心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 25050


1801#
發表於 08-9-23 11:00 |只看該作者
原文章由 ringoivy 於 08-9-23 10:57 發表
仲旺過青山

我地運作得好麻~


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


1802#
發表於 08-9-23 11:00 |只看該作者
原文章由 ringoivy 於 08-9-23 10:51 發表
水水對佢拱巧呀

佢禽日死咗阿媽, 趕唔切去見佢阿媽最後一面


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


1803#
發表於 08-9-23 11:03 |只看該作者
原文章由 ringoivy 於 08-9-23 10:54 發表
萬八蚊要分比計多賢呀mouth: mouth:

抽獎用囉, 分260份, 共有420人一齊抽


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


1804#
發表於 08-9-23 11:07 |只看該作者
原文章由 MrsHo98 於 08-9-23 10:54 發表
都叫做過下手癮啦.....

車, 要人地去銀行排隊, 又要唱晒做$50同$100紙幣(夾埋都260張架)好衰唔衰唔記得帶個袋裝, 我放晒落褲袋鬼咁大泡, 行返公司要成10分鐘, 好麻煩呀


翡翠宮

積分: 76971


1805#
發表於 08-9-23 11:12 |只看該作者
毛啦啦抽咩掌呀
原文章由 吱仔與lo仔 於 08-9-23 11:03 發表

抽獎用囉, 分260份, 共有420人一齊抽


翡翠宮

積分: 76971


1806#
發表於 08-9-23 11:13 |只看該作者
是咪珍架, 禾個衰工人夠化佢鬧武就水仲哭曬拱怕鄭5到佢一面啦 到醉后一個屈美拾走左5水24小時就冷左去第二度打工 鎖耳呻佢地一x刀水呀
原文章由 吱仔與lo仔 於 08-9-23 11:00 發表

佢禽日死咗阿媽, 趕唔切去見佢阿媽最後一面


翡翠宮

積分: 76971


1807#
發表於 08-9-23 11:14 |只看該作者
友禾地黑白毛長當然矛問t啦
原文章由 熹媽咪 於 08-9-23 11:00 發表

我地運作得好麻~


翡翠宮

積分: 76971


1808#
發表於 08-9-23 11:15 |只看該作者
禾個衰工人9化管只返去鄭媽媽醉后一面啦 仲哭曬拱天 到醉后咪一個屈美拾冷左去美國
原文章由 熹媽咪 於 08-9-23 10:59 發表

個姐姐媽媽剛c左, 返唔切去.....:-(


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


1809#
發表於 08-9-23 11:18 |只看該作者
原文章由 ringoivy 於 08-9-23 11:13 發表
是咪珍架, 禾個衰工人夠化佢鬧武就水仲哭曬拱怕鄭5到佢一面啦 到醉后一個屈美拾走左5水24小時就冷左去第二度打工 鎖耳呻佢地一x刀水呀 ...

你果個又仆街d~~mouth:

我呢個幫我做咗嘢2年幾喇, 份人都幾有責任心+做嘢幾好架, 佢前幾日唔見咗身份証, 個人無乜心機咁, 跟住佢話比我哋聽佢阿媽入咗廠昏迷咗4日, 然後佢禽日收到電話佢阿媽c 咗, 佢就喊得好西利(我阿媽在場), 我估佢唔係假掛mouth: mouth:


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


1810#
發表於 08-9-23 11:19 |只看該作者
原文章由 ringoivy 於 08-9-23 11:15 發表
禾個衰工人9化管只返去鄭媽媽醉后一面啦 仲哭曬拱天 到醉后咪一個屈美拾冷左去美國

你個件係咪賓賓嚟架?? 我對賓記無乜好感架 因為佢哋好仆街


翡翠宮

積分: 76971


1811#
發表於 08-9-23 11:20 |只看該作者
兵go
原文章由 吱仔與lo仔 於 08-9-23 11:19 發表

你個件係咪賓賓嚟架?? 我對賓記無乜好感架 因為佢哋好仆街


翡翠宮

積分: 76971


1812#
發表於 08-9-23 11:27 |只看該作者
禾化乃g賓同印一樣拱衰大話到矛賢有, 不過禾問心無愧佢地中2港大化咪由佢囉大年初一禾有個印試過化佢屋企交通意外杏+橙又是樹哭哭蹄蹄比佢走 林走個日買計多野返雞仲笑住拱走李化佢是咪杏+橙呀 跟只到呢個賓亦是七樣禾刀矛佢拱可氣反正有節班人禾乃得乃是咪水老母呀 天主教喎, d教陶5比港大化, 咩教刀港大化....佢地個god刀5g軒解會寬恕佢地
原文章由 吱仔與lo仔 於 08-9-23 11:18 發表

你果個又仆街d~~mouth:

我呢個幫我做咗嘢2年幾喇, 份人都幾有責任心+做嘢幾好架, 佢前幾日唔見咗身份証, 個人無乜心機咁, 跟住佢話比我哋聽佢阿媽入咗廠昏迷咗4日, 然後佢禽日收到電話佢阿媽c 咗, 佢就喊得好 ...


公爵府

積分: 25050


1813#
發表於 08-9-23 11:29 |只看該作者
原文章由 ringoivy 於 08-9-23 11:15 發表
禾個衰工人9化管只返去鄭媽媽醉后一面啦 仲哭曬拱天 到醉后咪一個屈美拾冷左去美國

芝媽我都講左: 佢地真係....


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


1814#
發表於 08-9-23 11:36 |只看該作者
原文章由 ringoivy 於 08-9-23 11:27 發表
禾化乃g賓同印一樣拱衰大話到矛賢有, 不過禾問心無愧佢地中2港大化咪由佢囉大年初一禾有個印試過化佢屋企交通意外杏+橙又是樹哭哭蹄蹄比佢走 林走個日買計多野返雞仲笑住拱走李化佢是咪杏+橙呀 跟 ...

但我個印佢前2個幾月都g 24/9要返印尼, 佢又冇奶油作故仔話老母死咗喎 前個幾日仲比咗$355去補領返張身份証......所以我先唔覺佢會想走唔返嚟咋!!

仲有, 5月續約個陣佢都比咗$1500出嚟.........如果走咗咪蝕錢囉?? 我攪唔清呀


珍珠宮

積分: 37025

好媽媽勳章 大廚勳章


1815#
發表於 08-9-23 11:36 |只看該作者


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


1816#
發表於 08-9-23 11:36 |只看該作者
原文章由 熹媽咪 於 08-9-23 11:29 發表

芝媽我都講左: 佢地真係....

係啦, 真係估唔到為咗走人, 連阿爸阿媽都咒, 教徒又講大話, 都唔g點講呢挻人好


公爵府

積分: 25050


1817#
發表於 08-9-23 11:39 |只看該作者
原文章由 吱仔與lo仔 於 08-9-23 11:36 發表

係啦, 真係估唔到為咗走人, 連阿爸阿媽都咒, 教徒又講大話, 都唔g點講呢挻人好

我第一個工人都係話佢亞爸有病!
後來先知跟左hk佬!


珍珠宮

積分: 47855

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


1818#
發表於 08-9-23 11:58 |只看該作者
hello....chun ma.....
琴晚做到幾點....

原文章由 chunchunbb 於 08-9-23 11:36 發表


珍珠宮

積分: 47855

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


1819#
發表於 08-9-23 11:59 |只看該作者
原來掛左 3 號 咯.....無人話我知嘅.....


翡翠宮

積分: 76971


1820#
發表於 08-9-23 12:02 |只看該作者
禾個樹有港呀李矛去之嘛
原文章由 MrsHo98 於 08-9-23 11:59 發表
原來掛左 3 號 咯.....無人話我知嘅.....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo