跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2312


1801#
發表於 10-6-17 10:30 |只看該作者
原帖由 methy 於 10-6-17 10:11 發表


同我阿b差唔多喎。 9:30pm 食完就瞓到第2朝6am,假期我唔使返工,就瞓到7am。 我阿b日頭個nap 好短, 一個鐘(9am-10am & 2pm-3pm)就醒.你阿b 係點架?


我亞媽都成日話亞女瞓得少...係自己屋企可以每次食完奶瞓30-45mins...婆婆屋企会短D


大宅

積分: 4204


1802#
發表於 10-6-17 10:31 |只看該作者
thanks, friend~
原帖由 Ahmibobo 於 10-6-17 10:26 發表
無問題啦!~~ :D

22sept09(22wk4d): 1.63lbs
28 Jan 10(10days): 3.088kg
27 Mar 10(2M10D): 4.7kg
27 May 10(4M9D): 5.6kg


大宅

積分: 2115


1803#
發表於 10-6-17 10:32 |只看該作者
我阿b就10:00pm食last果餐...埋身食...食10mins-20mins就瞓著...
第2朝7am叫佢起身食奶,
日頭個nap就8:30-9:30, 12:30-1:30, 4:30-6:30
分3次, 上午2次就0.5hrs至1.5hrs, 下午就1.5至3hrs!時長時短!



原帖由 methy 於 10-6-17 10:11 發表


同我阿b差唔多喎。 9:30pm 食完就瞓到第2朝6am,假期我唔使返工,就瞓到7am。 我阿b日頭個nap 好短, 一個鐘(9am-10am & 2pm-3pm)就醒.你阿b 係點架?


男爵府

積分: 9185


1804#
發表於 10-6-17 10:32 |只看該作者
原帖由 methy 於 10-6-17 10:17 發表


我褓姆嗰邊樓下大裝修.嘈到死.但阿b唔理照瞓,好彩佢pass 左個聽力測試,如果唔係我又以為佢隻耳仔有問題。

你阿b無得nap,會唔會”樓”計架? ...


咁我又無聽姐姐話佢”樓”計....不過到我放工返到去, 佢有好深黑眼圈...哈哈~~


子爵府

積分: 11775


1805#
發表於 10-6-17 10:41 |只看該作者
連nap的時間都咁規律,好勁....

原帖由 bbyeebb 於 10-6-17 10:32 發表
我阿b就10:00pm食last果餐...埋身食...食10mins-20mins就瞓著...
第2朝7am叫佢起身食奶,
日頭個nap就8:30-9:30, 12:30-1:30, 4:30-6:30
分3次, 上午2次就0.5hrs至1.5hrs, 下午就1.5至3hrs!時長時短!



...


大宅

積分: 2332


1806#
發表於 10-6-17 10:43 |只看該作者
原帖由 bduck 於 10-6-17 10:28 發表


我都想買bikini佢著架...不過佢未去得游水, 我驚買咗之後等到佢去得, 件衫都唔啱著lu~~

唔好啦...人地諾諾係男仔黎架~~


諾諾未出世,我已經買左泳衣比佢,仲要驚佢唔0岩著,冬天就比佢著左先

游乾水都著得架


男爵府

積分: 9185


1807#
發表於 10-6-17 10:47 |只看該作者
原帖由 fionbabynok 於 10-6-17 10:43 發表


諾諾未出世,我已經買左泳衣比佢,仲要驚佢唔0岩著,冬天就比佢著左先

游乾水都著得架


哈哈...我見諾諾有好多唔同造型及靚衫, 你呢個mama應該忍唔到手成日買嘢俾佢...

我d同事都話我應該都似係忍唔到手果隻..嘻嘻..不過我就唔會買好貴嘅衫, 因為好快就唔啱著...


男爵府

積分: 9185


1808#
發表於 10-6-17 10:49 |只看該作者
msg from yuhangmum:-

個cafe名叫: Capspone
地址: 銅鑼灣富明街2號寶明大廈3字c室 Tel: 2577 5388

個menu下午先有.


別墅

積分: 513


1809#
發表於 10-6-17 10:53 |只看該作者
原帖由 bduck 於 10-6-17 10:49 發表
msg from yuhangmum:-

個cafe名叫: Capspone
地址: 銅鑼灣富明街2號寶明大廈3字c室 Tel: 2577 5388

個menu下午先有.


million thanks to Yuhangmum & bduck...


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1810#
發表於 10-6-17 10:54 |只看該作者
原帖由 n___n 於 10-6-17 01:04 發表
想請問一下你地bb而家最後一餐奶係幾點?
訓覺可以訓幾耐?
朝早幾多點會喊食?

usually 9pm 左右﹐跟住就zzzz
跟住就.... 1/2am 可能要餵。
有幾次試過一覺訓到6﹑7點。

我一直都有jot down 佢每次醒&餵既時間。第二時同佢講返~

que sera sera! 認識你讓我更富有。


大宅

積分: 2332


1811#
發表於 10-6-17 10:56 |只看該作者
原帖由 bduck 於 10-6-17 10:47 發表


哈哈...我見諾諾有好多唔同造型及靚衫, 你呢個mama應該忍唔到手成日買嘢俾佢...

我d同事都話我應該都似係忍唔到手果隻..嘻嘻..不過我就唔會買好貴嘅衫, 因為好快就唔啱著... ...


係呀,我都係好少買好貴既衫,不過我係對造型衫情有獨鐘,好鐘意幫BB扮鬼扮馬


大宅

積分: 2332


1812#
發表於 10-6-17 10:58 |只看該作者
原帖由 bduck 於 10-6-17 10:49 發表
msg from yuhangmum:-

個cafe名叫: Capspone
地址: 銅鑼灣富明街2號寶明大廈3字c室 Tel: 2577 5388

個menu下午先有.


THS各位預備既MUMMY,有無人會JAR車去呀?你地會泊邊呀?


男爵府

積分: 8967


1813#
發表於 10-6-17 11:00 |只看該作者
原帖由 bduck 於 10-6-17 10:49 發表
msg from yuhangmum:-

個cafe名叫: Capspone
地址: 銅鑼灣富明街2號寶明大廈3字c室 Tel: 2577 5388

個menu下午先有.


唔該哂你地兩位ar..想快d星期六


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1814#
發表於 10-6-17 11:03 |只看該作者
原帖由 carol_kwan1312 於 10-6-17 09:46 發表
P.S. 囡囡噚晚於大人床, 自己反身喇
逗得爹爹媽媽同公公勁開心

yay! good job!!!
宜家開始要看實阿囡啦~

que sera sera! 認識你讓我更富有。


男爵府

積分: 9185


1815#
發表於 10-6-17 11:03 |只看該作者
原帖由 butterflytree 於 10-6-17 10:53 發表


million thanks to Yuhangmum & bduck...


唔駛客氣~~^^


男爵府

積分: 8967


1816#
發表於 10-6-17 11:03 |只看該作者
原帖由 fionbabynok 於 10-6-17 10:58 發表


THS各位預備既MUMMY,有無人會JAR車去呀?你地會泊邊呀?


會ar.好似泊車都有d難度.泊完行好遠,我老公搵緊邊到泊車。你有無資料?


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1817#
發表於 10-6-17 11:04 |只看該作者
原帖由 Almaz 於 10-6-17 10:02 發表
嘩!好開心呀! 我個仔都有一個細佢4.5個月的表弟,表弟仲未滿月呀.我覺得佢有一個年紀咁相近的表弟可以一齊成長,超幸福.


我cousin 都5月生左第三個仔。
可惜我同係加拿大既 cousin 唔親﹐亦住得唔近。
一年可能見佢地唔過5次... 都係過時過節先見到。

[ 本帖最後由 AsWife 於 10-6-17 11:05 編輯 ]

que sera sera! 認識你讓我更富有。


大宅

積分: 2115


1818#
發表於 10-6-17 11:04 |只看該作者
我上網check check...轉頭話你知
原帖由 fionbabynok 於 10-6-17 10:58 發表


THS各位預備既MUMMY,有無人會JAR車去呀?你地會泊邊呀?


男爵府

積分: 8967


1819#
發表於 10-6-17 11:06 |只看該作者
原帖由 AsWife 於 10-6-17 10:54 發表

usually 9pm 左右﹐跟住就zzzz
跟住就.... 1/2am 可能要餵。
有幾次試過一覺訓到6﹑7點。

我一直都有jot down 佢每次醒&餵既時間。第二時同佢講返~


我都有呀.用本年曆.寫低幾點食奶,有無大/小便咁。我係for 阿b有咩事可以trace 返,你問我幾日前有無大便,我真係唔記得lor。


男爵府

積分: 9185


1820#
發表於 10-6-17 11:07 |只看該作者
原帖由 fionbabynok 於 10-6-17 10:56 發表


係呀,我都係好少買好貴既衫,不過我係對造型衫情有獨鐘,好鐘意幫BB扮鬼扮馬


幾好吖...我無識得幫佢扮鬼扮馬嘅天份...哈哈~~星期六請教下你先..^^

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo