Re: 06年6月-7月北海道自由行
下!! 咁化學架咋
佢個website 好似影到好大咁架喎, 咁揾丁既 :evil:
[quote]
Smilesun 寫道:
ChristyBBmama
我舊年有去千代田農場,有幾個小圈,每個圍住兩三隻羊呀,馬仔呀,咁架咋,另外仲有幾個好似亭咁,入面唔知有乜,不過我的時間唔夠用,無人理我,又無人俾我問,驚浪費時間無行到好入,至於揀士多啤梨,我行入去伸個頭望下,得好少,個場又好細,又無人理我,所以我無揀...最後走
[img align=left]http://www.fx-word.com/img1/20070115/1168850504I.gif[/img]