我係之前路過見到你, 但太早怕你唔鐘意, 所以冇現身囉, 不過又好想同你分亨我的經驗呀! 而家你好d未? 我個陣真係好慘, 嘔到生之前一日, 有苦自己知, 但做媽媽, 只要見到佢健康快樂, 再辛苦都係甜。至於你話食燕窩, 我個陣又係日日食一匙, 但唔知係唔係因為咁, 我仔有濕疹, 好彩一歲之後又白又滑咋, 我諗你都唔好日日食, 紅蘿蔔少少涼, 所以放d栗子平衝返, 冇問題, 食多d菜芯同節瓜, 正氣呀。甜嘢就唔好食咁多呀, 怕糖尿。原文章由 yiuyiu730 於 08-11-12 14:02 發表
睿睿豬,
估唔到呢度見到你ar, 你又係6月媽咪ar? 呢排真係勁dry ar, 我都有煲節瓜同花膠,但一食花膠就嘔,飲湯宦還可以,紅蘿蔔食得咩? 唔係涼架,我無食ar, 因為聽人講過話涼,依家間中有煲燕窩飲lor, 但都好dry ar, , ...