母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   21


大宅

積分: 2348


1781#
發表於 12-11-28 07:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+liyk1217+於+12-11-27+發表我

原帖由 maggie625 於 12-11-27 發表
蠔我超有反應呀。 我初初頭一個月日。食蠔豉粥嫁。 反而咩湯水都冇飲過。懶㷛。 超懶呀

...
我就係見 bk 媽媽咁講先食咁多咋,嘥哂!




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


1782#
發表於 12-11-28 08:07 |只看該作者

引用:餵完、泵清、再改考試卷,而家去訓一粒鐘先

原帖由 貪靚媽 於 12-11-28 發表
餵完、泵清、再改考試卷,而家去訓一粒鐘先
你好犀利呀,可以做到咁多野,我返工之後已經無半夜泵喇,因為女女哩排好飄忽,今朝4:30就醒,5:00就埋身喇。唔知係咪天氣問題,哩幾日都係5點左右就醒,最晏係前日5:45,就黎俾佢玩死




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


1783#
發表於 12-11-28 08:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+maggie625+於+12-11-27+發表

原帖由 liyk1217 於 12-11-28 發表
我就係見 bk 媽媽咁講先食咁多咋,嘥哂!
唔緊要啦,無多左奶但係過左口癮嘛 同埋蠔好有益,好豐富鋅同微量元素係其他食物好少既,會令媽媽健康d~




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


1784#
發表於 12-11-28 09:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+12-11-27+發表手揸

原帖由 twmg 於 12-11-28 發表
我同意,我一路都唔識用手呢,用手只會得少少
少之餘仲痛,手又痛、胸又痛


各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


1785#
發表於 12-11-28 09:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+12-11-27+發

原帖由 liyk1217 於 12-11-28 發表
哈哈,不過前排我老公都晚晚 OT 到凌晨一兩點先返,仲要返埋 weekend,我覺得仲衰過出 trip,因為我會等佢 ...
我老公會6pm返黎,響屋企開會,所以我覺得佢響屋企都係做緊野,幫唔到手,同個人唔響屋企係冇分別…我會訓先唔等佢,所以成日都傾唔到計、冇溝通!

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


別墅

積分: 689


1786#
發表於 12-11-28 09:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+貪靚媽+於+12-11-28+發表餵完

原帖由 pikupi 於 12-11-28 發表
你好犀利呀,可以做到咁多野,我返工之後已經無半夜泵喇,因為女女哩排好飄忽,今朝4:30就醒,5:00就埋身 ...
我𠴱都係,如果真係因天氣,咁未成個冬天都...




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


1787#
發表於 12-11-28 09:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+貪靚媽+於+12-11-28+發表餵完

原帖由 pikupi 於 12-11-28 發表
你好犀利呀,可以做到咁多野,我返工之後已經無半夜泵喇,因為女女哩排好飄忽,今朝4:30就醒,5:00就埋身 ...
天氣轉涼我都好少泵奶,今朝谷住都係捉個仔飲左佢咋

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


1788#
發表於 12-11-28 09:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+12-11-27+發

原帖由 liyk1217 於 12-11-28 發表
西式自助餐!不過中間用咗半粒鐘餵奶,我依家又大食咗,差啲唔夠時間食飽飽,啲甜品都係靠同事幫我拎架咋



...
好喔我兩餐飲都係中菜,仲係酒店入面果d中菜!

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


1789#
發表於 12-11-28 09:53 |只看該作者

回覆:半夜泵奶揮手區

我個仔琴晚扭到點幾先訓,越黎越晏訓…

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


子爵府

積分: 10840

陪月勳章


1790#
發表於 12-11-28 10:03 |只看該作者
siutreasure 發表於 12-11-28 09:53
我個仔琴晚扭到點幾先訓,越黎越晏訓…
同你一樣... 阿女哩幾晚都扭到成1點先肯訓... 5點零就醒,, 搞到我無覺好訓... 今朝餵完佢極速訓返個半鐘, 而家都仲好眼訓....


子爵府

積分: 10840

陪月勳章


1791#
發表於 12-11-28 10:09 |只看該作者
twmg 發表於 12-11-28 09:45
我𠴱都係,如果真係因天氣,咁未成個冬天都...



...
希望淨係哩排係咁啦... 前排轉天氣都試過係咁... 仲要就黎3個月,, 驚係猛長期.. 呢個星期有排捱


別墅

積分: 689


1792#
發表於 12-11-28 11:13 |只看該作者

引用:Quote:twmg+發表於+12-11-28+09:45+我†

原帖由 pikupi 於 12-11-28 發表
希望淨係哩排係咁啦... 前排轉天氣都試過係咁... 仲要就黎3個月,, 驚係猛長期.. 呢個星期有排捱 ...
我嗰個響3個月時,有段時間真係食極都唔夠,差不多2個鐘就要食,好彩放大假咋,如果唔係,追唔切




男爵府

積分: 9224


1793#
發表於 12-11-28 11:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+12-11-28+發表希望

原帖由 twmg 於 12-11-28 發表
我嗰個響3個月時,有段時間真係食極都唔夠,差不多2個鐘就要食,好彩放大假咋,如果唔係,追唔切 ...
我個B反而三個月個猛長期冇六個禮拜個咁恐怖,可能慣左第一次猛長期真係嚇到我,差d叫c6買奶粉,好彩c6堅持唔買又覺得我一定夠奶




男爵府

積分: 9224


1794#
發表於 12-11-28 11:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+liyk1217+於+12-11-28+發表哈

原帖由 siutreasure 於 12-11-28 發表
我老公會6pm返黎,響屋企開會,所以我覺得佢響屋企都係做緊野,幫唔到手,同個人唔響屋企係冇分別…我會訓 ...
我依家已經唔等c6,自己5點煮飯,六點食,九點上床....




男爵府

積分: 9224


1795#
發表於 12-11-28 11:33 |只看該作者

引用:Quote:scmtse+發表於+12-11-27+14:06+乜d62

原帖由 pikupi 於 12-11-27 發表
佢地果次無啦啦話上黎"探" 我地, 我已經心知不妙... 點知真係無野搵野黎講 , 我同老公講.. 係咪d ...
仲有傢俬唔啱,可以6299買埋。




男爵府

積分: 9224


1796#
發表於 12-11-28 11:38 |只看該作者

回覆:半夜泵奶揮手區

近排可能我呢邊天氣熱,亞女成日當我泵奶時醒,攪到我要快手快腳攪掂,冇上黎。不過近排病完,d奶量反而跌左,仲要日日跌(自己都輕左兩公斤),雖然夠食,但係有小小驚唔通人奶媽減磅有影響?




男爵府

積分: 9224


1797#
發表於 12-11-28 11:39 |只看該作者

引用:近排可能我呢邊天氣熱,亞女成日當我泵奶時

原帖由 scmtse 於 12-11-28 發表
近排可能我呢邊天氣熱,亞女成日當我泵奶時醒,攪到我要快手快腳攪掂,冇上黎。不過近排病完,d奶量反而跌 ...
定出汗多會奶小?




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


1798#
發表於 12-11-28 12:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+12-11-28+發

原帖由 scmtse 於 12-11-28 發表
我依家已經唔等c6,自己5點煮飯,六點食,九點上床....
9點上床

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 9224


1799#
發表於 12-11-28 12:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+12-11-28+發表我依

原帖由 siutreasure 於 12-11-28 發表
9點上床
上床泵奶




男爵府

積分: 9224


1800#
發表於 12-11-28 12:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+12-11-28+發表我依

原帖由 siutreasure 於 12-11-28 發表
9點上床
不過亞女九點三食最後一餐,第二朝七點幾起身玩。c6幫手餵泵奶。




首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo