影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   4


子爵府

積分: 14701


1781#
發表於 13-4-2 19:36 |只看該作者

回覆:♥ ♥ ♥天屋韓舍~PART 10 ♥ ♥ ♥

亞女話,好嘈呀,點解係咁尖叫既?mouth:mouth:



點評

ChrisWong    發表於 13-4-2 19:41
Waiting for YU


翡翠宮

積分: 93980


1782#
發表於 13-4-2 19:36 |只看該作者
YeungSiuB 發表於 13-4-2 19:35
我一陣整理一下先,現在太多link,我都亂亂地。

我開緊部note,一部pad,一部腦,好忙。
YSIUB,
不用急不用急...THX.



點評

popocat  如果有高清圖 ......   發表於 13-4-3 01:54
ChrisWong    發表於 13-4-2 19:43
fatdenden    發表於 13-4-2 19:41


翡翠宮

積分: 91060

2025勳章蛇年勳章


1783#
發表於 13-4-2 19:40 |只看該作者
MagDog 發表於 13-4-2 19:36
YSIUB,
不用急不用急...THX.
靠晒你嘞!MagDog


水晶宮

積分: 65841

2018復活節勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


1784#
發表於 13-4-2 19:40 |只看該作者
MagDog 發表於 13-4-2 19:34
小小中山裝?
巧合皮呀


珍珠宮

積分: 48162

2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第二回 親子王國15週年勳章


1785#
發表於 13-4-2 19:41 |只看該作者
ChrisWong 發表於 13-4-2 15:07
係公司都無乜mood做嘢, 偷看bk/fb..又諗吓有天首新歌春天点漫步, 在中會吾會唱Kiss..B, 俊秀有無更激既擰 ...

係公司都無乜mood做嘢, 偷看bk/fb, me too 呀!
俊秀有無更激既擰腰, 俊秀已經擰得好勁啦, 重勁 d ???我驚佢整親條腰喎!!!你知啦, 佢話佢係健康的年輕男人, 整親條腰就唔好啦

點評

ChrisWong    發表於 13-4-2 19:43
[img=500,400][/img]


子爵府

積分: 14701


1786#
發表於 13-4-2 19:44 |只看該作者

回覆:♥ ♥ ♥天屋韓舍~PART 10 ♥ ♥ ♥

Fallen leaves



Waiting for YU


翡翠宮

積分: 93980


1787#
發表於 13-4-2 19:48 |只看該作者
有天:我們出道十年了,在這次演出前回想了很多,武道館,ARENAlive,event,廣播等各種活動,對於我們三人來說雖然經過了十年,但是在日本的活動,我們三人想要從今天重新開始(說這段話的時候他眼睛紅了



我很喜歡他們的FALLEN LEAVES..無論韓文, 翻譯後的英文和中文歌詞真是如詩一樣...應該是俊秀填詞和作曲的..


珍珠宮

積分: 40438


1788#
發表於 13-4-2 19:49 |只看該作者

回覆:YeungSiuB 的帖子

明天仲有無直播呢搞得yy個show就完,稍後完show先搵yy,初初驚中毒,所以無搞,不過妳掂咗,即係真係有yy,thx...


子爵府

積分: 14701


1789#
發表於 13-4-2 19:50 |只看該作者

回覆:♥ ♥ ♥天屋韓舍~PART 10 ♥ ♥ ♥

有天在哭了



點評

constanceng  太感動!  發表於 13-4-2 20:02
ChrisWong    發表於 13-4-2 19:58
Waiting for YU


子爵府

積分: 14701


1790#
發表於 13-4-2 19:51 |只看該作者

引用:明天仲有無直播呢搞得yy個show就完,稍後完

本帖最後由 YeungSiuB 於 13-4-2 19:55 編輯
原帖由 ChrisWong 於 13-04-02 發表
明天仲有無直播呢搞得yy個show就完,稍後完show先搵yy,初初驚中毒,所以無搞,不過妳掂咗,即係真 ...

有埋畫面就仲好。我開頭都唔知YY是什麼,用唉瘋又開唔動,好彩今日早左返屋企,攞我相公部note用下。





Waiting for YU


翡翠宮

積分: 93980


1791#
發表於 13-4-2 19:53 |只看該作者
未POST過MY JUNSU...帥啊. BLONDE.



點評

YeungSiuB  好似有張揸槍的。  發表於 13-4-2 19:56


翡翠宮

積分: 93980


1792#
發表於 13-4-2 19:58 |只看該作者
CR. TO NIANS

神速.


珍珠宮

積分: 40438


1793#
發表於 13-4-2 20:01 |只看該作者
YeungSiuB 呢個look我差d認錯係有天,哈哈!



又係喎!!


子爵府

積分: 14701


1794#
發表於 13-4-2 20:02 |只看該作者

回覆:♥ ♥ ♥天屋韓舍~PART 10 ♥ ♥ ♥

Chris,好羨慕你呀。而家齋聽我都好high,你可以睇現在真係好幸福

剛唱完be my girl, 而家EMPTY



點評

ChrisWong  成晚俾JYJ搞到我未執行李呀!  發表於 13-4-2 20:05
Waiting for YU


翡翠宮

積分: 93980


1795#
發表於 13-4-2 20:04 |只看該作者
忍住眼淚嗎? 有飯說有天和俊秀都哭了. ENCORE前.


水晶宮

積分: 63462

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


1796#
發表於 13-4-2 20:04 |只看該作者

回覆:♥ ♥ ♥天屋韓舍~PART 10 ♥ ♥ ♥

啱啱返到屋企,要埋枱dinner, 未上得去睇link. 唱咁多歌,Chris 大發




水晶宮

積分: 63462

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


1797#
發表於 13-4-2 20:05 |只看該作者

回覆:♥ ♥ ♥天屋韓舍~PART 10 ♥ ♥ ♥

有天好型仔!好靚仔




子爵府

積分: 14701


1798#
發表於 13-4-2 20:07 |只看該作者

回覆:♥ ♥ ♥天屋韓舍~PART 10 ♥ ♥ ♥

櫻花海
myphoto.jpg



Waiting for YU


翡翠宮

積分: 93980


1799#
發表於 13-4-2 20:08 |只看該作者
本帖最後由 MagDog 於 13-4-2 20:09 編輯

ChrisWong 成晚俾JYJ搞到我未執行李呀!

CHRIS,
帶傘, 著夠暖和帶YEN.

完了差不多5:00開始, 剛完成..有3句鐘啊.
明, 後天YY米吧也有直播.
我明晚要上學去. 後天吧.


子爵府

積分: 14701


1800#
發表於 13-4-2 20:09 |只看該作者

回覆:♥ ♥ ♥天屋韓舍~PART 10 ♥ ♥ ♥

聽日同後日都繼續有直播架。要聽的快download個apps.



Waiting for YU

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo