跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6709


1801#
發表於 05-3-27 23:36 |只看該作者

Re: 04年5月馬騮仔女大召集 !!! (PART 5)

pat,

桐桐d頭髮多左及長左, 咁你每朝早都好唔得閑, 日日都要搞一搞桐桐個頭先得. 其實桐桐d頭髮亂重好, 因為有凌亂美 .
桐桐唔駛咀你咀到"dada聲", 你已經"lam"晒, 現在咀你到"dada聲"你暈未, 比我已經暈晒大浪了.
桐桐又好啦, 這幾日假期去咁多地方. 又去黃金海岸又去赤柱真係羨慕死隔離. 我就留在家中, 因為hei hei 了. :-( :-( :-(


男爵府

積分: 6709


1802#
發表於 05-3-27 23:43 |只看該作者

Re: 04年5月馬騮仔女大召集 !!! (PART 5)

smile, bebeyan, cscli,
點解個個都係在假期執屋????因為我都係今日執屋

bebeyan,
真係bb嘢特別多, 好彩我放了許多在我奶奶果邊, 所以都減少d東西在家, 不過好快又會新添玩具比個仔, 又多一樣垃圾在家. :-( 我好希望man man 快d大個, d bb嘢可以唔要, 咁就一樣一樣物品減去, 屋企就會闊落d, 尤其是bb車, 阻住晒d地方.


伯爵府

積分: 18575


1803#
發表於 05-3-28 01:15 |只看該作者

Re: 04年5月馬騮仔女大召集 !!! (PART 5)

heima,

heihei 病左呀 ? 小心勿傳染比 manman 呀, 今日冇去赤柱, 因為落雨 改為行海運, 我一樣野都冇買. 桐桐就衣, 食, 玩有齊, 真係 :-( . 另外佢今日錫我咀咀, 點知突然發牙痕咬我個咀唇, 幾鬼曳, 痛死我呀

cscli,

pls chk pm
另我已download新相去 babyhome, 得閒就睇下啦
該用戶已被刪除

1804#
發表於 05-3-28 01:31 |只看該作者

Re: 04年5月馬騮仔女大召集 !!! (PART 5)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18575


1805#
發表於 05-3-28 01:35 |只看該作者

Re: 04年5月馬騮仔女大召集 !!! (PART 5)

a & s

該用戶已被刪除

1806#
發表於 05-3-28 01:50 |只看該作者

Re: 04年5月馬騮仔女大召集 !!! (PART 5)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2462


1807#
發表於 05-3-28 04:36 |只看該作者

Re: 04年5月馬騮仔女大召集 !!! (PART 5)

A&S 寫道:
Thank you ! Pat614
May I know how can I insert a picture into this page??


a&s,
browse below la :
http://www.baby-kingdom.com/modules/xoopsfaq/index.php?cat_id=8#56

pat,
check pm please.


男爵府

積分: 6709


1808#
發表於 05-3-28 13:48 |只看該作者

Re: 04年5月馬騮仔女大召集 !!! (PART 5)

A&S,

HELLO, 你好!

pat,

係啦, hei hei 病了星期六開始發燒, 昨日帶佢去睇醫生, 排了成朝隊:-(, 因為我記錯開門時間, 諗住10開門, 9點9到診所門口等, 原來10點半先開門, 在門口等了成半個鐘有多, 登記完諗住去食早餐, 因為我奶奶一段去睇都係要成12點幾先有得睇, 點知11點幾姑娘打電話比我叫我10分鐘後回到診所輪到, 點知我回到去都等了1hrs, 我好唔開心個樣問姑娘幾時到我, 因為我細妹打電話比我話man man在扭計(我叫我細妹幫我睇住manman), 姑娘好搞笑叫我打電話去安慰man man 得唔得, 我都想可以. 點知轉個頭姑娘拎man man 食個種奶粉no.2 400克比我. 搞到我真係唔好意思. 無端端收人o地一罐奶粉.


別墅

積分: 769


1809#
發表於 05-3-28 15:10 |只看該作者

Re: 04年5月馬騮仔女大召集 !!! (PART 5)

heiheima,
我個囝都發燒呀, 又係星期六開始發燒, 喉朧發炎同咳, 今日先好d. 我都係放咁耐假就病咁耐, 變左冇得去玩!


公爵府

積分: 27357

好媽媽勳章


1810#
發表於 05-3-28 15:42 |只看該作者

Re: 04年5月馬騮仔女大召集 !!! (PART 5)

cscli,
乜你好悶咩係屋企??
我都係, 天氣唔係幾好, 成日落雨, 都唔敢出街 訓下好過.


公爵府

積分: 27357

好媽媽勳章


1811#
發表於 05-3-28 15:54 |只看該作者

Re: 04年5月馬騮仔女大召集 !!! (PART 5)

我係bangkok同taipei見到一d野好攪野, 就係佢地好多便利店都有一包幾片既尿片出售, 我覺得幾好, 有時唔記得law尿片同唔夠都唔駛買一大包, 都唔知點解hk冇架. 因為有次去飲太趕時間我真係唔記得law尿片, 最後都要買左一大包尿片, 真係產後失憶. :-( :-(


大宅

積分: 2462


1812#
發表於 05-3-28 19:39 |只看該作者

Re: 04年5月馬騮仔女大召集 !!! (PART 5)

pat, check pm.


男爵府

積分: 6709


1813#
發表於 05-3-28 23:30 |只看該作者

Re: 04年5月馬騮仔女大召集 !!! (PART 5)

double,

一諾沒事嗎?咁你要小心d,最好將一諾及一心分開少少.
頭先我奶奶打電話比我問我個仔做咩食藥???
因為今晚我老公送對仔女回我奶奶度,我真係唔識答佢,病就要睇e生食藥啦,無理由無端端睇e生食藥.
我又唔想個仔病,佢病我都無得瞓.成晚check住佢有沒有高燒. :-( :-( :-(


公爵府

積分: 27357

好媽媽勳章


1814#
發表於 05-3-29 00:03 |只看該作者

Re: 04年5月馬騮仔女大召集 !!! (PART 5)

我個仔岩岩比人改左個花名.......叫[size=xx-large]口水大王我覺得呢個名好好笑


伯爵府

積分: 18575


1815#
發表於 05-3-29 00:16 |只看該作者

Re: 04年5月馬騮仔女大召集 !!! (PART 5)

cscli,

pls chk pm

heima,

個姑娘o甘攪笑叫你從電話安慰 manman m, 佢唔知manman 得十個月人仔

今日下午入左西貢, 真係好大霧, 只可見到最近碼頭對出的一條船, 沿碼頭有好多人放狗, 桐桐睇見非常興奮


大宅

積分: 2535


1816#
發表於 05-3-29 09:02 |只看該作者

Re: 04年5月馬騮仔女大召集 !!! (PART 5)

Anyone has 雪印bb會 Tel. No.? I lose it's membership card. URGENT! Tks.
該用戶已被刪除

1817#
發表於 05-3-29 09:25 |只看該作者

Re: 04年5月馬騮仔女大召集 !!! (PART 5)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5866


1818#
發表於 05-3-29 09:32 |只看該作者

Re: 04年5月馬騮仔女大召集 !!! (PART 5)

bby 寫道:
我個仔岩岩比人改左個花名.......叫[size=xx-large]口水大王我覺得呢個名好好笑


bby,

我個女就見到人食野就會流口水..


男爵府

積分: 5934

2011至尊種植勳章


1819#
發表於 05-3-29 09:40 |只看該作者

Re: 04年5月馬騮仔女大召集 !!! (PART 5)

A&S,
hello and welcome

pat,
嘩, 桐桐今個假期真係節目豐富喎, 仲好多郊遊 tim.
我睇左相喇, 桐桐 "踎塔" 個甫士都幾搞笑, 蹺住腳咁坐, 又用個玩具遮住重要部位

bebeyan,
我個囝見到人食野唔會流口水, 不過會吞口水, 同埋個咀 "嗒下嗒下", 好似自己都食緊野咁 :lol:


大宅

積分: 2873


1820#
發表於 05-3-29 11:04 |只看該作者

Re: 04年5月馬騮仔女大召集 !!! (PART 5)

bby,
我個囝叫做口水大[size=medium]王喎... 佢已經係我全間屋度佈滿佢既口水漬...咁即係間屋係佢架啦... 連佢媽媽我都係佢架啦...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo