親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7420


1781#
發表於 06-6-20 00:35 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

wow! 好快喎, 咁你既行程有咩心水 有好野記住報料喎
[img align=left]http://www.fx-word.com/img1/20070115/1168850504I.gif[/img]


大宅

積分: 1453


1782#
發表於 06-6-20 00:52 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

係呀, 係呢到可以摘果架!

ChristyBBmama 寫道:
hay

你有興趣入去look look la :wink:

千代田農場


複式洋房

積分: 107


1783#
發表於 06-6-20 01:21 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

我第一次帶BB去旅行,當plan緊8日7夜的行程時,突然想想,行程咁緊密,阿B會否頂唔順?(我由東京上北海道再玩番落東京)行程好多時會出外,又搭夜車,又租車,酒店會日日不同,咁阿B米無得瞓?(雖然已經預左,但始終有D担心)
有冇媽咪可以分享帶阿B外遊心得!


男爵府

積分: 7257


1784#
發表於 06-6-20 09:43 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

我之前帶仔仔去旅行, 多是用relax的mode.
去過布吉, 不轉酒店會方便好多. 而且布吉消費低, 次次taxi出入都無問題. 仔仔1.5yrs old唔會辛苦.
如果小朋友太細個, 天天轉酒店會辛苦一些, 咁一定要帶bb車呀!
不過這次去日本, 消費高, 不可能下下taxi出入, 觀光點遠, 也不能不轉酒店, 所以行程唔好咁密會好d, 有d地方不防住2晚休息下.


男爵府

積分: 5769


1785#
發表於 06-6-20 09:43 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

ChristyBBmama
我舊年有去千代田農場,有幾個小圈,每個圍住兩三隻羊呀,馬仔呀,咁架咋,另外仲有幾個好似亭咁,入面唔知有乜,不過我的時間唔夠用,無人理我,又無人俾我問,驚浪費時間無行到好入,至於揀士多啤梨,我行入去伸個頭望下,得好少,個場又好細,又無人理我,所以我無揀...最後走
我的大寶貝喜悅晴朗  我的小寶貝光明喜樂
我的編織作品溫暖牌  


複式洋房

積分: 315


1786#
發表於 06-6-20 09:44 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行


Smilesun

我知Nissan and Toyota 都係Sheraton酒店附近有車場取車, 應該方便呀?

另外, 我現在會29/7住洞爺, 希望大家相認到啦!



男爵府

積分: 5769


1787#
發表於 06-6-20 10:51 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

rainbow_lam
我舊年都有帶囡囡去8日7夜北海道,佢果時九個月,因為我地直航北海道,全程開車,bb好多時都係車
我的大寶貝喜悅晴朗  我的小寶貝光明喜樂
我的編織作品溫暖牌  


男爵府

積分: 5769


1788#
發表於 06-6-20 10:52 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

QQ媽媽
Nissan and Toyota貴d 呀...而且我地舊年用開萬事得,都幾好....
我的大寶貝喜悅晴朗  我的小寶貝光明喜樂
我的編織作品溫暖牌  


男爵府

積分: 7420


1789#
發表於 06-6-20 11:40 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

下!! 咁化學架咋 佢個website 好似影到好大咁架喎, 咁揾丁既 :evil:

[quote]
Smilesun 寫道:
ChristyBBmama
我舊年有去千代田農場,有幾個小圈,每個圍住兩三隻羊呀,馬仔呀,咁架咋,另外仲有幾個好似亭咁,入面唔知有乜,不過我的時間唔夠用,無人理我,又無人俾我問,驚浪費時間無行到好入,至於揀士多啤梨,我行入去伸個頭望下,得好少,個場又好細,又無人理我,所以我無揀...最後走
[img align=left]http://www.fx-word.com/img1/20070115/1168850504I.gif[/img]


複式洋房

積分: 315


1790#
發表於 06-6-20 12:09 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Smilesun

oic. 我o地租Toyota Alphard (8人車), 所以住Sheraton冇問題. 因MPV太細, 所以我冇得諗madaz車. 而Toyota Alphard 比 Nissan Elgrand 慳油d, 所以揀佢.

另外, 你地由函館揸車上札幌要5小時, 一個人揸會好辛苦喎! 所以我諗住搭jr落函館, 之後第二日開始, 由函館取車玩番上去 (洞爺, 小樽, 富良野), 最後到新札幌還車. 雖然貴少少, 但老公唔駛太辛苦... 又可以早d到函館玩.


男爵府

積分: 5769


1791#
發表於 06-6-20 12:44 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

QQ媽媽
坐jr去函館都唔平喎,成番人頭應該好貴,你有無計過差幾多...
我老公話係唔同地方還車附加費,等同租多一日喎...佢寧願開長途車,因為我睇住bb,佢
我的大寶貝喜悅晴朗  我的小寶貝光明喜樂
我的編織作品溫暖牌  


男爵府

積分: 5769


1792#
發表於 06-6-20 12:50 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

ChristyBBmama
咁又唔係
我的大寶貝喜悅晴朗  我的小寶貝光明喜樂
我的編織作品溫暖牌  


複式洋房

積分: 107


1793#
發表於 06-6-20 14:50 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

由東京上北海道是因B爸公司的機票去東京就大把位, 去北海道就full到七彩, 而他想去D未去過的地方, 所以便選擇北海道, 但他又不可能取太多假, 所以便出了這樣的行程, 我想要再和他執執行程, 放棄一d地方la!

[quote]
Smilesun 寫道:
rainbow_lam
我舊年都有帶囡囡去8日7夜北海道,佢果時九個月,因為我地直航北海道,全程開車,bb好多時都係車


複式洋房

積分: 315


1794#
發表於 06-6-20 16:13 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

smilesun

要比8400yen one-way fee. 而jr 一程 要8590yen 一位, 我地5大人呀!! 所以最後就算扣除一日租車費, 油費, 停車場費..比在新札幌租車都要多hk$1000 左右.

老公好怕揸長途車 (他已提出了幾次), 又只得佢識揸車, 幫唔到手, 怕揸完5小時車之後, 佢都冇mood再玩函館啦. 亦可能今次係我地第一次租車, 冇經驗, 佢都好怕行錯路浪費時間 (因係函館時間唔多).. ... 未諗掂!! 不過, 大前提都係要大家玩得開心及唔太辛苦, right! :lol:


男爵府

積分: 7420


1795#
發表於 06-6-20 16:28 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

All,

我啱啱睇旅遊書, 發現夕張有個好地方呀

夕張郡長沼町 heidi-farm

這個牧場好似幾正喎, 我原本諗住由登別經夕張睇蜜瓜田和買蜜瓜, 再去富良野o 現在, 可以順便去這個牧場食晏, 餵羊仔和搾牛奶添呀

如果大家都諗住經夕張既, 可以順路去下, 比小朋友体驗下喎 :wink:
[img align=left]http://www.fx-word.com/img1/20070115/1168850504I.gif[/img]


男爵府

積分: 7257


1796#
發表於 06-6-20 18:09 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

各地區祭典, 活動資料:
http://itp.ne.jp/contents/kankonavi/hokkaido/matsuri/hok_mat49.html
各地區100yen shop資料
http://www.cando-web.co.jp/list/hokaido.htm
Japan weather 有即時live tv
http://www.stv.ne.jp/webcam/list/index.html
飲食介紹, 有地圖及coupon
http://www.gnavi.co.jp/hokkaido/


男爵府

積分: 9822

好媽媽勳章


1797#
發表於 06-6-21 00:28 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

仲有呢個choice~~洞爺湖 Lake Hill Farm , 呢個好方便, 好近~~


別墅

積分: 629


1798#
發表於 06-6-21 09:46 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

731mon,

看過您介紹的洞爺lakehill farm真不錯呀! 請問您知道怎樣坐巴士去嗎?

如果我沒有記錯, 您也是訂了kawanami Inn, 您在洞爺的行程會怎樣安排?

我會坐9時左右的JR到洞爺, 約莫11時半到達, 未看到您介紹的FARM之前, 計劃到昭和新山, 有珠山及到行西山火口一帶, 都為寄放行李及甚麼時候去酒店CHECK IN頭痛不已, 第二天一早就要坐JR到登別, 因為想夾番時間睇11:00的企鵝巡遊。

各位媽咪,

是否有媽咪到過洞爺的向日葵花田, 如不是開車, 很難到嗎?
看網頁介紹只知道在昭和新山附近。


男爵府

積分: 5769


1799#
發表於 06-6-21 11:07 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

rachaelmum
洞爺的向日葵花田,係我舊年由昭和新山去洞爺時經過,我地開車,所以唔知難唔難到...不過我記得轉過彎開兩三分鐘車就到洞爺湖畔的酒店區...仲可以望到少少湖...應該唔遠
我的大寶貝喜悅晴朗  我的小寶貝光明喜樂
我的編織作品溫暖牌  


男爵府

積分: 7257


1800#
發表於 06-6-21 12:12 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行


Lee條link有好多唔同種類的車卷套票, 大家look look.
http://www.chuo-bus.co.jp/marutoku/busset3.html

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo