跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1971


18001#
發表於 10-3-24 15:13 |只看該作者
嘩!真係好叻仔呀!識講咁多野!

原帖由 daisyssl 於 10-3-24 14:21 發表
今朝佢最新既係講"我去街街", 問你死未?
咁快就諗住自己要去街, 我第日要攞把鎖鎖住度門至得,如果唔係佢實唔知走左去邊呀mouth:mouth:" />!


複式洋房

積分: 326


18002#
發表於 10-3-24 15:27 |只看該作者
期待睇妹妹啲靚相

原帖由 Chingchingming 於 10-3-24 12:59 發表
其實我都估她係眼訓,因為之前訓左一陣(但比平時訓少左時間),不過小朋友都估唔到,而且阿囡真係好痴身呀!
我要晒d相呀!放心啦!取相後一定俾大家睇!

...


子爵府

積分: 12376

好媽媽勳章


18003#
發表於 10-3-24 15:29 |只看該作者
嘩....真係驚為天人呀....有要求, 仲識講, 無野講啦, 俊耀媽, 同囝囝去街街啦.

原帖由 daisyssl 於 10-3-24 14:21 發表
今朝佢最新既係講"我去街街", 問你死未?
咁快就諗住自己要去街, 我第日要攞把鎖鎖住度門至得,如果唔係佢實唔知走左去邊呀mouth:mouth:" />!
請大家留意, 曾經有人係facebook開左我係bk個名既 a/c (Nopan Ma), 當然人人都可以叫nopan, 但此人仲偷埋我囡囡bk張相開fb, 有問題, 大家小心


男爵府

積分: 6654

好媽媽勳章 畀面勳章


18004#
發表於 10-3-24 15:50 |只看該作者


原帖由 daisyssl 於 10-3-24 14:21 發表
今朝佢最新既係講"我去街街", 問你死未?
咁快就諗住自己要去街, 我第日要攞把鎖鎖住度門至得,如果唔係佢實唔知走左去邊呀mouth:mouth:" />!


子爵府

積分: 12376

好媽媽勳章


18005#
發表於 10-3-24 15:51 |只看該作者
elmo都著片片

原帖由 leung-baby 於 10-3-23 17:15 發表
技安謙謙都唔弱架...point腳趾訓教...仲有同Elmo同一睡姿



http://photos-a.ak.fbcdn.ne ...
請大家留意, 曾經有人係facebook開左我係bk個名既 a/c (Nopan Ma), 當然人人都可以叫nopan, 但此人仲偷埋我囡囡bk張相開fb, 有問題, 大家小心


複式洋房

積分: 326


18006#
發表於 10-3-24 16:08 |只看該作者
寶ma,

你呢d壓力瘡最好解救方法係要休息多啲, relax啲, 我都曾經試過, 用過好多方法都唔得, 希望你可以盡量放鬆啲喇.

原帖由 heike 於 10-3-24 10:08 發表
呢排超忙, 壓力又大, 塊面出左好多暗瘡, 大大粒, 响入面谷, 又唔爆果d, 由左耳位置, 到左邊面猪dun, 到下巴, 漫延到右邊面.... 有無解救方法 


別墅

積分: 520


18007#
發表於 10-3-24 16:09 |只看該作者
有問題想問....
請問妳地現在一個禮拜比幾多隻蛋比BB食 ??? 婷婷食1-2隻..但發現我個朋友個B原來食緊每日一隻蛋黃(11個月)....是否太多??? 但她說BB現在腦部發展需要多的蛋...


大宅

積分: 1317

好媽媽勳章


18008#
發表於 10-3-24 16:10 |只看該作者
mouth: 啍, 你地覺得好過癮, 佢無得去街發晒脾四個樣夠晒癲 , 認真唔講得笑!

佢識講街街, 因為佢女麻女麻日日都會同佢去遊戲室玩, 所以識啩!

原帖由 NOPAN 於 10-3-24 15:29 發表
嘩....真係驚為天人呀....有要求, 仲識講, 無野講啦, 俊耀媽, 同囝囝去街街啦.


複式洋房

積分: 326


18009#
發表於 10-3-24 16:15 |只看該作者
想問吓星期五中環嗰個lunch gathering搞唔搞得成架? 唔好意思呀, 我老闆剛剛同我講佢個meeting 取消咗, 唔水出trip lu, 所以我唔可以早啲鼠出來中環join你哋, 惟有等下次再有機會先再join大家.


大宅

積分: 1971


18010#
發表於 10-3-24 16:23 |只看該作者
Edith,
你都幾好野喎!可以join到咁多gathering!仲可以去到中環添!勁呀!

原帖由 yatsingbb 於 10-3-24 16:15 發表
想問吓星期五中環嗰個lunch gathering搞唔搞得成架? 唔好意思呀, 我老闆剛剛同我講佢個meeting 取消咗, 唔水出trip lu, 所以我唔可以早啲鼠出來中環join你哋, 惟有等下次再有機會先再join大家. ...


禁止訪問

積分: 3272

好媽媽勳章


18011#
發表於 10-3-24 16:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3272

好媽媽勳章


18012#
發表於 10-3-24 16:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6654

好媽媽勳章 畀面勳章


18013#
發表於 10-3-24 16:35 |只看該作者
剛剛收到cyberport爬行大賽sms話full咗, 要個日5點後去等後補位置......5點後?!去等後補位置食晚飯? 係咪有病??!!:;pppp:


男爵府

積分: 6654

好媽媽勳章 畀面勳章


18014#
發表於 10-3-24 16:36 |只看該作者
咁q? 謙謙而家就係一星期2隻蛋黃

原帖由 獅子bb 於 10-3-24 16:35 發表


蛋黃可以提升專注力

6 months - 1 yr old : 一星期2隻蛋黃
1 - 2 yrs old : 一星期 1 隻蛋
2 - 5 yrs old : 一星期 2 隻蛋


複式洋房

積分: 326


18015#
發表於 10-3-24 16:39 |只看該作者
Ming,


唔係成日有機會o, 不過, cwb就無難度, 你出開來cwb早啲約我哋lunch gathering .

原帖由 Chingchingming 於 10-3-24 16:23 發表
Edith,
你都幾好野喎!可以join到咁多gathering!仲可以去到中環添!勁呀!


男爵府

積分: 6654

好媽媽勳章 畀面勳章


18016#
發表於 10-3-24 16:41 |只看該作者
呢隻elmo就係上次萬O大碼pampers超特價時我狂掃3pack嘅時候送架.....我到而家仲未等到呢個特價,我估再有機會都好微 $165有2包56條再送12條平均$1.33一條....我一口氣買咗3pack...早知要埋其餘2pack啦

原帖由 NOPAN 於 10-3-24 15:51 發表
elmo都著片片


男爵府

積分: 6654

好媽媽勳章 畀面勳章


18017#
發表於 10-3-24 16:44 |只看該作者
星期五個中環飯局應該要改期嘞,因為而家只有寶媽同敬諺媽咋....不如再約啦.

原帖由 yatsingbb 於 10-3-24 16:15 發表
想問吓星期五中環嗰個lunch gathering搞唔搞得成架? 唔好意思呀, 我老闆剛剛同我講佢個meeting 取消咗, 唔水出trip lu, 所以我唔可以早啲鼠出來中環join你哋, 惟有等下次再有機會先再join大家. ...


子爵府

積分: 13902

好媽媽勳章 醒目開學勳章


18018#
發表於 10-3-24 16:45 |只看該作者
你好叻喎, 知得好清楚

c啦, 我仲未開始添

原帖由 獅子bb 於 10-3-24 16:35 發表


蛋黃可以提升專注力

6 months - 1 yr old : 一星期2隻蛋黃
1 - 2 yrs old : 一星期 1 隻蛋
2 - 5 yrs old : 一星期 2 隻蛋


子爵府

積分: 13902

好媽媽勳章 醒目開學勳章


18019#
發表於 10-3-24 16:48 |只看該作者
又會咁多人報名既??

原帖由 leung-baby 於 10-3-24 16:35 發表
剛剛收到cyberport爬行大賽sms話full咗, 要個日5點後去等後補位置......5點後?!去等後補位置食晚飯? 係咪有病??!!:;pppp:


別墅

積分: 520


18020#
發表於 10-3-24 16:49 |只看該作者
我都收到同一個回覆.......

原帖由 leung-baby 於 10-3-24 16:35 發表
剛剛收到cyberport爬行大賽sms話full咗, 要個日5點後去等後補位置......5點後?!去等後補位置食晚飯? 係咪有病??!!:;pppp:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo