跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3767


1801#
發表於 08-1-9 19:20 |只看該作者
原文章由 esther_fong 於 08-1-9 19:16 發表


瑞媽恨生女呀麻,你唔知咩



咁如果我話我有左.......................係咪就可以free paking架


大宅

積分: 3767


1802#
發表於 08-1-9 19:23 |只看該作者
原文章由 esther_fong 於 08-1-9 19:16 發表


瑞媽恨生女呀麻,你唔知咩



知啦,通晒天啦,仲最好生孖添,咁就可以有三個細路啦


侯爵府

積分: 23339


1803#
發表於 08-1-9 19:23 |只看該作者
原文章由 jessica2004 於 08-1-9 19:20 發表



咁如果我話我有左.......................係咪就可以free paking架



你有左乜先?-( ?-( 肚腩 我地一早就知啦


大宅

積分: 3767


1804#
發表於 08-1-9 19:25 |只看該作者
原文章由 esther_fong 於 08-1-9 19:23 發表



你有左乜先?-( ?-( 肚腩 我地一早就知啦




嘻啁..................唔話你知


大宅

積分: 3767


1805#
發表於 08-1-9 19:27 |只看該作者
師太..........你係邊呀

你跌返落來啦


侯爵府

積分: 23339


1806#
發表於 08-1-9 19:27 |只看該作者
原文章由 jessica2004 於 08-1-9 19:25 發表




嘻啁..................唔話你知



車,好巴閉咩


侯爵府

積分: 23339


1807#
發表於 08-1-9 19:38 |只看該作者
原文章由 jessica2004 於 08-1-9 19:27 發表
師太..........你係邊呀

你跌返落來啦



咁師太係唔係會無左架車


大宅

積分: 3767


1808#
發表於 08-1-9 19:56 |只看該作者
原文章由 shirleytong28 於 08-1-9 17:41 發表
士多 你泊我條街呀 我都會好開心架




泊咪泊囉,驚你有牙咩 .....................


大宅

積分: 3767


1809#
發表於 08-1-9 19:57 |只看該作者
原文章由 esther_fong 於 08-1-9 19:38 發表



咁師太係唔係會無左架車




你唔係度既?


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


1810#
發表於 08-1-9 21:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4411


1811#
發表於 08-1-9 21:59 |只看該作者
其實我62,99都幾好,不過太寵軒軒就唔好:cry:
以前未生軒軒,每晚都上99屋企食飯,一直都'"雙安無事'"
但自從軒軒出世後,問題就開始嚟,除左要教軒軒之外重要教
多3個(c6,62同99)唉.......有時人都癲:-(
軒軒你真係令我歡喜又令我憂
原文章由 Doraemon_ng 於 08-1-9 13:14 發表

其實佢都無咩野既.... 只要我地一出糧, d 錢俾晒俾, 唔好嫌佢煮既野唔乾淨唔新鮮, 同埋唔熟, 唔好出街食飯或使錢買野等, 佢都會好錫我地的.
但我真係忍受唔到麻!:-( 晚晚食完佢d 野, 一定會肚痾( 因有好多小昆蟲). ...


大宅

積分: 4411


1812#
發表於 08-1-9 22:03 |只看該作者
我無追post,我出完post就見到瑞瑞媽話要生3個
佩服佩服
一個軒軒已經攪到我"陀陀令"
原文章由 anaBB 於 08-1-9 21:56 發表
你攪錯啦, 我係想生3個, 打孖我唔掂, 想打孖果個係蛋媽


大宅

積分: 4411


1813#
發表於 08-1-9 22:33 |只看該作者
我都好想上嚟同大家吹吓水,但我個位無電腦:-(
我on line on得"耐"會比人篤背脊
賓賓走左後,我就無咁自己,要得閑先上嚟睇2頁,
所以我lunch time上嚟睇2頁,再出個post,咁就
夠鈡啦
其實我上嚟係想話比你地知我都登記左facebook,
我只係好奇想知有咩玩,不過宜家重摸索階段.........
唔識點玩
原文章由 水怪 於 08-1-9 13:52 發表
你打一個post用左一個鐘﹗ 唔係掛﹗咁你真係要同我地吹多d水啦,咁可以幫你練習打中文﹗:lol :lol


大宅

積分: 4411


1814#
發表於 08-1-9 22:41 |只看該作者
我鬧或者打軒軒會比我阿爸話........唔怪得軒軒唔鈡意你喇,
激c
我都要嘗試吓同阿爸講 (好似念經咁,講多n次)
原文章由 anaBB 於 08-1-9 14:22 發表
你地一定要同62, 99講清楚(叫c6同佢地講).
我家姐試過為左個女鬧我阿爸, 佢話"我鬧個女你呵佢, 佢都唔知自己錯, 你再係咁我唔帶個女返黎" 我地成家人好驚, 家姐真係好嬲 不過自始之後, 家姐鬧個女, 成家靜 ...


大宅

積分: 4411


1815#
發表於 08-1-9 22:50 |只看該作者
我都好想自己湊呀 ,一手一腳去教軒軒,等佢唔洗朝令夕改 ,
.................想下就得
原文章由 Lulu皇后 於 08-1-9 15:02 發表
婷婷都成日蝦亞爺架,食飯一定要食亞爺果碗,但佢唔痴亞爺 亞爺又會嫌佢煩,頂佢唔順,豬肉佢自己都好乖,會自己放好d玩具,玩完就放好先攞第2樣,so我無你地d問題,好好彩,自己湊又真係好好多架,你地諗下啦 ...


大宅

積分: 4411


1816#
發表於 08-1-9 22:54 |只看該作者
好醒啞
原文章由 MYLIM 於 08-1-9 15:06 發表
我覺得自己最精明既係 當年我唔想結婚住 而一哥又想結婚時 我同佢約法三章 迫佢sign左好多不平等條約. (如一定唔同6299住, 如果生bb 又一定唔比佢地湊 等等) 好彩呢家佢仲認數姐.

...


大宅

積分: 4411


1817#
發表於 08-1-9 23:00 |只看該作者
可喜可賀
(做少左自然集中左:lol )
原文章由 littlecar 於 08-1-9 15:41 發表
我今年加人工..出奇地好...我懶左反而少左錯...表現好左...hheee


大宅

積分: 4411


1818#
發表於 08-1-9 23:18 |只看該作者
我99朝早上嚟湊軒軒,煮完晚飯洗完碗先同62返自己屋企,
不過老人家湊仔同我地唔同,諗嘢唔同,手法唔同,
自然磨擦多:(
追左幾頁post,出左幾post ,又已經好夜啦,
sleep sleep喇
希望聽日得閑又可以上嚟睇2頁啦
原文章由 MMLCY 於 08-1-9 16:29 發表
我99話, 屋企有地方, 我老公係長子, 又從來都冇諗過唔同佢亞媽一齊住!:cry:
其實唔係有bb, 我都覺得冇乜問題, 因為我從來都唔駛煩到佢, 但蚊豬要佢湊, 問題就好多!

...


子爵府

積分: 10535


1819#
發表於 08-1-9 23:42 |只看該作者
軒軒媽

你次次都係無人係到就出post,一有人你就走左﹗:lol: :lol:

原文章由 hfcsum 於 08-1-9 23:18 發表
我99朝早上嚟湊軒軒,煮完晚飯洗完碗先同62返自己屋企,
不過老人家湊仔同我地唔同,諗嘢唔同,手法唔同,
自然磨擦多:(
追左幾頁post,出左幾post ,又已經好夜啦,
:sl ...


大宅

積分: 3767


1820#
發表於 08-1-9 23:49 |只看該作者
原文章由 anaBB 於 08-1-9 21:56 發表
你攪錯啦, 我係想生3個, 打孖我唔掂, 想打孖果個係蛋媽




我無搞錯,我記得你講過你同 c6 每邊都係三個兄弟姐妹,所以你地都想有三個小朋友嘛,我有聽書架,只不過我為你著想,祝你一次過得償所願姐

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo