跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2607


18041#
發表於 10-3-24 20:04 |只看該作者
我4pm 時收到sms話無位, 但6pm 收到更正, 話可參加4/4 (Sun) 1pm 的比賽, 可能係加場. 有無mami都係同時間?



原帖由 leung-baby 於 10-3-24 16:35 發表
剛剛收到cyberport爬行大賽sms話full咗, 要個日5點後去等後補位置......5點後?!去等後補位置食晚飯? 係咪有病??!!:;pppp:


大宅

積分: 1971


18042#
發表於 10-3-24 20:18 |只看該作者
好呀!下次你再約gathering記住叫我啦!我成日都向cwb的!

原帖由 yatsingbb 於 10-3-24 16:39 發表
Ming,


唔係成日有機會o架, 不過, cwb就無難度, 你出開來cwb早啲約我哋lunch gathering 喇.


大宅

積分: 1971


18043#
發表於 10-3-24 20:22 |只看該作者
你就多數要星期一,記得啦!

原帖由 vf2006 於 10-3-24 16:57 發表
好喎, 我出嚟食lunch都好易咋


大宅

積分: 1971


18044#
發表於 10-3-24 20:23 |只看該作者
你無眼花!係頭先覆完你地換的!

原帖由 yatsingbb 於 10-3-24 17:00 發表
係喎! 剛剛都未換嘅? 唔通我眼花?


別墅

積分: 991

好媽媽勳章


18045#
發表於 10-3-24 20:30 |只看該作者
原帖由 heike 於 10-3-24 20:04 發表
我4pm 時收到sms話無位, 但6pm 收到更正, 話可參加4/4 (Sun) 1pm 的比賽, 可能係加場. 有無mami都係同時間?


我都係咁呀, 第一次收到話無位, 跟住隔一陣又收到更正, 我係4月5日1:45PM....不過嗰日係清明喎..唔記得CLICK走呢日TIM..都唔知去唔去到!


大宅

積分: 2607


18046#
發表於 10-3-24 22:31 |只看該作者


[ 本帖最後由 heike 於 10-3-25 09:13 編輯 ]


大宅

積分: 1440

好媽媽勳章


18047#
發表於 10-3-24 22:59 |只看該作者
我都收到更正話 : 4月5日, 1:30pm

原帖由 Jwu 於 10-3-24 20:30 發表


我都係咁呀, 第一次收到話無位, 跟住隔一陣又收到更正, 我係4月5日1:45PM....不過嗰日係清明喎..唔記得CLICK走呢日TIM..都唔知去唔去到!
[url=http://www.TickerFactory.com/]


大宅

積分: 1440

好媽媽勳章


18048#
發表於 10-3-24 23:02 |只看該作者
食lunch 我又去.

蕎蕎 & andrew ma, 其實你地都几遠, 唔怕迟到比人駡咩?

原帖由 Chingchingming 於 10-3-24 20:22 發表
你就多數要星期一,記得啦!

[url=http://www.TickerFactory.com/]


男爵府

積分: 5299

好媽媽勳章


18049#
發表於 10-3-24 23:06 |只看該作者
我做完手術後甩小左了,可以話正常返,所以頭髮開始好厚了!!
我hb話我之前甩得咁勁除左hormones影響外,throid都係其中一個原因喎!!


原帖由 cloudybobo 於 10-3-24 17:02 發表
講開壓力, 我都想知你哋仲有無甩頭髮, 我仲有甩呀


大宅

積分: 1971


18050#
發表於 10-3-24 23:08 |只看該作者
我估她們遲少少都唔怕既!

原帖由 0506baby 於 10-3-24 23:02 發表
食lunch 我又去.

蕎蕎 & andrew ma, 其實你地都几遠, 唔怕迟到比人駡咩?


男爵府

積分: 5299

好媽媽勳章


18051#
發表於 10-3-24 23:23 |只看該作者
shit!!
哎喲
我重正開始考慮請工人.......
之前已經好有保留的了!!!!

唔通真係又要做返窮c9???
:( :( :( :(
婆婆湊唔到琳琳了,琳琳太活躍了.....
公公又唔知因乜又走去接裝修工程,leave婆婆自已湊琳琳......................
哎.....



男爵府

積分: 5299

好媽媽勳章


18052#
發表於 10-3-24 23:42 |只看該作者
ha ha ha ha................
榛媽...
唔好唔happy, 我做左琳琳人肉牙膠 6 個月了,我現在的身份係佢的阿4,樹(因為佢係monster monkey),人肉牙膠,尖叫對象,沖涼潑水的目標,sleep時踢同打的人肉沙包........



不過,我好happy,因為有你同其它媽媽倍我囉
:;pppp: :;pppp:

原帖由 GLOLY 於 10-3-23 14:54 發表
呢個星期,榛榛都進入CRAZY狀態,一見到佢個愛爸就要扮樹熊,我完全可以收工.......沖涼唔肯起身,抹面咆哮,出左4隻牙就係甘搵機會咬我,唔鐘意就BU我,朝早自己起左身就搵玩具掟過隔離床GE我...........我都有阿媽生,點解 ...


大宅

積分: 3618


18053#
發表於 10-3-24 23:51 |只看該作者
哎呀...cloudybobo, 你令我覺得有d被起底的感覺添! 哈哈!

我又冇咩太大所謂的...因為我d相要在fb friend左先睇到架...加上那時d同事想睇,又費事搬相簿,就upload上fb囉! 至於泳衣照,哈哈!都係半身啫...

哈!整嘢食...真係有排都比唔上你&皓媽丫!我邊敢出聲喎
同埋我都係未有嵐嵐前就會有時間整吓...現在嵐嵐返來,連煮飯都少丫...係最近先開始煮半餐(即係煮d,又買d現成咁)唔想餐餐都外賣囉!mouth:


原帖由 cloudybobo 於 10-3-24 17:41 發表
見到leung-baby的post, 走咗去你度8, 我想講, 我都係去澳洲架, 同埋呢, 有幸見到你的結婚相, 我真係無勇氣放d結婚相上去.......仲有, 最最最榮幸係睇到你的泳衣照呀!!

仲有, 原來你都識整下野食的, 但從來無聽你提 ...


大宅

積分: 1440

好媽媽勳章


18054#
發表於 10-3-24 23:54 |只看該作者
gurgur
好掛住你呀, 無見琳琳張相好耐啦!
如果你同先生唔介意多個外人一齊住, 請工人其實都ok. 你唸清楚要做full time mom, 還是working mom 未嫁?

原帖由 gurgur 於 10-3-24 23:23 發表
shit!!
哎喲
我重正開始考慮請工人.......
之前已經好有保留的了!!!!

唔通真係又要做返窮c9???
:( :( :( :(
婆婆湊唔到琳琳了,琳琳太活躍了.....
公公又唔知因乜又走去接裝修工程,leave ...
[url=http://www.TickerFactory.com/]


大宅

積分: 3618


18055#
發表於 10-3-24 23:58 |只看該作者
cloudybobo,

哈!其實嵐嵐係同我們一齊去honeymoon架!那時一個月都未夠,所以根本唔知道呢!
好彩最後冇玩跳傘咋,如果唔係,嵐嵐唔知跳左去邊lu

我地next station係紐西蘭丫!
不過唔知幾時先有得去呢...


大宅

積分: 3618


18056#
發表於 10-3-25 00:01 |只看該作者
你會唔會係請工人去婆婆屋企,又或者叫婆婆去你屋企,咁會唔會好d丫?

其實我都一直解決唔到哩個問題,所以先對d工人「間」唔落手囉!

原帖由 gurgur 於 10-3-24 23:23 發表
shit!!
哎喲
我重正開始考慮請工人.......
之前已經好有保留的了!!!!

唔通真係又要做返窮c9???
:( :( :( :(
婆婆湊唔到琳琳了,琳琳太活躍了.....
公公又唔知因乜又走去接裝修工程,leave ...


男爵府

積分: 5299

好媽媽勳章


18057#
發表於 10-3-25 00:14 |只看該作者
原帖由 leung-baby 於 10-3-23 10:47 發表
你終於都出現嘞

我a+b眼都ok呀, 睇野好清楚.
睇黎你重出江湖後真係好忙喎
4月份暫時未有gathering, 不過有d媽媽報咗cyberport爬地比賽, 你咁近都可以去啦.

...

原帖由 獅子bb 於 10-3-23 11:16 發表


gurgur....你返工真係忙得咁緊要偷少少時間上bk都唔得 ?? 琳琳點呀 ?? 公公有咩新奇又剌激的 idea 同琳琳玩 ??

原帖由 cloudybobo 於 10-3-23 12:05 發表
佢之前講過, 佢係公司唔係好忙的, 但佢個位後面有部printer, 好多人行嚟行去, 所以唔方便上網


我轉左位了現在係corner位,坐server前面!
但係無事忙囉!!!老闆俾左d inactived的 accounts 我跟,日日都要打n咁多個cold call.....又要出街見客呢!!!
lee 2 日連lunch都唔記得食,但dinner就一餐食埋3餐囉!!!

唉!!!唔好提公公了.........其實都發生左d小事,攪到婆婆唔happy同我好煩,琴晚同hb重由discuss變開火........我竟然有抱住琳琳同隻狗上天台的念頭.......

anyway, 我okay的,唔洗擔心喎!!但如果邊個知有乜辦法可以幫琳琳一覺sleep天光,唔好sleep sleep 下典床典蓆無la la 企起身就請通知聲,如果唔係我就replace佢最後餐奶with red wine 隊醉佢算了


[ 本帖最後由 gurgur 於 10-3-25 00:33 編輯 ]


男爵府

積分: 5299

好媽媽勳章


18058#
發表於 10-3-25 00:27 |只看該作者
如果請工人,我地一定要搬屋呀!!但係要搬大d我地買唔起了!!

有諗緊sell現在層樓出去rent,但又要養得狗又平租好難呀!!
我當然想做FT mom,日日對住個女啦,但無$$$$嘛!!
上個月出左糧,finally有多d spare money 可以買 d expensive 小小的靚衫俾琳琳,見到個女著靚靚我都唔知幾happy!

唉!好似我之前個post,公公婆婆到琳琳的話,我的choice 就 either 搬屋請工人 or 自已湊番....


原帖由 0506baby 於 10-3-24 23:54 發表
gurgur
好掛住你呀, 無見琳琳張相好耐啦!
如果你同先生唔介意多個外人一齊住, 請工人其實都ok. 你唸清楚要做full time mom, 還是working mom 未嫁?


男爵府

積分: 5299

好媽媽勳章


18059#
發表於 10-3-25 00:32 |只看該作者
婆婆同我家都 no space for 工人,就算我家有space, 婆婆公公都唔會來湊........

點解$6500萬無我份?????


原帖由 mc_baby 於 10-3-25 00:01 發表
你會唔會係請工人去婆婆屋企,又或者叫婆婆去你屋企,咁會唔會好d丫?

其實我都一直解決唔到哩個問題,所以先對d工人「間」唔落手囉!


男爵府

積分: 5299

好媽媽勳章


18060#
發表於 10-3-25 00:37 |只看該作者
我office係灣仔,中環至causway Bay的飯局我都得的,最多之後去見客......

原帖由 0506baby 於 10-3-24 23:02 發表
食lunch 我又去.

蕎蕎 & andrew ma, 其實你地都几遠, 唔怕迟到比人駡咩?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo