懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3104


1801#
發表於 08-1-25 15:51 |只看該作者

回覆 #1797 yvonne200793 的文章

陪產申請會好快full嗎?
我28號至返去覆診至申請啊
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)


大宅

積分: 3104


1802#
發表於 08-1-25 15:53 |只看該作者

回覆 #1799 yvonne200793 的文章

點解我有張紙話屯門醫院無得照既?
又要申請架?
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)


子爵府

積分: 10800

育兒性格勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1803#
發表於 08-1-25 15:54 |只看該作者
原文章由 nochoice83 於 08-1-25 15:50 發表
yvonne,你响邊到照「結構」呀?如果係一次過約埋,又幾好喎!



我係屯門醫院照,所以平d!我知旺角中心有一個女西醫好平,照DVD$600,要隻光碟就$700,佢好細心好好人,不過係上年嘅事,唔知有無加價


男爵府

積分: 5810


1804#
發表於 08-1-25 15:55 |只看該作者
phoebie,你快d問吓醫院勒,原來屯門醫院都有得做「結構」


子爵府

積分: 10800

育兒性格勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1805#
發表於 08-1-25 15:57 |只看該作者
原文章由 phoebie 於 08-1-25 15:51 發表
陪產申請會好快full嗎?
我28號至返去覆診至申請啊



以我所知唔會full呀!因為每個孕婦都可以係30週前申請,不過,你一定要聽產前講坐,而且,屯門醫院陪產除老公外,女性親人都可以


子爵府

積分: 10800

育兒性格勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1806#
發表於 08-1-25 15:59 |只看該作者
原文章由 phoebie 於 08-1-25 15:53 發表
點解我有張紙話屯門醫院無得照既?
又要申請架?



可能我上次嘅不幸佢地幫我照啦!
我知佢地會為34或者35歲嘅媽媽安排照


大宅

積分: 3104


1807#
發表於 08-1-25 15:59 |只看該作者

回覆 #1804 nochoice83 的文章

係囉
我都發覺我成日放流料tim...
唔巧意思啊
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)


男爵府

積分: 5922

好媽媽勳章


1808#
發表於 08-1-25 16:00 |只看該作者
係真係幾舒服架,又平,不過你要預佢有啲縮水,我買中碼,原本都有長添,洗完而家縮到有少少吊腳。 我已經冇用乾衣架喇。

原文章由 nochoice83 於 08-1-25 15:44 發表
見你哋個個都話bossini既運動褲好好,等我都去睇睇先...


大宅

積分: 3104


1809#
發表於 08-1-25 16:01 |只看該作者

回覆 #1806 yvonne200793 的文章

我都不幸過
唔好成日記住啦你
今次我唔岩 我提起
咁...會唔會係年齡問題呢
我今年至26喳
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)


複式洋房

積分: 131


1810#
發表於 08-1-25 16:03 |只看該作者
原文章由 開心叮噹 於 08-1-18 17:21 發表

開始左啦,之前去左bossini買左o的運動褲,個褲頭可以自己用"成"(sorry,唔識打o個個字)control,之前所有既褲已經逼啦.

咁你呢? 我而家反而煩緊2月去日本好凍,都唔知要點著好... ...


我12月頭時都報左團去北海道(12月中先知bingo),但前日终於去了旅行社取消,訂金$4000無得退,因為這個團是辛苦團,由北海道東面玩到北面,滑雪,坐破冰船,浸溫泉...但這些我全部都唔玩得.況且我而家身體狀況都未必handle到..考慮左好耐..都無得選擇..之前都有不停游說老公,因為可以去,我會開心好多!但無法,只好取消...
叮噹,你記緊在日本多穿衣服,行累了便休息!不要太辛苦! 祝你有個愉快旅程!


子爵府

積分: 10800

育兒性格勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1811#
發表於 08-1-25 16:10 |只看該作者
原文章由 phoebie 於 08-1-25 16:01 發表
我都不幸過
唔好成日記住啦你
今次我唔岩 我提起
咁...會唔會係年齡問題呢
我今年至26喳



唔好咁講啦!
可能我兩次時間太近
我上次係旺角中心睇一個女西醫,都好平,
佢好細心好好人


子爵府

積分: 10800

育兒性格勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1812#
發表於 08-1-25 16:12 |只看該作者
原來大家都有寫blog,我都有呀,我都係yahoo呀


大宅

積分: 3104


1813#
發表於 08-1-25 16:13 |只看該作者

回覆 #1811 yvonne200793 的文章

我28號返屯門醫院覆診 問下
之後29號就約左見私家醫生約時間照oscar
咁屯門醫院無既話就可以問私家果度幾多錢
想問 你地知唔知照結構係咪同平時照超聲波一樣架喳?
仲有咩叫照4D 有咩用架
(問題媽媽又黎啦)
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)


大宅

積分: 1817


1814#
發表於 08-1-25 16:16 |只看該作者
原文章由 CheukC9 於 08-1-25 15:36 發表
係架,因為子宮前面係膀胱,如果你愈急就照得愈清楚。我尋晚就係冇之前咁急,所以睇得冇之前咁清楚,嚇死我,重以為有事,都係聽到bb心跳聲先定返哂! 不過我醫生尋日同我講,話我4星期後返去覆診,到時bb有12週,夠大,唔急都會睇得清 ...


剛剛又好肚餓,走去買左個tea食緊...
o我...原來係咁,咁我睇醫生前都係飲多少少水會好o的,因bb只係得10週左右.


大宅

積分: 1817


1815#
發表於 08-1-25 16:18 |只看該作者
原文章由 SukiYaki 於 08-1-25 15:42 發表


======
我禁晚去左bossini買左你所講運動褲,褲頭有繩,原價$99,特價$79(顏色有:黑/藍/灰),我買了黑及藍.勁舒服!!黑色重可以著番工!禁既價錢,非常抵! (但我已經買了大碼,都好似先arm arm好,因為我本身都肥.)有興趣可 ...


係呀,好抵架,未買既靚媽可以去睇下喎!


子爵府

積分: 10800

育兒性格勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1816#
發表於 08-1-25 16:18 |只看該作者
原文章由 phoebie 於 08-1-25 16:13 發表
我28號返屯門醫院覆診 問下
之後29號就約左見私家醫生約時間照oscar
咁屯門醫院無既話就可以問私家果度幾多錢
想問 你地知唔知照結構係咪同平時照超聲波一樣架喳?
仲有咩叫照4D 有咩用架
(問題媽媽又黎啦) ...



照結構係照bb內臟器官,我上次連bb尿道都照到好勁,
4d係可以照到bb個樣,重可以睇到佢有無兔脣呀!


大宅

積分: 1817


1817#
發表於 08-1-25 16:23 |只看該作者
原文章由 phoebie 於 08-1-25 15:49 發表
其實除左運動褲
仲有咩咩衫可以新年著靚靚呢
因為 我除左中學果條之後就無著過運動褲啦...


唉...我都煩緊呢個問題,我諗返到從日本返到香港先可以有時間買.


大宅

積分: 3104


1818#
發表於 08-1-25 16:29 |只看該作者

回覆 #1816 yvonne200793 的文章

唔係結構照兔唇咩@@?
咁4d即係無咩用架啦wo
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)


大宅

積分: 3104


1819#
發表於 08-1-25 16:30 |只看該作者

回覆 #1817 開心叮噹 的文章

我仲要返大陸
上面比香港凍好多
都唔知可以住咩衫
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)


大宅

積分: 1817


1820#
發表於 08-1-25 16:30 |只看該作者
原文章由 SukiYaki 於 08-1-25 16:03 發表


我12月頭時都報左團去北海道(12月中先知bingo),但前日终於去了旅行社取消,訂金$4000無得退,因為這個團是辛苦團,由北海道東面玩到北面,滑雪,坐破冰船,浸溫泉...但這些我全部都唔玩得.況且我而家身體狀況都未必handl ...


下...咁慘呀! 不過無計啦,睇你個行程都知道一定好辛苦,而且我知道北海道玩破冰船係超凍架,所以你cancel都係明智既,唔緊要啦,bb先至係最重要,等生完bb之後再計劃去過啦!

多謝關心,我會架啦,希望呢次travel可以順順利利開開心心...:D

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo