懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3574


1801#
發表於 08-11-12 14:25 |只看該作者
試下沖杯熱水聞下...會舒服d架~~~

原文章由 kumkum1708 於 08-11-12 13:37 發表
有冇媽咪有哮喘?我呢兩日都有病發,再加埋感冒,又要噴藥,又要食感冒藥,最慘係食藥水,一吞就嘔返出嚟.都唔知點好?!


大宅

積分: 3574


1802#
發表於 08-11-12 14:26 |只看該作者
你即場嘔比佢地睇lor~~~

原文章由 060905 於 08-11-12 13:52 發表
陀盈盈個時試過同佢地講啦, 黑晒面咁, 差D要反面咁滯, 今次又要老公出馬!


大宅

積分: 4707


1803#
發表於 08-11-12 14:26 |只看該作者
尋晚11點就上床訓, 不過唔知係唔係因為晚飯時飲左一碗湯同食左好多菜, 攪到成晚起身去廁所4次:12點半一次, 3點一次, 4點一次, 6點幾一次...好慘! 

呢幾日個胃冇咁頂,lunch and dinner 都食到大半碗飯...不過咁樣反而叫我疑神疑鬼, 怕bb有事, 因為我而家先9週, 冇理由咁快 ”牛”完架bor...不過, 又可能係我自己諗得太多only


大宅

積分: 3574


1804#
發表於 08-11-12 14:31 |只看該作者
濕氣機呀....好...等我得閒去睇下先~~~
真係超dry~~~


原文章由 麥兜MaMa 於 08-11-12 14:16 發表


加個濕氣機好d wok, 減少流鼻血既機會.


大宅

積分: 2361


1805#
發表於 08-11-12 14:35 |只看該作者
雯雯媽媽,菜菜子媽媽,kvi:
原來好多人都有唔容易相處既99...我諗始終我地同99兩個年代,諗野都係唔同,(有d99又認為我地搶左佢個仔)亦都改變唔到人地點諗架喇,所以真係好無奈!
我算比較好彩,我同99同住,雖然大家係好唔同既人,但係都客客氣氣咁.唔係好親密,但大家都錫大家既...
不過我同c6都好擔心,第時照顧個b時會吵,又驚俾佢縱壞晒! 到時我都係會叫c6出面同佢講,費時直接衝突啦!


hotaitai:
希望你好好休養保重身子,好快個天會俾第二次機會你的!

Yankii:
你好呀~ 我都係第一胎,所以最初既時候,都係好多野擔心,好多野諗,又唔同得人講喎,結果失眠! 多d上黎同大家分享下,大家一齊傾下,冇咁大壓力,就自然訓得著啦!


Maria:
我之前去左媽媽世界出血,買左一件夜晚用既背心bra呀! 穿上去好舒服! 不過我都係慣左free既! 我諗我遲d乳頭覺得再敏感d時,真係要穿啦! 保護好d呀嘛!


Stepyau:
我係一位兔媽,我好錫我隻仔架! 所以我都好明白你既心情! 起碼有姐姐照顧著,有醫生睇著,就唔好太擔心! 你唔開心,貓貓都會唔開心架!

[ 本文章最後由 flytolittlemoon 於 08-11-12 14:37 編輯 ]


民房

積分: 11


1806#
發表於 08-11-12 14:37 |只看該作者
我都係6月生架......


大宅

積分: 3574


1807#
發表於 08-11-12 14:37 |只看該作者
人人反應都唔同架ma...你唔好自己嚇自己la!!!
我而家都唔敢太夜飲野or食生果...如果唔係就一晚去幾次toliet!

我le幾日都開始有返d胃口la....
尋晚仲食左兩大碗飯呀~~~


原文章由 keio 於 08-11-12 14:26 發表
尋晚11點就上床訓, 不過唔知係唔係因為晚飯時飲左一碗湯同食左好多菜, 攪到成晚起身去廁所4次:12點半一次, 3點一次, 4點一次, 6點幾一次...好慘! 

呢幾日個胃冇咁頂,lunch and dinner 都食到大半碗飯...不過咁樣反而叫 ...


民房

積分: 11


1808#
發表於 08-11-12 14:39 |只看該作者
原文章由 yiuyiu730 於 08-10-3 17:30 發表
hi,

我都係2/6 預產期,你地係邊度睇醫生ar?

我係聯合呀.....6月15日


大宅

積分: 3574


1809#
發表於 08-11-12 14:40 |只看該作者
可以同到99一齊住既...真係好叻~~~


原文章由 flytolittlemoon 於 08-11-12 14:35 發表
雯雯媽媽,菜菜子媽媽,kvi:
原來好多人都有唔容易相處既99...我諗始終我地同99兩個年代,諗野都係唔同,(有d99又認為我地搶左佢個仔)亦都改變唔到人地點諗架喇,所以真係好無奈!
我算比較好彩,我同99同住,雖然大家係好唔 ...


大宅

積分: 3574


1810#
發表於 08-11-12 14:41 |只看該作者
我都係聯合呀...我2/6...keke


原文章由 Nganhome 於 08-11-12 14:39 發表

我係聯合呀.....6月15日


民房

積分: 11


1811#
發表於 08-11-12 14:43 |只看該作者
原文章由 菜菜子媽媽 於 08-11-12 14:37 發表
人人反應都唔同架ma...你唔好自己嚇自己la!!!
我而家都唔敢太夜飲野or食生果...如果唔係就一晚去幾次toliet!

我le幾日都開始有返d胃口la....
尋晚仲食左兩大碗飯呀~~~


...

我夜晚都唔敢飲太多水呀....如果唔係一定要起身架


男爵府

積分: 5061


1812#
發表於 08-11-12 14:48 |只看該作者
yuiyui730,

我都想係呀! 我係之前路過見到你, 但太早怕你唔鐘意, 所以冇現身囉, 不過又好想同你分亨我的經驗呀! 而家你好d未? 我個陣真係好慘, 嘔到生之前一日, 有苦自己知, 但做媽媽, 只要見到佢健康快樂, 再辛苦都係甜。至於你話食燕窩, 我個陣又係日日食一匙, 但唔知係唔係因為咁, 我仔有濕疹, 好彩一歲之後又白又滑咋, 我諗你都唔好日日食, 紅蘿蔔少少涼, 所以放d栗子平衝返, 冇問題, 食多d菜芯同節瓜, 正氣呀。甜嘢就唔好食咁多呀, 怕糖尿。

一切順利

原文章由 yiuyiu730 於 08-11-12 14:02 發表
睿睿豬,

估唔到呢度見到你ar, 你又係6月媽咪ar? 呢排真係勁dry ar, 我都有煲節瓜同花膠,但一食花膠就嘔,飲湯宦還可以,紅蘿蔔食得咩? 唔係涼架,我無食ar, 因為聽人講過話涼,依家間中有煲燕窩飲lor, 但都好dry ar, , ...

[ 本文章最後由 睿睿豬 於 08-11-12 14:49 編輯 ]


大宅

積分: 2273


1813#
發表於 08-11-12 14:49 |只看該作者
各位,
我預產期係6月20日,
一直都諗住喺荃灣港安開刀,
前幾日俾咗3千蚊deposit,
但其實一直以嚟身邊有好多人都叫我自己生,
咁後生又唔係有乜病痛,點解要俾人割一刀...
攪到我又諗試唔試吓自己生,
妳哋話如果自己生,去政府醫院生好唔好呢?
因為都係靠自己,不如節省4萬幾俾bb,
又唔怕有啲乜嘢事要開刀要突然俾多好多錢,
但我驚政府醫院啲服務會好差...
我排咗廣華,12月中睇第一次...
請俾啲意見我吖!thx


大宅

積分: 1136


1814#
發表於 08-11-12 15:12 |只看該作者
菜菜子媽媽, 我而家放鬆左好多好多啦.. 我下星期一返聯合覆診呀.. 跟住仲有幾日私家 booking.. 即使o個日都唔得..我會等到 9 -10 week ...

原文章由 菜菜子媽媽 於 08-11-12 14:20 發表
lexing,
你自己都要be strong架...
你幾時再去覆診呀???


大宅

積分: 3137

畀面勳章


1815#
發表於 08-11-12 15:25 |只看該作者
都有試過,但一瞓上床,就唔舒服,要用噴葯,我驚會影響嗰bb...佢有咩事就唔好啦.

原文章由 菜菜子媽媽 於 08-11-12 14:25 發表
試下沖杯熱水聞下...會舒服d架~~~


男爵府

積分: 5524


1816#
發表於 08-11-12 15:26 |只看該作者
原文章由 lexing 於 08-11-12 15:12 發表
菜菜子媽媽, 我而家放鬆左好多好多啦.. 我下星期一返聯合覆診呀.. 跟住仲有幾日私家 booking.. 即使o個日都唔得..我會等到 9 -10 week ...


BB唔健康先會走. 要休息多d, 調理好再努力過.
take care.


男爵府

積分: 5524


1817#
發表於 08-11-12 15:29 |只看該作者
原文章由 kumkum1708 於 08-11-12 15:25 發表
都有試過,但一瞓上床,就唔舒服,要用噴葯,我驚會影響嗰bb...佢有咩事就唔好啦.


問清楚醫生你對噴葯既擔心.
如果ok, 千祈咪停用. 媽咪病對bb都唔好架.
有無方法令間房恆溫&保溫呀?


男爵府

積分: 5524


1818#
發表於 08-11-12 15:34 |只看該作者
原文章由 睿睿豬 於 08-11-12 14:48 發表
yuiyui730,

我都想係呀! 我係之前路過見到你, 但太早怕你唔鐘意, 所以冇現身囉, 不過又好想同你分亨我的經驗呀! 而家你好d未? 我個陣真係好慘, 嘔到生之前一日, 有苦自己知, 但做媽媽, 只要見到佢健康快 ...


咁橋我鐘意食栗子, 響d紅蘿蔔菜湯加左栗子wok. 栗子咁好家.
我開頭都想日日食1 sp燕窩, 比人叫我唔好食住, 停左. 其實係咩問題


大宅

積分: 2361


1819#
發表於 08-11-12 15:52 |只看該作者
麥兜MaMa:
我覺得食少少燕窩應該冇問題喎...除非好似我咁,有個水瘤係到,咁就真係唔好食啦!

[ 本文章最後由 flytolittlemoon 於 08-11-12 15:54 編輯 ]


複式洋房

積分: 179


1820#
發表於 08-11-12 16:01 |只看該作者
各位0906MAMA, 您哋好!

我係090614MAMA,今次係第一胎,現在已9WK, 係超高O產婦, 希望今次事事順利啦!  多多指教!

看了個WEB成個月,呢度真係好熱鬧及好多資訊。你哋話看春宮圖便知仔定女?其實在邊度看及怎樣看, 可否講我知呀!

另外, 你地開始買孕婦BRA未呀!要注意什麼事項?可否分享一下?

多謝各位幫忙!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo