自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 48885


1801#
發表於 04-11-29 08:43 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

彥彥媽


可否講下陪正d野黎聽下
又人話小學會縮班...係咪真
又話中文學校唔係咁好
咁你點睇???


大宅

積分: 2640


1802#
發表於 04-11-29 17:15 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

konekobb,
你朋友點解冇結到婚?!?
你朋友係日本人or 香港人?

TingWai,
囡囡好似bee bee呀? 改左名未?


珍珠宮

積分: 48885


1803#
發表於 04-11-29 17:50 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

sandy

未改名
有無好介紹??

因湋圖個名都幾特別

你係邊樹改???


大宅

積分: 2640


1804#
發表於 04-11-29 18:33 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

TingWai,
我搵李丞責改, 如果冇記錯, 好似$1800, 去佢office佢會解釋比你知d名, 走時有錄音帶同一本書仔比返你, 書仔中有bb既一般資料, 同埋佢比你既30個名.
最好既有10個
第2級有10個
第3級有10個
每級中的10個名既第2個字 & 第3個字係可以任配. 所以都好多撰擇.

而湋圖係第2級既名, 因最好個10個中我地麻麻地, 所以撰第2級好既.

佢office係旺角


伯爵府

積分: 17948


1805#
發表於 04-11-29 21:34 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

miffy
培正同根得一樣中意簡人呀。咁,妳點呀?

tingwai
妳女幾磅呀?
pooh 磁貼欠6, 30, 35


子爵府

積分: 10600


1806#
發表於 04-11-29 23:39 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

TingWai,
囡囡好似哥哥呀! 身體點樣呀? 生第二胎easy啲定難啲? 哥哥有冇幫手照顧妹妹?

wendysoft,
Anfield都咁爆? 真利害! 咁如果St. Catherine都收君君, 你會點揀?

cheungcheung,
你又點揀?

我宜家都十五十六, 初初鐘意St.Catherine, 但諗諗吓佢同根德園咁上下, 但就貴成千幾銀, 咁又好似讀根德園抵啲!(一來仲未知結果, 要等到聖誕至知!) 但根德園又驚到時原來壓力真係好大, 又或者係啲咁傳統既學校, 老師會將思翰啲類咁反斗既學生列做壞個堆, 嗰時咪好慘! 到Victoira又覺得可能同樂基差唔多加上仲只得下午班, 咁又好似轉嚟冇謂! 所以宜家都唔知點, 唯有交晒啲留位費先, 慢慢諗啦!


大宅

積分: 1116


1807#
發表於 04-11-29 23:43 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

Hellp 各位媽咪,

我都係住何文田,唔知可唔可以join妳o地一齊傾計呢?


禁止訪問

積分: 30006


1808#
發表於 04-11-29 23:51 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3821


1809#
發表於 04-11-29 23:55 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

sandylam
個男人話都係唔鍾意束縛,
所以走咗去...
擺酒3日前至話唔結,
但其實上個月已經在hawai行咗禮...
男女都係日本人...
個男人正人渣!!!
佢都唔知點面對d親戚朋友...
等佢仲一心唸住結婚,連工都遲埋...
搞到我都好唔開心...
依家唸緊幫佢係hk搵份工,
但最怕佢冇勇氣嚟... :cry:


子爵府

積分: 12339

2024年龍年勳章


1810#
發表於 04-11-30 02:13 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

TingWai:

Sure...let me share with you and others about Pui Ching, 以下係我以前曾 post 過一d messages about my 觀感 of PC....

Posted on 2003-04-15
===============

我想仔仔入培正的原因同很多家長相信都很類似:(1)一條龍式的教育,不需為小學煩惱,雖然現時中學是津貼中學,但我相信它很快會與小學結成真正的一條龍,屆時無論學校和家長都不需受制於為政府的混亂教育政策;(2)從很多家長口中得知,培正的校風很不錯,這也是我選培正的原因;(3)也是從前人得知,培正較出名的是數理方面的學科,而我兩個都是仔,這方面對我兒子可能會有利

我像KK和Smilies一樣,不是校友,和培正也沒有任何關係,但我相信他們的interview(五人一組入interview room,家長只可在外等)在收生來說只是起輔助作用,應該還有其他收生準則的,因為小朋友由入interview room 到出來前後頂多5分鐘,我絕對不相信老師們能從那幾分鐘就可以知道小朋友的能力(何況還是五人一組,即平均花在一個小朋友身上的時間豈不只有1分鐘?),從而決定收誰,只不過我們不知真正的收生準則罷了,有些家長說大仔有優勢,有些又說小朋友不能在interview時哭才可,有些又說要有”後台”..諸如此類,但這些都只要大家在”估估吓”,校方卻沒有說過真正的答案是什麼呢!


另外: 我見有位媽咪 post 咗個 topic "

[size=large]培正老師/同學談英文水平


Please go and see see ar....very informational too ga..

再有問題歡迎發問~~ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


大宅

積分: 3888


1811#
發表於 04-11-30 10:14 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

嘩~~我找左好耐先找到le度呀!!!我傻下傻下以為何文田係油尖旺呀~~~?-( ?-( ?-(

TingWai
喂~~bb好得意呀~~~好似係度唱緊歌咁呀! :mrgreen: :mrgreen: 好耐都冇見過咁細個bb呀!妳身體好嗎?

彥彥媽,
咁妳係搬走何文田去昇x居,定由昇x居搬黎何文田呀???
妳攪party歡迎我同d仔嗎?


珍珠宮

積分: 48885


1812#
發表於 04-11-30 12:27 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

cheung cheung

bee miu 得6磅2
好過哥哥 (5磅3)

miffy

唔係呀
miu miu 勁似我老公
我不知幾傷心



珍珠宮

積分: 48885


1813#
發表於 04-11-30 12:29 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

Cyrusmum

我開刀的
但無痛
好過第一胎


子爵府

積分: 12339

2024年龍年勳章


1814#
發表於 04-11-30 14:04 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

Easyma:

我係由昇仔搬嚟 HMT ar.....依家執嘢執到傻囉... :cry: :cry:

Of course I welcome u to our party la...but got to wait till one day I can settle all 80 boxes of stuff sin~~ ~~~


Tingwai:

Take care ar....要好好休息....


大宅

積分: 3888


1815#
發表於 04-11-30 17:43 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

HI~~~
我黎報喜...我細仔alfred考到譚歐陽少芳呀~~~我地好開心呀!

彥彥,
oic...咁多謝妳請我2隻怪獸仔呀!
嘩...有成80箱...都有排攪喎!


珍珠宮

積分: 48885


1816#
發表於 04-11-30 19:19 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

easy ma

恭喜呀

I still no letter 收

我咪衰左


大宅

積分: 2640


1817#
發表於 04-12-1 12:12 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

koko39,
歡迎呀, 你住何文田邊度呀?

konekobb,
乜個男人咁架!!!:evil:
但佢地行左禮, 係未法律上已左結婚?只係冇擺酒?
咁佢地解決左問題未呀?

Easy媽咪,
恭喜恭喜alfred考到譚歐陽少芳!!!
見你地話佢又平又正, 如果第日湋圖考到就好喇....!!!

我都係成日覺得何文田唔知係邊區, 因為又近九龍城, 又近旺角, 又近九龍塘, 又近尖沙咀. 朋友成日問我究竟住近邊, 如果話九龍醫院佢地唔明, 我會話:
旺角係我左手邊
九龍城係我右手邊
前面係九龍塘
後面係尖沙咀

TingWai,
你仔仔返新學校返成點呢?



*****又過左一個月喇....******

[/quote]何文田媽咪樂園 Member List:

cheungcheung.. 欣圖軒 ..........琳琳:24個月..........劍鳴(n1)
TingWai.............勞校隔兩座.....beebee:25個月,囡囡:剛出世....紹邦(n1)
CHITMIMI..........???................仔:12個月..............未返學
smarties ...........御龍居...........女:2歲,仔:7個半月...基督教中心幼稚園(n1)
12355..............近法國醫院.......???........................樂基(n1)
eveane.............俊民苑..................嘉嘉:15個月...........未返學
sandylam......... 寶雲閣..............湋圖:12個月............未返學
mcdull2003.......圓頂


大宅

積分: 1116


1818#
發表於 04-12-1 13:32 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

sandylam,

我住常盛街,係個全職媽咪。


珍珠宮

積分: 48885


1819#
發表於 04-12-1 18:11 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

miffy

你話約食tea
好快手
我12月16日後就出關


你快d攪攪佢
我上班日期係 1月17日


大宅

積分: 3821


1820#
發表於 04-12-1 20:08 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

sandylam
其實如果我個friend唔講我都唔敢問得太深入,
我唔想提起佢傷心事...
我問過佢一次有關呢個問題,
佢只係話我知係HAWAII簽個張只係像徵式,
唔算係正式結婚証,
原本要係日本簽多次...
但未簽就分手收場...
佢地原本唸住在HAWAII做bb嫁...
好在我去到日本之後d野嚟咗,
跟住佢又嚟埋,
佢幾驚自己有咗呀!!!好在冇咋!!! :evil:
我依家搵咗份工比佢嚟hk做呀~
希望佢有勇氣嚟啦!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo