跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7640


1801#
發表於 07-9-3 21:05 |只看該作者
衰鬼 駛咩唔好意思呀 我打字快嘛 若果唔係點會次次大圍攪活動都係我打出黎姐 D人錯覺仲以為我係攪手添

諗過就算 小朋友 你病左有金毛大佬買餸你吃 金毛又會鍚鍚你 咩病都無啦

原文章由 littlecar 於 07-9-3 20:57 發表
見你打甘多野...真係有D唔好意思...都係個醫生啦...鬼整佢問甘多野....我睇傷風感冒咋嘛....


翡翠宮

積分: 94400

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


1802#
發表於 07-9-3 21:20 |只看該作者
金毛好攪鬼...話說婆婆之前買左個枕頭俾佢...但我驚佢太細用枕頭有危險..放左係櫃到..尋日菲菲攞番出黎俾佢用...就係甘金毛同枕頭做左好朋友...成日對住佢講BB話....又KISS個枕頭...



原文章由 shirleytong28 於 07-9-3 21:05 發表
衰鬼 駛咩唔好意思呀 我打字快嘛 若果唔係點會次次大圍攪活動都係我打出黎姐 D人錯覺仲以為我係攪手添

諗過就算 小朋友 你病左有金毛大佬買餸你吃 金毛又會鍚鍚你 咩病都無啦

...


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


1803#
發表於 07-9-3 22:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


1804#
發表於 07-9-3 22:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 94400

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


1805#
發表於 07-9-3 22:58 |只看該作者
你言重喇...你應該欣賞果D對社會有貢獻....咩傑青呀義工呀...果D至係架嘛...:lol :lol :lol


原文章由 anaBB 於 07-9-3 22:46 發表
小車老師,
其實我真係好佩服你, 好欣賞你, 你要加油, 希望你早日康復:-P


翡翠宮

積分: 94400

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


1806#
發表於 07-9-3 23:02 |只看該作者
我呢隻仔總係怪怪地...仲越來越鍾意擰頭...我之前叫佢唔好放件玩具入口...佢擰完頭之後照放...如事者...我叫佢擰頭再放重複左幾次...最後我唯有收起件玩具...


原文章由 anaBB 於 07-9-3 22:34 發表
金毛真係好可愛:loveliness:


翡翠宮

積分: 94400

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


1807#
發表於 07-9-3 23:03 |只看該作者
人黎呀)))))))) 狼來了呀))))))))))))))


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


1808#
發表於 07-9-3 23:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 94400

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


1809#
發表於 07-9-3 23:15 |只看該作者
我唔係好人呀...我係唔知要打咋...甘下次等我又打先


原文章由 anaBB 於 07-9-3 23:12 發表
你真係好人啦, 淨係"叫佢唔好放件玩具入口", 如果瑞瑞放一件我唔比佢食o既野(例如:手, 紙), 我會叫no no, 再食就叫打打, 再食就真係打佢, 打到佢放低隻手為止
...


翡翠宮

積分: 94400

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


1810#
發表於 07-9-3 23:18 |只看該作者
ANABB

我藥力發作...要訓喇....早抖


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


1811#
發表於 07-9-3 23:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16502


1812#
發表於 07-9-3 23:53 |只看該作者
蛋蛋媽,
你係咪去生活印象影相($380優惠)?22/23都有得影嗎?我約了13/9(四),都想改番六/日

原文章由 蛋蛋媽 於 07-9-1 12:30 發表
喂, 請問爬行比賽係咪22/23都有, 你地有無得楝邊日比賽架, 我想同你地打氣, 但蛋蛋又約左影相, e家22/23都有期影, 咁我應該約邊日好呢?


大宅

積分: 3767


1813#
發表於 07-9-4 04:43 |只看該作者
原文章由 BChiMa 於 07-9-3 17:50 發表
梓悠媽, 大鱷媽, 蛋蛋媽,

多謝晒 :mrgreen:

高級警犬响邊呀



樂樂, 十個月大生日快樂


大宅

積分: 3767


1814#
發表於 07-9-4 04:43 |只看該作者
小車老師,你要振作的呀,我覺得你已經好叻架啦,一個人都可以成日帶朗朗周圍去玩,單親媽媽唔易做架,但你已經做得好好架,我都好佩服你架,有咩事要講出來呀,唔好自己屈埋呀,有我地呢班媽咪同你一起分擔架,祝明天會更好

[ 本文章最後由 jessica2004 於 07-9-4 04:53 編輯 ]


大宅

積分: 3767


1815#
發表於 07-9-4 04:54 |只看該作者
原文章由 littlecar 於 07-9-3 23:18 發表
ANABB

我藥力發作...要訓喇....早抖


抖下啦,訓多的,快的好返,再同朗朗去街街啦:loveliness:


大宅

積分: 3767


1816#
發表於 07-9-4 04:55 |只看該作者
原文章由 anaBB 於 07-9-3 23:12 發表
你真係好人啦, 淨係"叫佢唔好放件玩具入口", 如果瑞瑞放一件我唔比佢食o既野(例如:手, 紙), 我會叫no no, 再食就叫打打, 再食就真係打佢, 打到佢放低隻手為止:evil: 媽媽好惡c
...


我都係咁樣對待小遠子架,hahaha...........


大宅

積分: 3767


1817#
發表於 07-9-4 04:57 |只看該作者
原文章由 MYLIM 於 07-9-3 18:45 發表
小車老師 唔洗:-( wor 神經緊張好多人都有 唔好嚇自己. 放鬆d啦.

可唔可以一覺訓天光呢個問題 我生左梓悠之後都未試過一覺瞓天光 我成日都要起身睇下佢 一晚最少都有10次8次.

...


梓悠好返晒未呀?小遠子同我都好返晒啦:)


大宅

積分: 3767


1818#
發表於 07-9-4 05:00 |只看該作者
原文章由 MMLCY 於 07-9-3 18:55 發表
hi~睇完e生瞓到宜家!
我矇矇矓矓期間, 蚊豬撞頭埋wall, 紅左一達!:-( 成個人醒晒!
好彩瞓醒覺冇事咋! 嚇c我啦!

樂樂, 十個月大快樂!


蚊豬媽,有無好返的呀?
我都試過發夢,夢見小遠子趺穿個頭,嚇到我即刻醒晒,好彩係虛驚一場:lol :lol


大宅

積分: 3767


1819#
發表於 07-9-4 05:00 |只看該作者
恭喜瑞瑞成為8月之星

[ 本文章最後由 jessica2004 於 07-9-4 05:01 編輯 ]


大宅

積分: 3767


1820#
發表於 07-9-4 05:03 |只看該作者
原文章由 esther_fong 於 07-9-3 19:31 發表


http://maggieland.myftp.biz/download/msn/emotion/emotion01.gif
但係我要坐監呢:-( ,老細返咗黎我就多野做啦,但係又心掛掛(掛住你地班靚媽)所以都千方百計上黎look look,但係就唔可以好似以前咁free,成日答傘啫 ...



hahaha.......你可以學蛋媽咁樣開細細格, lee埋打...自製剌激感

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo