跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16588


17981#
發表於 10-3-24 10:49 |只看該作者
我今個星期五去影, 貪平日去多個造型, 我都希望蕎蕎到時合作d, 笑多d

原帖由 Brendon_Kat 於 10-3-24 10:32 發表

我都book左星期六去mybabyface度影呀,希望到時Brendon表現得好d啦!!
  


男爵府

積分: 6654

好媽媽勳章 畀面勳章


17982#
發表於 10-3-24 10:52 |只看該作者
lunch去搵間涼茶舖'隊'杯廿四味/五花茶下吓火先啦....會唔會係谷M? 唔知點解自從生完之後, 黎M無痛苦(太開心), 不過就變咗其他奇怪嘅感覺...e.g.水腫, 頭痛...

原帖由 heike 於 10-3-24 10:08 發表
呢排超忙, 壓力又大, 塊面出左好多暗瘡, 大大粒, 响入面谷, 又唔爆果d, 由左耳位置, 到左邊面猪dun, 到下巴, 漫延到右邊面.... 有無解救方法 


男爵府

積分: 6654

好媽媽勳章 畀面勳章


17983#
發表於 10-3-24 11:03 |只看該作者
呢排好似唔見QQ2006打咭咁嘅?? 佢早中夜更都無返喎.


男爵府

積分: 6654

好媽媽勳章 畀面勳章


17984#
發表於 10-3-24 11:15 |只看該作者
正一百佳咸x蛋!!!!!

http://hk.apple.nextmedia.com/te ... amp;art_id=13854889


伯爵府

積分: 16588


17985#
發表於 10-3-24 11:32 |只看該作者


  


別墅

積分: 814


17986#
發表於 10-3-24 11:35 |只看該作者
原帖由 vf2006 於 10-3-24 10:49 發表
我今個星期五去影, 貪平日去多個造型, 我都希望蕎蕎到時合作d, 笑多d


平日去會多個造型咩!!不過我要weekend先得到!


伯爵府

積分: 16588


17987#
發表於 10-3-24 11:36 |只看該作者
我見佢upload咗好多熙熙video係facebook到

原帖由 leung-baby 於 10-3-24 11:03 發表
呢排好似唔見QQ2006打咭咁嘅?? 佢早中夜更都無返喎.
  


伯爵府

積分: 16588


17988#
發表於 10-3-24 11:38 |只看該作者
我係bk見到架

原帖由 Brendon_Kat 於 10-3-24 11:35 發表

平日去會多個造型咩!!不過我要weekend先得到!
  


男爵府

積分: 6650

好媽媽勳章


17989#
發表於 10-3-24 11:45 |只看該作者
又真係幾PK 架喎, 咁衰都得
][img]


男爵府

積分: 6650

好媽媽勳章


17990#
發表於 10-3-24 12:24 |只看該作者
Clayton都係呢隻食2劑的, 都已經食0左喇, 冇法喇
原帖由 heike 於 10-3-24 09:56 發表
阿寶都係呢隻, 係2劑的 (果時想快d食完快d有保護)
][img]


大宅

積分: 1971


17991#
發表於 10-3-24 12:59 |只看該作者
其實我都估她係眼訓,因為之前訓左一陣(但比平時訓少左時間),不過小朋友都估唔到,而且阿囡真係好痴身呀!
我要晒d相呀!放心啦!取相後一定俾大家睇!

原帖由 vf2006 於 10-3-24 10:41 發表
妹妹係咪扭眼瞓呀, 果日見佢好乖好定自己坐, 又好好笑, 好可愛

你有無要晒d相, 定係揀果2x張 , 記得比我哋睇呀


大宅

積分: 1317

好媽媽勳章


17992#
發表於 10-3-24 13:49 |只看該作者
YEAH! YEAH! YEAH!

俊耀一樣CRAZY !

痴身不特止, 佢呢幾日不停講街街, 夜晚都不斷要街街, 話夜晚唔去街, 佢就癲左咁扭計喊, 總之就係要去街! 好煩呀...

原帖由 wongfy 於 10-3-23 15:05 發表
我個女都係咁, 唔通5月13日出世就咁crazy? 我以為我換工人佢先short左, 我放工后簡直冇哂自己時間, 痴到我就c啦! 又越黎越遲sleep (之前8pm 而家成9:30pm), 我都好tired...

我重要出trip, 唔知點算?

...


男爵府

積分: 5926

好媽媽勳章


17993#
發表於 10-3-24 14:03 |只看該作者
孩子不能吃的六種食物

禁忌食物一:3個月內不要鹽
3個月內的嬰兒從母乳或牛奶中吸收的鹽分就足夠了。3個月後,隨著生長發育,寶寶腎功能逐漸健全,鹽的需要量逐漸增加了,此時可適當吃一點點。原則是6個 月後方可將食鹽量每日控制在1克以下。

禁忌食物二:1歲之內不要蜜
週歲內寶寶的腸道內正常菌群尚未完全建立,吃入蜂蜜後易引起感染,出現噁心、嘔吐、腹瀉等症狀。寶寶週歲後,腸道內正常菌群建立,故食蜂蜜無妨。

禁忌食物三:3歲以內不要茶
3歲以內的幼兒不宜飲茶。茶葉中含有大量鞣酸,會干擾人體對食物中蛋白質、礦物質及鈣、鋅、鐵的吸收,導致嬰幼兒缺乏蛋白質和礦物質而影響其正常生長發 育。茶葉中的咖啡因是一種很強的興奮劑,可能誘發少兒多動症。

禁忌食物四:5歲以內不要補
5歲以內是寶寶發育的關鍵期,補品中含有許多激素或類激素物質,可引起骨骺提前閉合,縮短骨骺生長期,導致孩子個子矮小,長不高;激素會干擾生長系統,導 致性早熟。此外,年幼進補,還會引起牙齦出血、口渴、便秘、血壓升高、腹脹等症狀。

禁忌食物五:10歲以內不要醃
10歲以內的兒童不要吃醃製食品。原因有二:一是醃製品(鹹魚、鹹肉、鹹菜等)含鹽量太高,高鹽飲食易誘發高血壓病;二是醃製品中含有大量的亞硝酸鹽,它 和黃曲黴素、苯丙芘是世界上公認的三大致癌物質,研究資料表明:10歲以前開始吃醃製品的孩子,成年後患癌的可能性比一般人高3倍。

禁忌食物六:嬰兒不要吃大豆食品
以色列衛生部正準備發佈一個通知,告誡人們食用大豆類食品必須適量,嬰兒則應盡量避免食用。

這項研究由以色列衛生部主管食品和營養工作的尼贊·卡魯斯基博士以及腫瘤科、兒科、新陳代謝等領域著名專家在內共13人組成的專家委員會進行。經過一年多 調查研究,委員會認為,食用大豆必須適量,因為過量食用會產生副作用。卡魯斯基博士指出,在以色列,人們有時會把以大豆為原料的食品作為嬰兒配方食品,但 大豆本身含有一種植物雌激素,如果攝入量較大,會出現類似於人類雌激素攝入過多等副作用。幾年前,以色列曾經發生過由於食用大豆類食品造成嬰兒缺乏維生素 B,最後導致嬰兒死亡或患永久性神經疾病的案例。
有些國家,比如新西蘭,已經強制要求嬰兒食用大豆類食品必須徵得醫生同意。以色列衛生部雖然暫時不準備發佈強制性規定,但仍決定在衛生、保健系統進行廣泛 宣傳,讓人們警惕大豆類食品的負面作用。
此外,有證據表明雌激素會削弱男性生育能力,因此以色列衛生部建議男性食用大豆類食品也應適量。


民房

積分: 99


17994#
發表於 10-3-24 14:08 |只看該作者
嘩, 識得要去街?!

佢又幾叻, 識講野, 我個女重係ee or or 咋.


原帖由 daisyssl 於 10-3-24 13:49 發表
YEAH! YEAH! YEAH!

俊耀一樣CRAZY !

痴身不特止, 佢呢幾日不停講街街, 夜晚都不斷要街街, 話夜晚唔去街, 佢就癲左咁扭計喊, 總之就係要去街! 好煩呀...

...


大宅

積分: 1317

好媽媽勳章


17995#
發表於 10-3-24 14:21 |只看該作者
今朝佢最新既係講"我去街街", 問你死未?
咁快就諗住自己要去街, 我第日要攞把鎖鎖住度門至得,如果唔係佢實唔知走左去邊呀mouth:!

原帖由 wongfy 於 10-3-24 14:08 發表
嘩, 識得要去街?!

佢又幾叻, 識講野, 我個女重係ee or or 咋.


民房

積分: 99


17996#
發表於 10-3-24 14:38 |只看該作者
好攪笑!!!

原帖由 daisyssl 於 10-3-24 14:21 發表
今朝佢最新既係講"我去街街", 問你死未?
咁快就諗住自己要去街, 我第日要攞把鎖鎖住度門至得,如果唔係佢實唔知走左去邊呀mouth:mouth:" />!


別墅

積分: 991

好媽媽勳章


17997#
發表於 10-3-24 14:47 |只看該作者
唔知有無mami有買過砌嗰d地墊呢? 我之前用緊張一張過嘅tomas地墊已經有d爛啦, 柏皓仔成日都meet... 同埋佢超百厭無時停, 我想買d厚身d嘅地墊呀, 我去淘寶度見到有d係60cmx60cmx2.5cm架..都好似幾好咁, 但係d運費超貴囉....想睇下有無mami有咩好介紹jet


伯爵府

積分: 16588


17998#
發表於 10-3-24 14:51 |只看該作者
俊耀好叻仔, 識講咁多個字, 你哋係咪成日帶佢去街玩呀

原帖由 daisyssl 於 10-3-24 14:21 發表
今朝佢最新既係講"我去街街", 問你死未?
咁快就諗住自己要去街, 我第日要攞把鎖鎖住度門至得,如果唔係佢實唔知走左去邊呀mouth:mouth:" />!
  


子爵府

積分: 13902

好媽媽勳章 醒目開學勳章


17999#
發表於 10-3-24 15:05 |只看該作者
俊耀好叻呀

原帖由 daisyssl 於 10-3-24 14:21 發表
今朝佢最新既係講"我去街街", 問你死未?
咁快就諗住自己要去街, 我第日要攞把鎖鎖住度門至得,如果唔係佢實唔知走左去邊呀mouth:mouth:" />!


子爵府

積分: 13902

好媽媽勳章 醒目開學勳章


18000#
發表於 10-3-24 15:10 |只看該作者
未用過! 我懶, 所以覺得一張過的好用d。 ELLA有一張過的, 超靚呀同埋厚架, size: 4x6尺,
包邊$499.90/pc 可惜我屋企無位擺


原帖由 Jwu 於 10-3-24 14:47 發表
唔知有無mami有買過砌嗰d地墊呢? 我之前用緊張一張過嘅tomas地墊已經有d爛啦, 柏皓仔成日都meet... 同埋佢超百厭無時停, 我想買d厚身d嘅地墊呀, 我去淘寶度見到有d係60cmx60cmx2.5cm架..都好似幾好咁, 但 ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo