跳至

首頁

尾頁
   1


侯爵府

積分: 20676

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 親子達人勳章


1801#
發表於 08-10-29 23:25 |只看該作者
心b媽,

想問你心b同bk d bb 係邊度開生日party呀 ?
每人夾多唔多呀 ?
有d乜野sponsor 搵到呀 ?

我攪緊 ..
就係比 hotel 個邊攪到頭都大 ...


原文章由 lic9 於 08-10-29 19:51 發表
呢排好靜喎﹗大家都忙住安排面試?


大宅

積分: 3513


1802#
發表於 08-10-30 08:39 |只看該作者
原文章由 WYlau 於 08-10-24 15:12 發表
咁以後我咪唔可以係太古城度撞到你囉~

係呀... 終於安頓好晒, 不過e+個位唔方便online, 所以唔可以成日上bk


大宅

積分: 3513


1803#
發表於 08-10-30 08:40 |只看該作者
原文章由 WYlau 於 08-10-29 23:10 發表
係啦,真係幾靜~
星期五, 六兩日臭B都有interview 呀!

都好呀... 多d練習


侯爵府

積分: 20676

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 親子達人勳章


1804#
發表於 08-10-30 09:15 |只看該作者
搬離左太古城咪無得成日shopping lor ..


原文章由 pangchaimami 於 08-10-30 08:39 發表

係呀... 終於安頓好晒, 不過e+個位唔方便online, 所以唔可以成日上bk


大宅

積分: 3246


1805#
發表於 08-10-30 12:27 |只看該作者
我地o係其中一個媽咪公司o既club house搞。

每個大人$200

sponsor,我記得o既有﹕chicco、卡洛塔妮、smart kid's club、Charles Studio、思思樂。

我唔係搞手,詳細list唔知呀﹗

[ 本文章最後由 lic9 於 08-10-30 12:29 編輯 ]


大宅

積分: 3513


1806#
發表於 08-10-30 13:55 |只看該作者
原文章由 zoesychan 於 08-10-30 09:15 發表
搬離左太古城咪無得成日shopping lor ..

哈哈... 不過有德福... 一樣可以shopping....


侯爵府

積分: 20676

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 親子達人勳章


1807#
發表於 08-10-30 14:00 |只看該作者
第一城間家品屋做緊8折 ..
你地有野買就去睇下啦 ..
做埋聽朝咋 ...


大宅

積分: 1815


1808#
發表於 08-10-30 14:10 |只看該作者
係咩?多謝思思媽報料喎!不過我都冇咩嘢要買~

原文章由 zoesychan 於 08-10-30 14:00 發表
第一城間家品屋做緊8折 ..
你地有野買就去睇下啦 ..
做埋聽朝咋 ...


大宅

積分: 1815


1809#
發表於 08-10-30 14:11 |只看該作者
唔係臭B練習,係家長練習呀,哈哈..........


大宅

積分: 3513


1810#
發表於 08-10-30 15:36 |只看該作者
剛剛寄左信去創價, 不過唔記得放入支票... 激死呀!


大宅

積分: 1815


1811#
發表於 08-10-30 15:51 |只看該作者
創價.....我K1都諗住報呀!遲啲可以問你攞料喎!

原文章由 pangchaimami 於 08-10-30 15:36 發表
剛剛寄左信去創價, 不過唔記得放入支票... 激死呀!


大宅

積分: 2122


1812#
發表於 08-10-30 15:56 |只看該作者
原文章由 pangchaimami 於 08-10-30 15:36 發表
剛剛寄左信去創價, 不過唔記得放入支票... 激死呀!


可唔可以請吓有咩好處呀? 我對呢間學校1D認識都無呀?

除左創價外, 你仲報邊D 學校呀?


大宅

積分: 1815


1813#
發表於 08-10-30 16:39 |只看該作者
聽講呢間學校嘅學生絕大部份都可以入到想入嘅小學!教育局公開稱讚佢係全港辦得最出色嘅學校,而且又有學卷,環境又乾淨!

不過有少少concern 就係佢嘅背景,可能同日本真理教有關~

原文章由 3cats 於 08-10-30 15:56 發表


可唔可以請吓有咩好處呀? 我對呢間學校1D認識都無呀?

除左創價外, 你仲報邊D 學校呀?


大宅

積分: 3513


1814#
發表於 08-10-30 17:13 |只看該作者
係呀... 好多人都讚呢間學校架, 我就唔知佢係"教育局公開稱讚佢係全港辦得最出色嘅學校", 不過我幾個fr都係讀佢 & 極力推介架, d老師好關心小朋友&有愛心, 校社大&清潔...
放心啦, 臭b媽, 雖然佢有宗教背景,(好似唔係日本真理教, 直情係創價), 不過學校唔會傳教, 基本上同教會冇關... 值得考慮, 希望唔好因為唔記得放支票而扣印象分啦...


大宅

積分: 2122


1815#
發表於 08-10-30 17:30 |只看該作者
原文章由 WYlau 於 08-10-30 16:39 發表
聽講呢間學校嘅學生絕大部份都可以入到想入嘅小學!教育局公開稱讚佢係全港辦得最出色嘅學校,而且又有學卷,環境又乾淨!

不過有少少concern 就係佢嘅背景,可能同日本真理教有關~

...


唔該兩位....咁2010年讀K1, 咁係咪出年先入得紙呀?


大宅

積分: 2224


1816#
發表於 08-10-31 11:40 |只看該作者
interview


侯爵府

積分: 20676

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 親子達人勳章


1817#
發表於 08-10-31 14:32 |只看該作者
但係我識朋友話佢家姐個仔係創價畢業今年9月小一 ..
佢話追功課追得好辛苦
因為好似話創價強調愉快學習, 係無乜功課, 上傳統小一時會辛苦 ..
但如唸住比小朋友上活動教學果d小學就好wor ..

其實如果思思要考一定得 . .因為老爺係信呢個教, 識好多高層 ..



原文章由 pangchaimami 於 08-10-30 17:13 發表
係呀... 好多人都讚呢間學校架, 我就唔知佢係"教育局公開稱讚佢係全港辦得最出色嘅學校", 不過我幾個fr都係讀佢 & 極力推介架, d老師好關心小朋友&有愛心, 校社大&清潔...
放心啦, 臭b媽, 雖然佢有宗教背景,(好似唔 ...

[ 本文章最後由 zoesychan 於 08-10-31 14:35 編輯 ]


大宅

積分: 1815


1818#
發表於 08-10-31 18:34 |只看該作者
今日剛去完馬鞍山朗思interview, 佢地問啲嘢都幾深呀! 得15個月人仔,就攞3幅相問佢邊個係火車, 邊個係飛機, 邊個係巴士?臭B只係認得巴士咋! 因為其他個兩樣我地都未教佢~


侯爵府

積分: 20676

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 親子達人勳章


1819#
發表於 08-10-31 23:05 |只看該作者
佢地係咪攪錯臭b in k1呀 ...


原文章由 WYlau 於 08-10-31 18:34 發表
今日剛去完馬鞍山朗思interview, 佢地問啲嘢都幾深呀! 得15個月人仔,就攞3幅相問佢邊個係火車, 邊個係飛機, 邊個係巴士?臭B只係認得巴士咋! 因為其他個兩樣我地都未教佢~
...


大宅

積分: 2122


1820#
發表於 08-11-2 09:23 |只看該作者
原文章由 WYlau 於 08-10-31 18:34 發表
今日剛去完馬鞍山朗思interview, 佢地問啲嘢都幾深呀! 得15個月人仔,就攞3幅相問佢邊個係火車, 邊個係飛機, 邊個係巴士?臭B只係認得巴士咋! 因為其他個兩樣我地都未教佢~
...


我仲疑為上次收臭b果間係朗思添......
嘩, 我諗zoey都一樣只係識巴士,因其他2樣野都好少見...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo