懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2023


1801#
發表於 09-7-31 12:55 |只看該作者
係囉,唔怪得唔見咗你啦~~ 原來你病咗,保重保重!


原帖由 mslo 於 09-7-30 17:28 發表
勁呀﹗放咗兩日假你哋就去咗咁多頁,追屎我喇﹗

我喱兩日放假就病喇﹗而家傷風中,真慘﹗我打算睇多兩日,如果仲未好就要去睇醫生。剛剛有咗都未夠兩個月就病,真慘﹗bb又未穩定,我未敢去食西藥,怕會影響bb呀﹗

仲有四日我就再去照 u/s,我 ...


大宅

積分: 2023


1802#
發表於 09-7-31 12:56 |只看該作者
你兩個囡真係好攪笑呀!

原帖由 mslo 於 09-7-30 17:50 發表
唔好擔心啦,仲有我找陪你,我仲要比個姑娘講好多死胎嘅野比我聽,聽到我自己都懷疑自己係咪死胎,加上我上一胎同今胎比較,我舒服好多,我只嘔過一次,所以…

不過,無事嘅﹗我嚟緊星期一就會再去照,仲有四日,我哋要對小b有信心先係嘛﹗
...


大宅

積分: 2023


1803#
發表於 09-7-31 12:59 |只看該作者
我妹話西醫講唔關媽媽事的

原帖由 goldenchau 於 09-7-30 22:56 發表
我見好多朋友的bb有濕疹, 皮膚唔好, 好慘
會唔會駝bb 時食錯d 咩引起?
食牛會唔會好毒架?


大宅

積分: 1534


1804#
發表於 09-7-31 13:01 |只看該作者
我本身m 期都唔準架,所以六月份係冇黎架,到七月頭,同事話不如你隔多一星期再去驗下,但係自己買過黎驗都冇,向政府度驗又係冇,以為自己體質差,咪去睇中醫,第一次睇,就開左五劑,先去濕,第二去睇就係調經,但係見個情況都冇好轉,個人都唔想食野,成日都好想訓覺,

於是7月28日去左樓下間西醫度睇,講番個情況俾醫生聽,醫生都建議我做多次驗孕,結果係中左.所以佢都即時寫左政府同私家轉介信我,

我咪即時去私家度檢查先,同醫生講話下身地方的陰道頸有粒息肉,係咪好多人都有呢,同埋佢都有啡色水流出黎,私家醫生 話可能係息肉所影響,所以我都特別理會,不過都係有少少擔心架

第二日就去威院度登記,要到九月尾先返去覆診,健康院個度就剛於昨日去左,由於係新症,所以要做好多檢查同埋見護士同醫生咁,度高磅重,抽血,驗小便,

bb依家向私家度照過,係7w5d,見到佢個胎囊,同埋佢有心跳架,不過睇清楚少少都可以見到佢d五官架,

但係因為預產期通常都係根據最後一次的第一日黎經去計,但本人的m 期都唔準,所以如果睇番bb size,黎度,係細過本身用最後一次經期黎度,如果用經期度就有十一週,但係用bb size去睇就係7w5d,

除左胃口細左,作嘔都係得一次,同埋都總算食到野,但係飯就真係食得好少,反而食粉個d就會有胃口喎.不過九點半我就落床訓架,真係太累了,

去健康院檢查時,醫生話我啡色水流出黎都幾多,建議我即刻去睇急症,我個時個心真係好驚,當時又得我一個人喎,但都要去急症睇下咩事,但係去到急症,醫生又冇幫你睇個情況,淨係寫左個覆診期俾我咋,

其實最擔心都係呢樣,因為原來有時都會有咁樣現象發生架,可能係開頭的三個月暫時未係太定啦.

依家我向家度羅病假抖到下星期五,家人叫我唔好咁操勞,同埋要多休息,但係有時真係抖得幾多呢.


大宅

積分: 2023


1805#
發表於 09-7-31 13:02 |只看該作者
我想問前晚開始個胸冇痛,會唔會個胎冇生長呀?超擔心,昨晚瞓唔著呀~~~ 等緊大家打教呀!


伯爵府

積分: 15500


1806#
發表於 09-7-31 13:03 |只看該作者
原帖由 circlef 於 09-7-31 12:43 發表
你好,

你話張醫生係照oscar 嗎?可以比details 嗎?just in case 我book 唔到威院,因為我要下星期三先去睇c+ 到時先有期!
tks


請問乜野係 oscar 呀? 我而家 6 WK 左右, 幾時去照呀? 同埋點解咁多人去廣華既? 報咩 COURSE?

唔該.


大宅

積分: 1876


1807#
發表於 09-7-31 13:17 |只看該作者
原帖由 circlef 於 09-7-31 13:02 發表
我想問前晚開始個胸冇痛,會唔會個胎冇生長呀?超擔心,昨晚瞓唔著呀~~~ 等緊大家打教呀!


冇事架放心啦,我之前又係咁,咩徵兆都冇晒,跟住去照都冇野,醫生話一DD人反應唔同,唔關事架


伯爵府

積分: 15277

好媽媽勳章 畀面勳章


1808#
發表於 09-7-31 13:33 |只看該作者
原帖由 circlef 於 09-7-31 12:45 發表
2lbs!?!?!早產好多呀?


因當晚急性妊娠毒血症發要立即開刀, 佢得33週3日咋, 佢2lbs係因e個病會令d營養去唔到bb到, 所以特別輕


別墅

積分: 849


1809#
發表於 09-7-31 13:35 |只看該作者
原帖由 circlef 於 09-7-31 13:02 發表
我想問前晚開始個胸冇痛,會唔會個胎冇生長呀?超擔心,昨晚瞓唔著呀~~~ 等緊大家打教呀!


我個胸都無痛成個幾星期la...., 上星期去過睇e生, e生話話個bb無事, 所以你都唔洗太擔心, 個胸痛唔痛和個胎的生長無直接關係架, 放鬆d, bb會生長得好d架~~~~


男爵府

積分: 5979


1810#
發表於 09-7-31 14:03 |只看該作者
病到今日返工面青青,原本巳無咩胃口食野,再加上一病,即刻覺得個肚細咗

倒數仲有 三日就照超聲波了,真係有d驚


原帖由 circlef 於 09-7-31 12:55 發表
係囉,唔怪得唔見咗你啦~~ 原來你病咗,保重保重!

DAY 1: 3.37KG,DAY 4: 3.35KG,DAY 5: 3.47KG,
DAY 8: 3.52KG,DAY 16:3.81KG,DAY 38:5.11KG,DAY 42:5.5KG,day 44: 5.86kg,2M4D 6.69KG,


別墅

積分: 1909


1811#
發表於 09-7-31 14:11 |只看該作者
你個隻便好多喔! 等我都去買先.
我昨天終於忍唔住係屋企附近的孕婦裝專賣店買左大肚牛仔褲同legging褲. 好貴啊! 牛仔褲$499有九折, legging褲$269有八折. 順便JOIN埋惠氏會. 我實在無精神去MK買你地講的legging褲. 行出街好辛苦啊!
頭先食lunch見到好多人係大家樂飲珍珠奶茶, 我口水都流埋啊!
原帖由 yenyenBB 於 09-7-31 10:43 發表
我尋日無聊...去左屈臣氏...

只係搵到1種妊娠膏...係之前有媽媽介紹..Palmer 的 Stretch mark...有LOTION 同 CREAM兩種!

個sales 話呢隻幾好用, 仲要勤力d搽......我又見佢特價...平左$40元...(想慳$$的我...即刻 ...


別墅

積分: 1909


1812#
發表於 09-7-31 14:13 |只看該作者
四肢酸軟, 我想我只會周街坐~~
shopping好浪費錢, 我留返錢比BB好過啦!
原帖由 jelly-pudding 於 09-7-31 11:32 發表


化食量為shopping, 冇得食就一於血拼shopping飽啦!


別墅

積分: 1909


1813#
發表於 09-7-31 14:16 |只看該作者
我懷孕甘耐都未試過胸脹痛喔!!!仲奇怪啦!
原帖由 circlef 於 09-7-31 13:02 發表
我想問前晚開始個胸冇痛,會唔會個胎冇生長呀?超擔心,昨晚瞓唔著呀~~~ 等緊大家打教呀!


大宅

積分: 2291


1814#
發表於 09-7-31 14:18 |只看該作者
因為廣華的婦產科出名好......

我估...好多人都係第一胎(好似我咁), 所以會有d course 講關於產前/ 產後, 教妳點做爸爸媽媽/ 餵奶/ 湊仔 /了解自己的心理/ 情緒等等....都可能會有供應商介紹自己的產品....詳情我都唔知....

Oscar. ..唐氏綜合症篩查測試, 詳情睇下以下Website.... 會向第12週先做, 有預產期就可以book 架啦!!

http://www.fetalmedicine.hk/tr/oscardetails.asp



原帖由 ANN222 於 09-7-31 13:03 發表


請問乜野係 oscar 呀? 我而家 6 WK 左右, 幾時去照呀? 同埋點解咁多人去廣華既? 報咩 COURSE?

唔該.


大宅

積分: 2291


1815#
發表於 09-7-31 14:21 |只看該作者
我有ar..不過, 係最初期...后尾先知bingo...
宜家無左胸脹痛lu!!

唔緊要啦....有懷疑..去睇e生, 唔好自己嚇自己啦!!


原帖由 pandabobo 於 09-7-31 14:16 發表
我懷孕甘耐都未試過胸脹痛喔!!!仲奇怪啦!


大宅

積分: 2291


1816#
發表於 09-7-31 14:25 |只看該作者
唔係ar.. 日本gap baby d 衫好cute ar... 我上網睇人o地話o向日本gap baby賣....好卡華依..

不過, 都唔知係男 / 女, 都唔知點買呢.....

我都係....成日四肢酸軟....都唔可以行好耐....
o米話shopping...咩野都想唔攞, 俾o西老公攞....


原帖由 pandabobo 於 09-7-31 14:13 發表
四肢酸軟, 我想我只會周街坐~~
shopping好浪費錢, 我留返錢比BB好過啦!


大宅

積分: 2978


1817#
發表於 09-7-31 14:26 |只看該作者
我今日都走去BOOK左廣華了.仲排第一個tim,因為我年紀大既關係, 排左9月22日要去見醫生,年紀大,自己檢整既野就會比後生既人多,不過我都預左. 而家只係提醒自己吾好甘勞碌,休息多D,HAHA. 終於有好覺訓了. . . HAHAHA
跟住產前檢查就是10月尾.


大宅

積分: 2291


1818#
發表於 09-7-31 14:31 |只看該作者
唔怕wor..我痾完便便, 肚都會細咗.. 係細左自己的肚腩咋...

聽話la...無事ga....唔好諗咁多...放鬆d啦....


原帖由 mslo 於 09-7-31 14:03 發表
病到今日返工面青青,原本巳無咩胃口食野,再加上一病,即刻覺得個肚細咗

倒數仲有 三日就照超聲波了,真係有d驚


大宅

積分: 2291


1819#
發表於 09-7-31 14:33 |只看該作者
嘩!! 我都係o個日ar...我o向十點...
妳幾點ar??


原帖由 pudding71 於 09-7-31 14:26 發表
我今日都走去BOOK左廣華了.仲排第一個tim,因為我年紀大既關係, 排左9月22日要去見醫生,年紀大,自己檢整既野就會比後生既人多,不過我都預左. 而家只係提醒自己吾好甘勞碌,休息多D,HAHA. 終於有好覺訓了. . . HAHAHA
...


男爵府

積分: 5979


1820#
發表於 09-7-31 14:35 |只看該作者
係呀,我前日仲唔小心飲咗盒過期 2日嘅鮮奶,屙咗 2次個肚仲細呀﹗

我喱個亞媽真唔小心

原帖由 yenyenBB 於 09-7-31 14:31 發表
唔怕wor..我痾完便便, 肚都會細咗.. 係細左自己的肚腩咋...

聽話la...無事ga....唔好諗咁多...放鬆d啦....

DAY 1: 3.37KG,DAY 4: 3.35KG,DAY 5: 3.47KG,
DAY 8: 3.52KG,DAY 16:3.81KG,DAY 38:5.11KG,DAY 42:5.5KG,day 44: 5.86kg,2M4D 6.69KG,

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo