBIB2008 於 12-7-31 10:44 編輯
係好軟㗎,其實睇落去都ok呀,又唔係形容得咁差





男爵府

積分: 8605


1785#
發表於 12-7-31 22:28 |只看該作者

引用:Quote:NoelB+發表於+12-7-31+09:20+交功課

原帖由 辣椒仔coco 於 12-07-31 發表
哇, 大製作啊.

好多靚包包
真失敗,杯子包竟然焗唔熟




男爵府

積分: 8605


1786#
發表於 12-7-31 22:37 |只看該作者

引用:Quote:NoelB+發表於+12-7-31+09:20+交功課

原帖由 KBIB2008 於 12-07-31 發表
蟲蟲包好可愛呀! 焗的時候插兩條意粉去扮觸鬚得唔得呢!
我同阿仔講,懶蟲包係做俾懶蟲食,佢即刻話不吃。當然最後有吃啦,亦都當然佢繼續做懶蟲



點評

是因    發表於 12-8-1 00:40


珍珠宮

積分: 31623

醒目開學勳章


1787#
發表於 12-7-31 22:39 |只看該作者
NoelB 發表於 12-7-31 22:28
真失敗,杯子包竟然焗唔熟
你焗咗幾耐呀?焗吾熟啲包係點架?係咪裏面濕濕地咁


珍珠宮

積分: 31623

醒目開學勳章


1788#
發表於 12-7-31 22:41 |只看該作者
NoelB 發表於 12-7-31 22:37
我同阿仔講,懶蟲包係做俾懶蟲食,佢即刻話不吃。當然最後有吃啦,亦都當然佢繼續做懶蟲



...
你應該加埋:食咗就吾懶


男爵府

積分: 8605


1789#
發表於 12-7-31 22:41 |只看該作者

引用:Quote:柒子+發表於+12-7-31+15:55+肉鬆..整

原帖由 GG9190 於 12-07-31 發表
你放雪柜?
我上次整, 一個星期到,
未食嗰啲發咗霉呀
我上次都係呀,想試肉鬆包時,發現…發毛了mouth:




男爵府

積分: 8605


1790#
發表於 12-7-31 22:50 |只看該作者

引用:Quote:GG9190+發表於+12-7-31+16:16+我淨係

原帖由 柒子 於 12-07-31 發表
一係搓到佢一碌碌似泰個個d狗屎咁..

再烘乾...好味道..

我諗起都:;pppp:
看來我真不適合做肉鬆了




男爵府

積分: 8605


1791#
發表於 12-7-31 22:52 |只看該作者

引用:Quote:NoelB+發表於+12-7-31+22:37+我同阿

原帖由 GG9190 於 12-07-31 發表
你應該加埋:食咗就吾懶
有講呀,結果食完後全日唔肯聽電話,因為做緊懶蟲囉




男爵府

積分: 8605


1792#
發表於 12-7-31 22:54 |只看該作者

引用:Quote:NoelB+發表於+12-7-31+22:28+真失敗

原帖由 GG9190 於 12-07-31 發表
你焗咗幾耐呀?焗吾熟啲包係點架?係咪裏面濕濕地咁
杯位內仲係好白好似發好的麵團,諗起都太失敗了




男爵府

積分: 8605


1793#
發表於 12-7-31 22:55 |只看該作者

引用:Quote:Chumeiying+發表於+12-7-31+20:15+若

原帖由 柒子 於 12-07-31 發表
嗚..其實我好大鄉里..

Menu 1我只係試過一次.
1,3,8我都未用過。只係4,5,7,9,10同12咋大家差不多




伯爵府

積分: 15926


1794#
發表於 12-7-31 22:55 |只看該作者
NoelB 發表於 12-7-31 22:26
咁酵母係跟糖奶落?即係一pat粉漿放一個鐘後開波?


係呀..酵母...鹽..糖....奶.打粉時先加..

個一粒鐘...俾麵粉同水起作用..



男爵府

積分: 8605


1795#
發表於 12-7-31 22:57 |只看該作者

引用:Quote:NoelB+發表於+12-7-31+21:41+那個250

原帖由 柒子 於 12-07-31 發表
可能老淘野一批批貨.

我用個D銻模就一定要塗..但要好薄...我用Olive oil..
可能都係,每lot不同的




珍珠宮

積分: 46531

2024年龍年勳章 畀面勳章


1796#
發表於 12-7-31 22:58 |只看該作者
NoelB 發表於 12-7-31 09:20
交功課,老麵種芝士火腿包,杯仔包係帶俾同事,蟲蟲包係做俾家中的懶蟲,希望食完不懶惰啦
芝士火 ...


....好正WOR...
Stay Hungry , stay foolish !!


伯爵府

積分: 15926


1797#
發表於 12-7-31 23:01 |只看該作者
NoelB 發表於 12-7-31 22:57
可能都係,每lot不同的

快D加入銻模鋁模大家庭..

一齊由黐模開始...哈..




珍珠宮

積分: 46531

2024年龍年勳章 畀面勳章


1798#
發表於 12-7-31 23:05 |只看該作者
NoelB 發表於 12-7-31 22:41
我上次都係呀,想試肉鬆包時,發現…發毛了


我晌D 肉鬆放左幾包乾燥, 保鮮包...KEEP 得耐好多...重要一定係涷曬無水氣先好入盒....
Stay Hungry , stay foolish !!


珍珠宮

積分: 46531

2024年龍年勳章 畀面勳章


1799#
發表於 12-7-31 23:09 |只看該作者
NoelB 發表於 12-7-31 22:54
杯位內仲係好白好似發好的麵團,諗起都太失敗了


你個焗爐係咪有D 壞?? 有時見你D 包面係黑, 放晌吐司模都會黑......但唔焗夠時間, 包包又唔熟....你有無用錫箔紙蓋面先, KEEP住有170度(實際溫度)焗, 差不多好先取走錫箔紙....用時間代替溫度....
Stay Hungry , stay foolish !!


男爵府

積分: 8605


1800#
發表於 12-7-31 23:29 |只看該作者

引用:Quote:NoelB+發表於+12-7-31+22:26+咁酵母

原帖由 柒子 於 12-07-31 發表
係呀..酵母...鹽..糖....奶.打粉時先加..

個一粒鐘...俾麵粉同水起作用..
咁好似真係直接法先睇到分別喎,好耐無試直接法了




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo