立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 5403
TszHin媽咪 寫道: 我仔無呢d功課既 [quote] homacarol 寫道: 係學校既功課黎架, 佢咁懶, 點會自己寫丫.... [quote]
珍珠宮
積分: 35220
homacarol 寫道: 唔知點解,學校個website 仲未post 個家課出黎.....
TszHin媽咪 寫道: carol, 我估到喇, 你一定係入左去星期一, 今天是星期二
水晶宮
積分: 51182
homacarol 寫道: 早晨呀 Hin_bb
HIN_bb 寫道: homacarol 早晨呀,返多兩日又放假啦 [quote] homacarol 寫道: 早晨呀 Hin_bb
homacarol 寫道: 係呀, 我又再近d 考試lor :-( [quote] HIN_bb 寫道: homacarol 早晨呀,返多兩日又放假啦 [quote] homacarol 寫道: 早晨呀 Hin_bb
伯爵府
積分: 18481
homacarol 寫道: HinMa, 我從來都無做過親子燈籠...因為唔掂...hehe 希望你今年拿獎
homacarol 寫道: 我地放 6&7號,星期四五, 我估你囝囝都係, 因為星期六應該係唔駛返學的 ...
HinMa 寫道: HIN_bb & tszhin媽咪, hello.
HinMa 寫道: homacarol, 唔係喎,6&7號係星期五六先o岩. [quote] homacarol 寫道: 我地放 6&7號,星期四五, 我估你囝囝都係, 因為星期六應該係唔駛返學的 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy