立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 2312
原帖由 methy 於 10-6-17 10:11 發表 同我阿b差唔多喎。 9:30pm 食完就瞓到第2朝6am,假期我唔使返工,就瞓到7am。 我阿b日頭個nap 好短, 一個鐘(9am-10am & 2pm-3pm)就醒.你阿b 係點架?
積分: 4204
原帖由 Ahmibobo 於 10-6-17 10:26 發表 無問題啦!~~ :D
積分: 2115
男爵府
積分: 9185
原帖由 methy 於 10-6-17 10:17 發表 我褓姆嗰邊樓下大裝修.嘈到死.但阿b唔理照瞓,好彩佢pass 左個聽力測試,如果唔係我又以為佢隻耳仔有問題。 你阿b無得nap,會唔會”樓”計架? ...
子爵府
積分: 11775
原帖由 bbyeebb 於 10-6-17 10:32 發表 我阿b就10:00pm食last果餐...埋身食...食10mins-20mins就瞓著... 第2朝7am叫佢起身食奶, 日頭個nap就8:30-9:30, 12:30-1:30, 4:30-6:30 分3次, 上午2次就0.5hrs至1.5hrs, 下午就1.5至3hrs!時長時短! ...
積分: 2332
原帖由 bduck 於 10-6-17 10:28 發表 我都想買bikini佢著架...不過佢未去得游水, 我驚買咗之後等到佢去得, 件衫都唔啱著lu~~ 唔好啦...人地諾諾係男仔黎架~~
原帖由 fionbabynok 於 10-6-17 10:43 發表 諾諾未出世,我已經買左泳衣比佢,仲要驚佢唔0岩著,冬天就比佢著左先 游乾水都著得架
別墅
積分: 513
原帖由 bduck 於 10-6-17 10:49 發表 msg from yuhangmum:- 個cafe名叫: Capspone 地址: 銅鑼灣富明街2號寶明大廈3字c室 Tel: 2577 5388 個menu下午先有.
積分: 9875
原帖由 n___n 於 10-6-17 01:04 發表 想請問一下你地bb而家最後一餐奶係幾點? 訓覺可以訓幾耐? 朝早幾多點會喊食?
原帖由 bduck 於 10-6-17 10:47 發表 哈哈...我見諾諾有好多唔同造型及靚衫, 你呢個mama應該忍唔到手成日買嘢俾佢... 我d同事都話我應該都似係忍唔到手果隻..嘻嘻..不過我就唔會買好貴嘅衫, 因為好快就唔啱著... ...
積分: 8967
原帖由 carol_kwan1312 於 10-6-17 09:46 發表 P.S. 囡囡噚晚於大人床, 自己反身喇 逗得爹爹媽媽同公公勁開心
原帖由 butterflytree 於 10-6-17 10:53 發表 million thanks to Yuhangmum & bduck...
原帖由 fionbabynok 於 10-6-17 10:58 發表 THS各位預備既MUMMY,有無人會JAR車去呀?你地會泊邊呀?
原帖由 Almaz 於 10-6-17 10:02 發表 嘩!好開心呀! 我個仔都有一個細佢4.5個月的表弟,表弟仲未滿月呀.我覺得佢有一個年紀咁相近的表弟可以一齊成長,超幸福.
原帖由 AsWife 於 10-6-17 10:54 發表 usually 9pm 左右﹐跟住就zzzz 跟住就.... 1/2am 可能要餵。 有幾次試過一覺訓到6﹑7點。 我一直都有jot down 佢每次醒&餵既時間。第二時同佢講返~
原帖由 fionbabynok 於 10-6-17 10:56 發表 係呀,我都係好少買好貴既衫,不過我係對造型衫情有獨鐘,好鐘意幫BB扮鬼扮馬
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy