心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 28065


1781#
發表於 06-9-1 14:26 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

hihi 婆婆

小路 寫道:
早晨呀!各位


公爵府

積分: 28065


1782#
發表於 06-9-1 14:27 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

午安亞比比

phoebelamlam 寫道:
[size=xx-large]摸零~~~


公爵府

積分: 28065


1783#
發表於 06-9-1 14:28 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

咩事

LOWERBOBO 寫道:
[size=xx-large]CALLING CALLING IVY IVY


公爵府

積分: 28065


1784#
發表於 06-9-1 14:29 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

ok呀...佢返得幾開心...但就勁話個書包好重lor

[quote]
JAY媽 寫道:
太子番學第一日慣吾慣呀??? ]


公爵府

積分: 28065


1785#
發表於 06-9-1 14:37 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

我上晝放左假...而家勁忙...晏d再上o黎玩過 :wave


男爵府

積分: 5993


1786#
發表於 06-9-1 14:41 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

係呀....你係咪買左嗰D護背書包俾佢至咁重咋???頭一日應該吾駛帶書番學噃...

J仔今日番學都開心架...不過佢一見到D同學吾同哂佢就有D不知所措,係咁問我以前D同學响邊...搞到我有D心UP添! :cry:

同埋今年吾同左班主任,個班主任之前都接觸過,佢都好鍚J仔,可能係咁,今日見到佢對J仔好嚴格同埋嚴肅左...我都有D擔心J仔接受吾到添...因為上一年全校上上下下既老師都當佢係BB咁,對佢好溫柔,我地大人就話明啫,我怕J仔嫌老師惡死得滯吾肯番學咋...希望吾好啦.
Ivy124 寫道:
ok呀...佢返得幾開心...但就勁話個書包好重lor

[quote]
JAY媽 寫道:
太子番學第一日慣吾慣呀??? ]
老公VOICEMAIL 1 2 3 愛是恆久忍耐又有恩慈,愛是不嫉妒不自誇不張狂,不作害羞的事,不求自己益處,不輕易發怒,不計算人的惡,不喜歡不義,只喜歡真理,凡事包容,凡事相信,凡事盼望,凡事忍耐,愛是永不止息


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1787#
發表於 06-9-1 16:19 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

等我頂番上雷先得!


翡翠宮

積分: 76971


1788#
發表於 06-9-1 16:20 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

咪反啦禾金練d炸茅曬啦 :-( :-( :-(


男爵府

積分: 7531


1789#
發表於 06-9-1 17:26 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇


公爵府

積分: 28065


1790#
發表於 06-9-1 17:37 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

係護背書包...spi呀
唔關個書包事...係因為今日要帶番晒上次註冊時買o既書返學校...有成7-8本...所以都幾重架

唔緊要啦...咪當訓練下jay仔lor...接觸多d唔同o既人...對佢係好事呀....新同學可能重o岩玩呢

[quote]
JAY媽 寫道:
係呀....你係咪買左嗰D護背書包俾佢至咁重咋???頭一日應該吾駛帶書番學噃...

J仔今日番學都開心架...不過佢一見到D同學吾同哂佢就有D不知所措,係咁問我以前D同學响邊...搞到我有D心UP添! :cry:

同埋今年吾同左班主任,個班主任之前都接觸過,佢都好鍚J仔,可能係咁,今日見到佢對J仔好嚴格同埋嚴肅左...我都有D擔心J仔接受吾到添...因為上一年全校上上下下既老師都當佢係BB咁,對佢好溫柔,我地大人就話明啫,我怕J仔嫌老師惡死得滯吾肯番學咋...希望吾好啦. [quote]


公爵府

積分: 28065


1791#
發表於 06-9-1 17:37 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

唔該晒婆婆

小路 寫道:
等我頂番上雷先得!


公爵府

積分: 28065


1792#
發表於 06-9-1 17:38 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

哦....唔怪得之你今日唔放假啦

ringoivy 寫道:
咪反啦禾金練d炸茅曬啦 :-( :-( :-(


公爵府

積分: 28065


1793#
發表於 06-9-1 17:39 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

bye bye bobo

LOWERBOBO 寫道:


伯爵府

積分: 18231


1794#
發表於 06-9-1 20:24 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇


公爵府

積分: 28065


1795#
發表於 06-9-1 20:25 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

hihi elaine
今日大囡返學點呀? 太子今朝6:40起身...佢話自己對眼好似盲左...睇唔到野喎

elaineho73 寫道:


公爵府

積分: 28065


1796#
發表於 06-9-1 20:28 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

我食飯先....轉頭再返o黎


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1797#
發表於 06-9-1 20:55 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

我返雷啦!!


男爵府

積分: 5993


1798#
發表於 06-9-1 21:08 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

睇緊電樹~~~巧緊張呀~~~~
小路 寫道:
我返雷啦!!
老公VOICEMAIL 1 2 3 愛是恆久忍耐又有恩慈,愛是不嫉妒不自誇不張狂,不作害羞的事,不求自己益處,不輕易發怒,不計算人的惡,不喜歡不義,只喜歡真理,凡事包容,凡事相信,凡事盼望,凡事忍耐,愛是永不止息


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1799#
發表於 06-9-1 21:33 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

睇咩咁剪張呀?
JAY媽 寫道:
睇緊電樹~~~巧緊張呀~~~~


男爵府

積分: 5993


1800#
發表於 06-9-1 21:37 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

睇蛇屍慢蘿!!!家下睇王喜~~~
小路 寫道:
睇咩咁剪張呀? [quote]
JAY媽 寫道:
睇緊電樹~~~巧緊張呀~~~~
[/quote]
老公VOICEMAIL 1 2 3 愛是恆久忍耐又有恩慈,愛是不嫉妒不自誇不張狂,不作害羞的事,不求自己益處,不輕易發怒,不計算人的惡,不喜歡不義,只喜歡真理,凡事包容,凡事相信,凡事盼望,凡事忍耐,愛是永不止息

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo