懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4075


1801#
發表於 08-12-12 09:03 |只看該作者
多謝各位! 琴晚九點就瞓, 好d la! 不過琴日真係好唔舒服! 可能瞓得唔夠la! 大家都要瞓多d ar!放假節目就係瞓同食, ha ha!

由於我照鏡覺得好樣衰, 睇埋清宮圖, 我呢個應該係仔仔 , 而老公想要女, 想到癲!! 偏偏就搞對抗... ...


別墅

積分: 809


1802#
發表於 08-12-12 09:29 |只看該作者
原文章由 小米媽 於 08-12-11 22:58 發表


放心呀....我都係信主架....主一定會支持我地既....有咩事就祈禱喇



我地起碼有 4 個人信主.. jcat,小米媽, eeee, 我 (ty33819.. 互相禱和記念,及為 mrs_b_lam 打的 list 內的媽媽 pray 啦,祝大家的小 b 健康。


eeee,
你要好好休息呀..雖然無事.. 不過,一返工,可能又會太辛苦 (多了壓力),要小心 d。我睇過書都話頭三個月媽媽都可能會輕咗 ga,你唔洗擔心。同埋呢.. 我都有聽人講過,bb 吸收幾多,係睇 bb 要食幾多 (臍帶所輸),唔係媽媽食幾多佢都吸收到。通常開頭媽媽食得多都係食比自己,唔會比到好多 bb 咋。


大宅

積分: 3344


1803#
發表於 08-12-12 09:30 |只看該作者
岩岩睇o左清宫圖話我生女.anyway 做參考


原文章由 marie2008 於 08-12-12 09:03 發表
多謝各位! 琴晚九點就瞓, 好d la! 不過琴日真係好唔舒服! 可能瞓得唔夠la! 大家都要瞓多d ar!放假節目就係瞓同食, ha ha!

由於我照鏡覺得好樣衰, 睇埋清宮圖, 我呢個應該係仔仔 , 而老公想要女, 想到癲!! 偏偏就搞對抗... ... ...


大宅

積分: 3344


1804#
發表於 08-12-12 09:33 |只看該作者
呢兩日訓得唔好呀. 想問你們係咪都係咁?返而白天就訓得好我唔想搞亂生理時鐘.


別墅

積分: 809


1805#
發表於 08-12-12 09:33 |只看該作者
原文章由 小米媽 於 08-12-11 23:06 發表
我其實都覺得自己係生仔呀....但都唔知點解會FEEL到架.....

你地有無成日都好暈, 唔知點好....?? 一時就會好想食一樣野但轉個頭又唔想食架....我近排就係因為咁樣所以覺得辛苦左我老公咁呀, 我成日一時又想食呢樣一 ...


成日暈就無啦.. 試過一/兩次,原因都係唔夠瞓者,如果你搵唔到原因,又 keep 住暈就睇下醫生啦。

我以前都想生仔好/女好,但知道有咗之後,就真係唔再想.. 只會想佢健康就得.. (做了媽媽... 有 d 思想真係改變了)


大宅

積分: 3344


1806#
發表於 08-12-12 10:11 |只看該作者
原文章由 TY33819 於 08-12-12 09:33 發表


成日暈就無啦.. 試過一/兩次,原因都係唔夠瞓者,如果你搵唔到原因,又 keep 住暈就睇下醫生啦。

我以前都想生仔好/女好,但知道有咗之後,就真係唔再想.. 只會想佢健康就得.. (做了媽媽... 有 d 思想真係改變了) ...


我媽咪就都係咁同我講, 但奶奶把口係咁講但我知佢當然係想仔la.


男爵府

積分: 6772

好媽媽勳章 畀面勳章


1807#
發表於 08-12-12 10:22 |只看該作者
唔係煮飯果d....要去药房買, approx HK$8.00 per bottle (100ml)
原文章由 tsingmao 於 08-12-12 01:45 發表
我第一胎呀, 咁又冇爆倉可能本身d 皮膚唔差now 勁鞋同好痕lor 想問塗了oliver oil 係咪煮飯果d he he..
    


洋房

積分: 60


1808#
發表於 08-12-12 10:29 |只看該作者
hihi,我係小仙, 初嚟報導呀!

我個預產期係7月31日,剛好趕得切入嚟!

請大家多多指教!


大宅

積分: 3344


1809#
發表於 08-12-12 10:46 |只看該作者
原文章由 makfr 於 08-12-12 10:22 發表
唔係煮飯果d....要去药房買, approx HK$8.00 per bottle (100ml)


TAHNKS 好在問一問. 有冇牌子?


男爵府

積分: 6772

好媽媽勳章 畀面勳章


1810#
發表於 08-12-12 10:52 |只看該作者
通常好似得一隻......你話買橄欖油就得.
原文章由 tsingmao 於 08-12-12 10:46 發表


TAHNKS 好在問一問. 有冇牌子?
    


男爵府

積分: 6772

好媽媽勳章 畀面勳章


1811#
發表於 08-12-12 10:52 |只看該作者
Welcome to our big family!
原文章由 小仙 於 08-12-12 10:29 發表
hihi,我係小仙, 初嚟報導呀!

我個預產期係7月31日,剛好趕得切入嚟!

請大家多多指教!
    


大宅

積分: 3344


1812#
發表於 08-12-12 10:58 |只看該作者
原文章由 makfr 於 08-12-12 10:52 發表
通常好似得一隻......你話買橄欖油就得.

唔該晒, 現在可以慳得就慳,免得浪費.


男爵府

積分: 6772

好媽媽勳章 畀面勳章


1813#
發表於 08-12-12 10:59 |只看該作者
me too.....li 胎我想要女gar!
原文章由 tsingmao 於 08-12-12 09:30 發表
岩岩睇o左清宫圖話我生女.anyway 做參考
    


等待驗證會員

積分: 240


1814#
發表於 08-12-12 11:02 |只看該作者
原文章由 snoopy0520 於 08-12-11 22:00 發表
我本身有170cm,未有之前都有成160lbs... 最近去過H&M 同 Bossini 都唔係好啱,我問個fd (同我差唔多size),佢都話之前佢有左嗰陣都係佢啲fd响New Zealand寄俾佢....

...


嘩,你都真係幾高架喎,不過你都可以去搵下有冇先囉..我買左條象根西褲都有長,仲有寸幾兩寸要接褲腳...


等待驗證會員

積分: 240


1815#
發表於 08-12-12 11:08 |只看該作者
原文章由 chu_muimui 於 08-12-11 22:07 發表
係啦!個清宮圖唔知準唔準呢?
如果準,我即係99%生女?
但係個肚圓定尖,係幾多個月先睇到架?

我前2日去覆診,
阿b好健康呀!
仲見到頭仔,手同腳,
心跳好有力,
連醫生都話佢好好,
真係開心得我丫!!


...


個肚圓定尖就真係要鑼咁大先睇到啦...行路好輕鬆,望佢後面都唔覺佢大肚個d就係生仔,如果論論盡盡,後面睇都知係大肚嘅就係生女...我17/12先去覆診呀,我真係好想快d見到乖小b呀,成半個月冇見啦


等待驗證會員

積分: 240


1816#
發表於 08-12-12 11:13 |只看該作者
原文章由 makfr 於 08-12-12 10:52 發表
通常好似得一隻......你話買橄欖油就得.


我玻璃樽定膠樽架,我而加論論盡盡成日趺野,如果係廁所打爛個玻璃樽仲要係油黎tim,就一定彼我老公鬧死我...


禁止訪問

積分: 5279

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1817#
發表於 08-12-12 11:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1025


1818#
發表於 08-12-12 11:27 |只看該作者
tsingmao:我是在屈臣氏買的..好似是20幾元...萬寧之前都有..好似9.9元一樽,而家都打算塗埋背部,希望沒有咁痕!星期一再去睇私家,,到時再問問佢有沒有好的藥膏可以塗..


我想問問大家..之前未有bb時,有沒有"寒背"的習慣,因我好高,就有..而定想想下..成日都寒起個背..都口擔心會不會屈住個肚,影響bb..想伸直腰..但一陣已經好疲倦了


男爵府

積分: 6772

好媽媽勳章 畀面勳章


1819#
發表於 08-12-12 11:32 |只看該作者
係玻璃樽.....d 玻璃幾厚下gar!....這數天,我冲完涼(濕身)用Olive oil搽全身,感覺幾正,d 皮膚好soft 但不oily.

另,原來煮飯果d都ok.....我見鬼佬d forum (http://forum.sofeminine.co.uk/forum/Beaute1/__f7_Beaute1-Anyone-use-olive-oil-as-a-facewash.html) 有講有d人用kitchen d olive oil..& 可以當facial wash / facial moisturiser.等我今晚試下搽面先!
原文章由 JOEYCMY 於 08-12-12 11:13 發表


我玻璃樽定膠樽架,我而加論論盡盡成日趺野,如果係廁所打爛個玻璃樽仲要係油黎tim,就一定彼我老公鬧死我...
    


侯爵府

積分: 23926

2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 親子王國15週年勳章


1820#
發表於 08-12-12 11:35 |只看該作者
原文章由 snoopy0520 於 08-12-11 22:00 發表
我本身有170cm,未有之前都有成160lbs... 最近去過H&M 同 Bossini 都唔係好啱,我問個fd (同我差唔多size),佢都話之前佢有左嗰陣都係佢啲fd响New Zealand寄俾佢....

...


不如你去旺角中心睇下ar,我都有172cm高架.都買到5條褲ar,仲唔係好貴tim.而家我都著緊.甘咪唔駛等人寄比你囉.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo