興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   31


男爵府

積分: 8480


1801#
發表於 15-6-17 17:42 |只看該作者

引用:Quote:jacquesau 發表於 15-6-17 17:17 呢

原帖由 上校車 於 15-06-17 發表
Normally 梗係咁講啦, 不過我下次會話胸線唔好響肚臍位
胸線位係肚臍 is totally another style

點評

jenniecatcat    發表於 15-6-17 17:56
29/08/2014, BB born @w14. We will always love  you & hope you rest in peace  


珍珠宮

積分: 35592


1802#
發表於 15-6-17 17:42 |只看該作者
上校車 發表於 15-6-17 17:31
Normally 梗係咁講啦, 不過我下次會話胸線唔好響肚臍位
我講下笑咋, 唔好嬲我呀!

點評

上校車    發表於 15-6-17 17:47
好好過每一天......


男爵府

積分: 8480


1803#
發表於 15-6-17 17:43 |只看該作者

引用:Quote:KE11 發表於 15-6-17 16:55 咁我想問

原帖由 上校車 於 15-06-17 發表
張相我目測就無問題, 胸線響胸線位, A 字膊都唔太覺
thx

29/08/2014, BB born @w14. We will always love  you & hope you rest in peace  


水晶宮

積分: 67589


1804#
發表於 15-6-17 17:51 |只看該作者

回覆:超媽衣著心得交流室 (2)

胸位唔應該低過手臂一半。btw我覺得Satami bra好好著,又舒服又包得貼又托得好。佢有D款係背帶短D,cup位淺D,專for細粒骨架細女仔。



水晶宮

積分: 56409


1805#
發表於 15-6-17 17:52 |只看該作者

引用:Quote:五阿姨+發表於+15-6-17+15:44+我唔太

原帖由 jacquesau 於 15-06-17 發表
超媽and各位sis?我今天這樣穿會顯pat pat大嗎?
又無為意喎, 我諗住小散裙啱啱地pear shape既我咋!
...
泡泡地有事,係啲摺顯肥左啲啲啲啲。顏色鮮啲開朗啲



我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


水晶宮

積分: 56409


1806#
發表於 15-6-17 17:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+上校車+於+15-06-17+發表Norm

原帖由 KE11 於 15-06-17 發表
胸線位係肚臍 is totally another style
African style



點評

上校車    發表於 15-6-17 20:37
Superman-GF    發表於 15-6-17 18:57
我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


已刪除用户

積分: 42578


1807#
發表於 15-6-17 18:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 KE11 於 15-06-17 發表胸線位

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 67589


1808#
發表於 15-6-17 18:51 |只看該作者

回覆:超媽衣著心得交流室 (2)

想問下大家意見,我面形係偏長和額高,係咪只適合留好清爽嘅短髮?如想染髮染咩色好?因我係皮膚黑的。下圖長髮look 4年前,啡紅髮係咪好MK? 右邊係大肚後就留剛過耳仔one length短髮,留左兩三年朋友話唔靚,最近又剪到好短。。。。但太短又好難襯衫。。。我係髮量唔多偏薄嘅。。。。
1434538174243.jpg


已刪除用户

積分: 42578


1809#
發表於 15-6-17 18:55 |只看該作者

引用:想問下大家意見,我面形係偏長和額高,係咪

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 80247


1810#
發表於 15-6-17 19:08 |只看該作者

引用:想問下大家意見,我面形係偏長和額高,係咪

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


已刪除用户

積分: 42578


1811#
發表於 15-6-17 19:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Elenalan 於 15-06-17 發表想

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 56409


1812#
發表於 15-6-17 19:47 |只看該作者

回覆:超媽衣著心得交流室 (2)

買得過嗎?有橙紅,綠,黑,白,淘宝$58
myphoto.jpg



我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


已刪除用户

積分: 42578


1813#
發表於 15-6-17 19:52 |只看該作者

引用:買得過嗎?有橙紅,綠,黑,白,淘宝$58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 74625


1814#
發表於 15-6-17 20:39 |只看該作者
Elenalan 發表於 15-6-17 18:51
想問下大家意見,我面形係偏長和額高,係咪只適合留好清爽嘅短髮?如想染髮染咩色好?因我係皮膚黑的。下圖 ...
Pretty lady, i vote short


珍珠宮

積分: 35592


1815#
發表於 15-6-17 20:59 |只看該作者

引用:想問下大家意見,我面形係偏長和額高,係咪

原帖由 Elenalan 於 15-06-17 發表
想問下大家意見,我面形係偏長和額高,係咪只適合留好清爽嘅短髮?如想染髮染咩色好?因我係皮膚黑的。下圖 ...
吾知係咪你個眼妝影響,真係短髮好睇好多。



好好過每一天......


珍珠宮

積分: 35592


1816#
發表於 15-6-17 20:59 |只看該作者

引用:買得過嗎?有橙紅,綠,黑,白,淘宝$58+ +

原帖由 jenniecatcat 於 15-06-17 發表
買得過嗎?有橙紅,綠,黑,白,淘宝$58
黑色啦,穩陣



好好過每一天......


男爵府

積分: 8480


1817#
發表於 15-6-17 21:02 |只看該作者

引用:買得過嗎?有橙紅,綠,黑,白,淘宝$58

原帖由 jenniecatcat 於 15-06-17 發表
買得過嗎?有橙紅,綠,黑,白,淘宝$58
我揀黑色

29/08/2014, BB born @w14. We will always love  you & hope you rest in peace  


禁止訪問

積分: 80247


1818#
發表於 15-6-17 22:30 |只看該作者

回覆:jenniecatcat 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 56409


1819#
發表於 15-6-17 22:52 |只看該作者

回覆:超媽衣著心得交流室 (2)

呢兩件呢?Zaxa
myphoto.jpg



我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


珍珠宮

積分: 35592


1820#
發表於 15-6-17 22:53 |只看該作者

引用:呢兩件呢?Zaxa+ +

原帖由 jenniecatcat 於 15-06-17 發表
呢兩件呢?Zaxa
仍是選黑



好好過每一天......

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo