立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 12555
hkcindy 寫道: Ada.... 嗰個e生係噤講囉. 不過係我家姐教我買黎比阿仔用, 都用左1日, 真係又好左好多喎. 都唔知信邊個好啦. ?-(
大宅
積分: 2549
侯爵府
積分: 24274
珍珠宮
積分: 33190
kyleung 寫道: 有問題: 請問點樣分<濕疹>和<奶癬>呀?唔識分呀!! 謙謙面上面好多紅色一粒粒 有d仲有少少損咁,好肉酸呢!!
男爵府
積分: 5167
pekkle女 寫道: elise都係咁, 屋企人話佢係熱氣. 姑娘話無野架. 我成日都唔記得買金銀花...不過宜家搽'俄羅納英膏'頂住先.
ck1656 寫道: 我見囡囡面仔有紅點時, 都係搽'俄羅納英膏'架.
積分: 7065
kyleung 寫道: 俄羅納英膏對BB皮膚會唔會笠呀? 其實我都想試!因為老牌子!
monster_mummy 寫道: 話是話, 頭泥d家野你地有無心得。 我今晚睇唔過眼用左baby oil 加bb梳 梳佢個hair, 頭頂.... 好多一粒粒好似頭skin的東西梳到出lai, 好鬼恐怖。 我大囡無甘架野出過.... law命。
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy