跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1910

好媽媽勳章


18121#
發表於 10-3-25 15:02 |只看該作者
你指比番佢隻手佢咬?!?! 試過, 不過唔夠佢快.......

原帖由 cloudybobo 於 10-3-25 13:12 發表
你好似係人奶媽喎? 咁咪好痛囉?? nopan之前教過一個避免比佢哋咬的方法, 你試過未??


禁止訪問

積分: 3272

好媽媽勳章


18122#
發表於 10-3-25 15:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3272

好媽媽勳章


18123#
發表於 10-3-25 15:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4035


18124#
發表於 10-3-25 15:11 |只看該作者
gel甲...你係咪玩嘢呀
原帖由 獅子bb 於 10-3-25 15:07 發表


咁勁 ?? 乜你地無幫bb 剪指甲咩 ?? or BB 已經 gel 左長指甲 ??


子爵府

積分: 13902

好媽媽勳章 醒目開學勳章


18125#
發表於 10-3-25 15:21 |只看該作者
聽落好似有d道理, 不過一歲前唔可以蜜糖喎!!

原帖由 獅子bb 於 10-3-25 15:06 發表


我記得有人教如果要幫 bb 戒唔好食手指,唔係搽苦的手指水,而係搽幾日蜜糖嚮佢手指,等佢食左幾日甜手指之後,就唔好再幫佢搽蜜糖,等佢忽然覺得手指無甜味唔好食而唔再鍾意食 !! 我未試究竟 work 唔 work ! 不如你地用同 ...


子爵府

積分: 13902

好媽媽勳章 醒目開學勳章


18126#
發表於 10-3-25 15:23 |只看該作者
nopan教的方法係避免做人肉奶咀, 實則我唔係好明, 大概係佢要咬你, 會先咬到自己的咀, 咁bb會因為痛唔再咬自己 = 唔會再咬你 = 你唔洗做人肉奶咀。

原帖由 natcalbb 於 10-3-25 15:02 發表
你指比番佢隻手佢咬?!?! 試過, 不過唔夠佢快.......


禁止訪問

積分: 3272

好媽媽勳章


18127#
發表於 10-3-25 15:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13902

好媽媽勳章 醒目開學勳章


18128#
發表於 10-3-25 15:45 |只看該作者
如果因為牙痕而食手指, 咁我都接受的; 所以我覺得出晒牙就唔可以食手指囉, 不過我都無介食手指的經驗呀

原帖由 獅子bb 於 10-3-25 15:40 發表


咁人地 一歲 bb 食下手指唔駛咁快要人戒呱....媽媽 ??!! 好似 mj 咁,佢唔駛食奶咀,只係間中食住手指眼教,我諗住 歲半-兩歲 倒先要佢戒手指囉 !! 又會唔會好遲呢 ?? ...


大宅

積分: 2437


18129#
發表於 10-3-25 15:59 |只看該作者
榛榛都係甘,所以想去萬000000換張墊,一來厚D,2來好似襟用D.........
原帖由 mc_baby 於 10-3-25 15:00 發表


嵐嵐就係咁囉!已經爛了2張~


大宅

積分: 2437


18130#
發表於 10-3-25 16:00 |只看該作者
原帖由 carrie0106 於 10-3-25 15:11 發表
gel甲...你係咪玩嘢呀


大宅

積分: 1285

好媽媽勳章


18131#
發表於 10-3-25 16:17 |只看該作者
琳琳ma&煒煒ma,所有野/問題係一時的事,緦有解決方法,我地0905智囊團可能會幫到你地!! 其實,我有時都會火姐眼,但我宜家學緊控制自己情緒,盡可能收起,至少唔係小朋友面前表達....


大宅

積分: 1910

好媽媽勳章


18132#
發表於 10-3-25 16:48 |只看該作者
咁我大穫d... 除咗要同佢戒食指, 仲要戒人奶咀... 到時我咪要搽蜜糖係...

btw, 我都係打算歲半先同佢戒

原帖由 獅子bb 於 10-3-25 15:40 發表


咁人地 一歲 bb 食下手指唔駛咁快要人戒呱....媽媽 ??!! 好似 mj 咁,佢唔駛食奶咀,只係間中食住手指眼教,我諗住 歲半-兩歲 倒先要佢戒手指囉 !! 又會唔會好遲呢 ?? ...


大宅

積分: 1910

好媽媽勳章


18133#
發表於 10-3-25 16:56 |只看該作者
你換sinomax床墊比佢玩?! 洗唔洗用護脊咁勁呀...
我只係諗住換個枕頭比佢, 因為金b唔肯瞓佢自己個細枕, 成日要瞓我個大人枕... 所以想換個小童枕佢用囉~

原帖由 GLOLY 於 10-3-25 15:59 發表
榛榛都係甘,所以想去萬000000換張墊,一來厚D,2來好似襟用D.........


大宅

積分: 3621

畀面勳章


18134#
發表於 10-3-25 16:56 |只看該作者
mj媽, 同意你的講法, 我Hayden都係唔駛食奶咀, 係有時牙痕同眼瞓先食手指, 我都無諗住咁早同佢戒, 歲半先啦, 比佢享受多幾個月...hehehe...我係咪好唔應該...
原帖由 獅子bb 於 10-3-25 15:40 發表


咁人地 一歲 bb 食下手指唔駛咁快要人戒呱....媽媽 ??!! 好似 mj 咁,佢唔駛食奶咀,只係間中食住手指眼教,我諗住 歲半-兩歲 倒先要佢戒手指囉 !! 又會唔會好遲呢 ?? ...


大宅

積分: 1910

好媽媽勳章


18135#
發表於 10-3-25 17:02 |只看該作者
吓! 我以為係比佢咬自己隻手, 等佢知咬人會痛咋......唔怪得唔work啦

nopan, 快d出嚟賜教呀))))))))))

原帖由 cloudybobo 於 10-3-25 15:23 發表
nopan教的方法係避免做人肉奶咀, 實則我唔係好明, 大概係佢要咬你, 會先咬到自己的咀, 咁bb會因為痛唔再咬自己 = 唔會再咬你 = 你唔洗做人肉奶咀。


大宅

積分: 1910

好媽媽勳章


18136#
發表於 10-3-25 17:04 |只看該作者
以前我都係成日整甜品返去請同事/屋企人食... 依家真係無呢支歌仔唱lu... 焗爐都送埋比人喇~:;pppp:

原帖由 cloudybobo 於 10-3-25 13:28 發表
我都會架......所以我都覺得我d同事比我d朋友較有口福


禁止訪問

積分: 3272

好媽媽勳章


18137#
發表於 10-3-25 17:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5926

好媽媽勳章


18138#
發表於 10-3-25 17:08 |只看該作者
原帖由 natcalbb 於 10-3-25 16:56 發表
你換sinomax床墊比佢玩?! 洗唔洗用護脊咁勁呀...
我只係諗住換個枕頭比佢, 因為金b唔肯瞓佢自己個細枕, 成日要瞓我個大人枕... 所以想換個小童枕佢用囉~...


金b,點解你今日可以浦咁耐既?

我呢幾日好唔得閒,又好唔c服,所以冇咩留言! 個肚痛到c,到今日已經係第三日,琴日去左睇e生,e生話腸胃炎,打左針,食左藥都唔好,仲要鬼c咁貴,要成 $280! 有冇攪錯!


大宅

積分: 4035


18139#
發表於 10-3-25 17:10 |只看該作者
你記得食清淡啲呀, 祝你快啲好番...
我呢排都睇咗好多次醫生呀, 咳咗好耐, 前日睇一睇又$450不過係一星期藥!
原帖由 cacathepanda 於 10-3-25 17:08 發表


金b,點解你今日可以浦咁耐既?

我呢幾日好唔得閒,又好唔c服,所以冇咩留言! 個肚痛到c,到今日已經係第三日,琴日去左睇e生,e生話腸胃炎,打左針,食左藥都唔好,仲要鬼c咁貴,要成 $280! 有冇攪錯! ...


大宅

積分: 3621

畀面勳章


18140#
發表於 10-3-25 17:13 |只看該作者
我想問下咁多位mami, 你哋住邊架, 有無開始諗幼稚園...
又會唔會比bb 兩歲就讀..

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo